Ruben Rafkin

Ruben Rafkin 2 vuoden sopimuksella Tapparaan! Ilkeyttä ja kiekollista taitoa pakistoon.

Tuomenoksan kuvailu:

-Rafkin on taitava kahden suunnan fyysinen puolustaja ja omaa erittäin vahvan luistelun. Hän on myös taitava pelaaja kiekon kanssa. Nuori pelaaja on vakiinnuttanut nopeasti paikkansa Liigassa. Hienoa saada Rafkin Tapparaan, iloitsee urheilupäällikkö Antti Tuomenoksa .

EliteProspects.com pelaajakortti:

41 tykkäystä

Aluksi en tykännyt. En avaa täällä enempää, mutta nyt kun on makustellut niin onhan tää ihan helvetin kova! Tulee sytyttää meistä monet vielä ja yllättämään epäilijät. Ihan pirun kova!

9 tykkäystä

Hyvä sopimus tämäkin. Aikanaan jo haaveiluketjussa nostin tämän pelaajan esille. Nyt on Tapparan pakisto mielestäni paremmalla tasolla kuin menneellä kaudella.

64 tykkäystä

Numerolla 6 :scream:

19 tykkäystä

Onnittelut saitte erittäin potentiaalisen pelaajan. Eiköhän Tapparassa karsita myöskin ne ongelma kohdat. Voisin väittää et suurin syy, että TPS ei lähtenyt olivat Sami Salo, ja Kalto

4 tykkäystä

Ei oikein näkökulmaa, mielestäni pelasi ihan hyvin TPS-sarjassa. Luulen, että istuu Röönporin pelitapaan ihan hyvin.

Peksin numero :grimacing:.

Ensimmäinen kerta kun siihen kosketaan lopettamisen jälkeen…

Tiedän, ettei Peksi nyt Jutila ole, mutta jotenkin en tykkää, että Rafkinille annetaan Peksin/Litman numero.

No saa suorittaa sen vaatimalla tavalla.

Tervetuloa :blue_heart::orange_heart:

15 tykkäystä

Taisi mennä Hifkillä ohi, vaikka tarjosivat kovaa palkkaa? Toki Tapparakin joutui hyvän sopparin lyömään pöytään.

Yksi parhaita luistelijoita liigassa ja ura menossa ylös. Mielenkiintoista mikä rooli tulee, pelasi paljon ylivoimaa tällä kaudella ja otti hyökkäävän pakin roolia.

2 tykkäystä

Tästä en tykkää.

5 tykkäystä

Alkoi tekemään mieli myös pizzaa tän uutisen myötä. Ei maksettu mainos.

10 tykkäystä

Tykkään kyllä tästä. Liike käsittääkseni sopii pelityyliin, on sopivan ilkeä ja *ittumainen. Laadukas vielä nuori nouseva pakki liigatasolle.

Mua ei ainakaan haittaa, että millä numerolla pelaa. Hyvät fiilikset on Rafkinista.
Edit: Juhani Jasu suositellut myös Tapparaa vuolaasti. :heavy_heart_exclamation:

7 tykkäystä

Minä taidan olla samaa mieltä. Lähtökohta näyttää pelitavallisesti olevan parempi. Imo

2 tykkäystä

Saravon luvalla numero kuusi Rafkinilla.

30 tykkäystä

Rafkin kertoo videohaastattelussa, että soitti Saravolle ja pyysi lupaa pelinumeron käyttöön. Hieno ele.

114 tykkäystä

Rafkin kysyi luvan numeroon. Peksi sanoi “kaasua vaan”.

24 tykkäystä

Asia kunnossa :+1:

Kysyi itse Peksiltä, että saako käyttää numeroa, siitä herralle propsit.

Edit, yllä olikin mainittu jo sama seikka

12 tykkäystä