Sami Moilanen

Pelaa numerolla 96.

1 tykkäys

Moilasta livenä useemman kerran nähneenä ja tutun tuttuna voin sanoa että oon fiiliksissäni Tapparaan tulemisesta. Nopeilla jaloilla ja hyvillä kätösillä varustettu asennejätkä.

9 tykkäystä

Minä olen nähnyt pari peli kaudella 15-16, kun pelasi Jokereiden A:ssa. Pelasi kakkosketjussa toisella laidalla oli Lukkoon mennyt Linus Nyman.

Tossa vielä vuoden takaa pleijareista kohtuu tyylikäs maali Samilta.

1 tykkäys

Jo vuosia Moilasen otteita seuranneena voin sanoa, että häntä pidettiin aikoinaan yhtenä parhaista vuonna 1999 syntyneistä, erittäin hyvä peliäly ja potentiaalia on vaikka mihin. Loukkaantumiset vaivanneet nykyisellä kaudella, mutta kyseessä on todellakin kova talentti. Tosin peliaikaa pitäisi saada, toivottavasti Samille annetaan mahdollisuus. Jos ei, niin puhkeaa varmasti kukkaan jossain muualla aikanaan.

11 tykkäystä

Tervetuloa Tapparaan Sami! Ilahduttavasti heti 2+1, joten eiköhän hänestä aiota leipoa uutta tähteä. :smile:

3 tykkäystä

Ai että odotan ensi kautta, ja sitä, että näen ketjun Ojamäki-JMJ-Moilanen.

Tässä on kyllä todella mielenkiintoinen hankinta. Saas nähdä mihin rahkeet
riittävät, mutta ilmeisesti potentiaalia löytyy.

1 tykkäys

Vain muutaman videon nähnyt tämän kaverin otteista. Mielenkiintoista nähdä minkälaiseen rooliin kehittyy Tapparassa.

Siinä pientä highlightia samin hat trickistä, peli pelattu viimekaudella whl:ssä.

16 tykkäystä

Useamman treenin olen tällä viikolla seurannut ja niiden perusteella voisi sanoa, että ei oikein vielä riitä rahkeet liigaan. Toki näin varmaan odotettiinkin. Pitkä sopimus ja projektipelaaja.

6 tykkäystä

Miltäs tämä kaveri näyttää muiden silmin?

Itse pitänyt näkemästäni. Jalat ja liike näyttänyt aika tukkoiselta eli toivottavasti tuon kanssa tällä hetkellä tehdään töitä. Se miksi osunut positiivisesti silmään niin Moilanen laittaa itseään kuitenkin peliin ja uskaltaa mennä, vaikka vastustaja olisi tulossa iholle/taklaamaan. Taklaustilanteissa ja kamppailuissa yllättävän kova luu.

Nyt vain jalkoihin nopeutta ja räjähtävyyttä. Kuuluisia aihioita on.

2 tykkäystä

Huomaa, että on kokemusta rapakon takaa.

7 tykkäystä

Ihan jees pelaajahan tuo Moilanen on. Nuori mies viellä, ikää vasta 19v ja
on ehkä vielä hiukan kevyt liigaan tällekaudelle. Kesällä taisi olla vielä loukkaantuneena,
joten ehkä sellaisena projektipelaajana tähän kauteen mennään.
Varmaan Lekistä tai A-junnuista viellä hakee jossainvaiheessa isompia peliminuutteja.

Kyllä tästä miehestä vielä saadaan paljon iloa, onneksi on kolmen(?) vuoden sopimus niin ei ole kiirettä saada miestä tulosyksikköön.

1 tykkäys

Pienen peliajan perusteella en ole nähnyt muuta kuin runsaasti kiekon hukkaamisia ja menetyksiä.

Sanoisin, että pelaa rasittuneena. On varmaan aika kovalla kuntokuurilla. Olen vakaa reenijumi-believer. Oltiin pistävinämme @ljpp’n kanssa merkille, että tulee joka vaihdon päätteeksi rättinä vaihtoon. Ja tämä bongaus ensimmäisessä erässä.

Jos siellä on kovaa kuntokoulua alla, ihmekään jos tekee virheitä. Mitä suuremmaksi fyysinen rasitus kasvaa, sitä suuremmaksi virhealttius kasvaa. Varmasti kaikille tuttu ilmiö vaikkapa höntsäpeleistä.

6 tykkäystä

Tappara on hidas. Tulossa pelit peräkkäisinä päivinä. Moilasella on nopeat jalat ja halu kamppailla. Nyt Moilaselle näyttöpaikkaa, kiitos. Levtchi ei ole peleissä osoittanut mitään, miksi on Moilasta edellä hierarkiassa.

3 tykkäystä

Nopeat jalat? Voihan ne olla, mutta ei niitä ainakaan Tapparassa ole nähty. Röyhkeyttä ja kamppailuvoimaa Moilasella kyllä löytyy, mutta jalat on kyllä aivan tukossa.

Moilanen liittyi joukkueeseen täysin keskenkuntoisena joten vaatii pientä kuntokuuria ennen kuin voidaan puhua vastuun kasvattamisesta.

1 tykkäys