Ruutu+: Selostajat ja studiotiimi

Palautetta lähti asialliseen ja rakentavaan sävyyn.

3 tykkäystä

Kommentaattoreissa tietysti joidenkin sakkaaminen saa toiset näyttämään paremmilta vaikkei taso välttämättä juurikaan nouse. No toisaalta minun vähäisistä otannoista onhan se Niinimaa kyllä hiukan parantanutkin.
Ruutu palvelusta kattoin sen yhden studiotiimin pätkän ja otteluvalvojan haastattelun. Nelonen on valtakunnallinen toimija mutta kaupallinen sellainen ja on jääkiekossa tunnustanut väriä aika raskaasti ja selvästi. Heillä on se oikeus mutta se myös määrittää heidän markkinansa.
Yle ei voisi toimia vastaavasti!

Toi Nyholm&Rantanen pitäis hyllyttää. Studioon vaikka Harjula ja valmentaja-asiantuntijat. Tietysti voi olla, että korvaan tuli ohjeet tällaiseen toimintaan. Todella epä-ammatillista toimintaa ottaa noin voimakkaasti kantaa ja unohtaa kaikki muu. Hävetkää ny kitisijät.

Muistan Kärppä - sarjan ajoilta, kun Vesa Rantanen piti pitkän saarnan tuomioista kitimisistä. Aika paljon sanat oli suunnattu silloin Jussi Tapolalle. Nyt olis Rantasen hyvä kaivaa se saarna esiin ja lukea itselleen peilin edessä.

3 tykkäystä

Joku kaivakaas tuo esille ja lähettäkää Rantaselle!

1 tykkäys

Niinimaa oli tänä vuonna muuten ok, mutta puheesta ei edelleenkään saanut selvää.

Jos tää ois käyny toisinpäin niin kyllä muakin ois varmasti vituttanut. Se on kuitenkin selvä, että mediassa tilanne ois kuitattu jotakuinkin näin, että hieman epäselvä tilanne, mutta oikea tuomio. Nyt tää poru on täysin ylimitoitettua. Toivottavasti joukkue pystyy mua paremmin keskittymään olennaiseen eli seuraavaan peliin! Mediassahan asia ei kuittaannu muuten kuin Hifkin mestaruudella. Kaikki muu on oikeusmurhaa. Ei muuta kuin luu kurkkuun tiistaina!

1 tykkäys

Mihin osoitteeseen täällä on porukka lähettänyt palautetta?

Olen aina ollut hieman näitä studiotiimejä vastaan, ja mielelläni varsinkin erätauot käytän johonkin muuhun kuin “asiantuntijoiden” kuunteluun. Mutta kyllä tää Rantanen/Nyholm on vienyt “asiantuntijat” ihan uusille leveleille.
Olisi hienoa kun Tiistaina olisi studioisäntänä kaikkien tietäjien kantaisä Petteri Sihvonen mukana veljien kanssa. Sitten vielä itse lion #79 Don Tami, sekä paikallistuntemusta tuomassa uuden ajan kaikkitietävät Solmu ja Santtu. Peliä ei se jälkeen tarvitsisi edes aloittaa, kyllä ne studiossa oikean lopputuloksen löytäisivät, muutaman jatkoerän kautta toki.

1 tykkäys

Medialla on liikaa valtaa. Ei voi muuta sanoa. Näidenkin herrojen “mielipiteet” vaikuttaa liikaa katsojiin, joita ei niin vahvasti kumpikaan joukkue herätä tunteita. Sitten Tiuhdin ja Viuhdin “asiantuntemuksella” argumentoidaan sosiaalisessa mediassa.

Kyllä takki kääntyy näillä herroilla semmoiseen tahtiin, että ei mukana edes pysy, kun puhutaan tuomarilinjasta. Jos tilanne olisi mennyt toisinpäin asia olisi kuitattu lauseella:“tälläisiä minimaalisia vääriä vaihtoja menee peleissä ohi kymmeniä. HIFK pelasi hienosti loppuun asti tilanteen ja sai siitä palkinnoksi maalin”.

6 tykkäystä

Jos tuote ei ole hyvä, tai sisältö ei miellytä, niin ei kai siitä kannata silloin maksaakaan?
Kun riittävän moni laittaa asiakaspalautetta ja/tai jättää palvelun maksamatta niin taatusti tulee muutoksia.

Palvelua pitäisi parantaa näihin lähetyksiin. Otteluihin tarvittaisiin kaksi studiota. Toisessa kaikki olisivat täysin kotijoukkueen puolella ja toisessa taas kannatettaisiin vahvasti vierasjoukkuetta. Kaukosäätimestä voisivat katselijat valita, kumpaa studiota haluavat seurata. Ja näin kaikki olisivat aina tyytyväisiä! :wink:

2 tykkäystä

Kiitos palautteestasi, se on meille tärkeä! Valitettavasti emme pysty vastaamaan kaikkiin palautteisiin.

Tulipa laitettua viestiä.

Palautetta laitettu. Todella törkeän puolueellista oli studiossa isäntien käytös, varsinkin sillä puolikaljulla.

“Mää olen hualissani siittä, että suomalainen studiotiimi, onkin stadilainen”

  • Nemonen Pro
3 tykkäystä

Ei taida Nelosella rahat riittää kahteen studioon. Studiossa olisi kiva olla joku tapparan miäs joskus, kuten Nemo tai Ojanen.

Toivottavasti Rantanen/Nyholm ulostetaan hakametsän hallin ulkopuolelle seuraavassa matsissa. Voisivat vaikka kommentoida jossain prisman parkkipaikalla.

Pämi voisi vaikka ennen eläkkeelle jääntiään hoitaa homman.

“Mä aion soittaa Harri Aholalle, mää oon erittäin huolissani sm-liigan studio toiminnasta täällä finaaleissa” :joy:

1 tykkäys

Palautetta laitettu.
En ole koskaan ennen nähnyt moista itkua yhdestä pelitilanteesta!
Joka sitäpaitsi oli jätetty luultavasti kokonaan noteeraamatta jos oli ollut toisin päin…
Tekivät itsestään ihan täysin pellejä.

Terv. nimim. Mielensäpahoittaja