Ei ollu Rafkin, oli ihan eri kukkopoika.
Tais olla Eemil Viro tuon kommentin takana.
Ettei menisi onelineriksi, niin muistellaan hauska yksityiskohta tuosta Rafkinin OHL kaudesta. Ruben oli Windsor Spitfiresin sisäisessä pistepörssissä sijalla 11. Seuraavana listalla, pisteen perässä, oli sentteri Wyatt Johnston, joka tällä kaudella paukutti 65 pistettä Dallasissa.
Juu Emil Viro se oli. Pelasi tuolloin Rafkinin pakkiparina, jos oikein muistan.
Olen tyytyväinen Rafkinin hankintaan. Tätä kaveria haaveilin meille kevään pudotuspelisarjan aikana.
“Painakaa mieleenne numero kuus”.
Ja mitä olisi Tappara 2.0 ilman kalamiehiä
https://x.com/Tapparaofficial/status/1791366375841177664
Edit. Ei näköjään auennutkaan tämä linkki sivulle. Mutta tosiaan X:ssä Tappara kommentoinut Rafkinin julkaisuun ” Käytiin kalassa, saatiin kalamies.” Kuvassa Rafkin todella suuren kalan kanssa
Tässä on nyt eilisestä asti hymyilyttänyt, kun miettii, että siellä on jossain Artukaisten pimeässä pukukopissa hohtanut sinioranssi valo, kun pojat muistelee ja haaveilee pelaamisesta siinä kauneimmassa. Ja kun miettii, että kaikista maailman paikoista juuri Turussa.
Ruubenin RafkinRafkinRafkinRafkinRafkinRafkin
Ens kevään hitti?
Edit: Eikun toisin päin mut iha sama
Oli Eemil Viro.
Nyt kun tuo alkuperäisen Reddit-jutunkin on Reddit poistanut, on hyvä hetki painaa jarrua täälläkin.
- JOS aihe nousee esille jossain varteenotettavassa mediassa, perustakaa aiheelle uusi ketju palstan vakiintuneiden käytänteiden mukaisesti.
- Jollei mediat tähän tartu, siihen lienee sitten joku syy. Silloin juoruilkaa muilla alustoilla.
Ketju on lopun iltaa kiinni ja huomisesta alkaen tämä ketju käsittelee taas Rafkinin jääkiekkouraa. Samassa hengessä kuin Rönnin ja Heljangon pelaajaketjut aiemmin.
Ketju avattiin automaattisesti 15 tunnin kuluttua.
Rafkin napannut 300 kiloisen Blue fin tuna kalan. Kyseinen laji on sama minkä Witkowski kertoi olevan hänen isoin pyydystys.
Sceenshot vielä kun story poistuu aina vuorokauden jälkeen:
Miten tuollaisia edes virvelöidään? Jollain kauhakuormaajalla?
Troolaamalla. Google tiesi. En minä.
Briteissä Rafkin tuon tosiaan nappasi
Briteissä joo, Gibraltarilla eli käytännössä jo Afrikassa.
Taitaa olla muutenkin kova hauenkalastaja eli seuravaihdon myötä myös kalavedetkin paranee kun pääsi “Itämereltä” pois.
Saas nähdä kauanko menee, että mä totun ajatukseen Rubenista Tapparassa. Jotenkin tää on vaikee pala. Vähän tökkäsee toi olemuskin. Mulla tulee Rafkin oleen varmaan aika ison tarkkailun alla.
Noh.
Muutama kuukausi alle runkosarjaa ja meikä hehkuttaa uudesta Tappara- legendasta😅
Sama fiilis täällä, mut eiköhän siellä toimistolla tiedetä (taas). Alkais jo!
Sen verran kiirettä pitää Riken alaisuudessa, että Ruben laitto äsken golfmailat Toriin myyntiin. Paljon muuta en sitten kaverin tästä kaudesta tiedäkään
Hieman ajoitus pielessä, vähän myöhemmin tilanteeseen niin olisi tullut Suomelle voltti.