Sähkökatkot ja sulakkeet - Virallinen yöketju (22-06)

Havaintojeni mukaan tällaiselle on kysyntää, koska tuntuu sieltä ja täältä tulevan vastaan. Lukkoon vaan jos on epäsopiva, tai hiljennys jos ei halua sähkökatkoista lukea.

6 tykkäystä

Siinäpä onkin puuhaa, jos joku siirtäisi kaikki sähkökatkoksista kertovat viestit tänne.:rolling_eyes:

Eiköhän tämä ketju ole sama asia. Pitää vain muokata otsikko fiksummaksi:

Ping: @valvojat

1 tykkäys

Hyvä avaus ketjulle. Toki sähkökatkoja voi tulla jo päiväsaikaankin. Herrasmiehethän ei revi sulakkeita irti ennen puolta päivää.

Tänään ei ole sähkökatkosta ollut itsellä.

2 tykkäystä

Ainahan voi katsoa toisen aikavyöhykkeen kelloa jos alkaa maistua ajoissa.:slight_smile:

4 tykkäystä

Yöketju, tällä on potentiaalia nousta klassikoksi. Pitäisikö tehdä sellainen rajoitus vielä otsikkoon, että tänne kirjoitetaan vain (esim.) 22-06? Samaan tapaan kuin Jatkoajassa.

Vahvaa kannatusta, siis tehdään niin.

7 tykkäystä

Mitäs sitten jos tulee sähkökatkos ennen klo 22?
Jos sähkökatkos on tullakseen niin se tulee taatusti ennen klo 22.

Pitäisikö siis olla erilliset keskustelut sähkökatkoksille ja yöketjulle?

1 tykkäys

Minä en ole ymmärtänyt näitä sähkökatkos ja sulake viestejä. Itselläni ei ole palannut reilussa 20-vuodessa kuin yksi 10A:n sulake ja sekin meni, kun tein jännitteisiä sähkötöitä asunnossa valaisimen vaihdon takia.

1 tykkäys

Tuota Oijennuksen linkkaamaa ketjua en muistanutkaan, mutta eiköhän yksi ketju riitä humputuksiin. Ei vaan tuo jo olemassa oleva ole kovinkaan hyvin vetänyt viime aikoina, ja keskustelu aiheen tiimoilta kevyesti sanottuna poukkoillut.

1 tykkäys

Se on kyllä totta, että jos sähkökatko tulee kymmenen jälkeen, niin siinä saattaa pamahtaa pallosalama mukana sammuttaen valot.

Kuitenkin tuo kello on minusta hyvä, koska sähkökatkon sattuessa tänne tullaan vasta, kun on orava muuntajassa.

Ja tuo toinen ketjuhan on vahvasti muisteluketju.

5 tykkäystä

@Oijennus

Otin vapauden hieman muokata avaamasi keskustelun otsikkoa.
Muutan takaisin jos tuo ei kelpaa.

E: Alla olevasta ketjusta siis kyse.

1 tykkäys

Kiljuketjun voisi sulkea?

Antaa valvojien päättää. Nämä kaksikin saattaa olla liikaa :smiley:

2 tykkäystä

Ihan hyvä muokkaus, mutta laitoin trivialpursuit hengessä täysin uuden otsikon. Jos joku keksii vielä paremman, niin saa muokata ja liittää tämän ketjun viestit sinne.

Mä oon mennyt 19 vuotta samoilla sulakkeilla ja ongelmia ei ole ollut, mitä nyt vähän lämmenneet joskus. Huonoja sulakkeita porukalla!

5 tykkäystä

Kirjoitusoikeutesi siis evätään ensitilassa tähän topiciin. Emme kaipaa valon sanaa :slight_smile:

8 tykkäystä

Nyt sä viittaat tolla otsikolla, että palstalaisten viihde ja vapaa-aika pyörisi sähkötaulun parissa.

En siis väitä, etteikö se totta olisi. Tosin vapaa-ajan käsite on vähän hämärtynyt.

2 tykkäystä

Sulakeen tuhoamislistalla halpoja viskeje mm. Vat69, Teacher’s etc.
Tärkeämpänä ohjelmana on kuitenkin 2017 finaali game 6! Vihdoinkin uusintana.

5 tykkäystä

Mitä, onko nimimerkkisi huijausta?

2 tykkäystä

Keksi parempi.

Mulla on automaattitaulu, niin ei tarvi sulakkeista murehtia…

1 tykkäys