Onkohan huomenna Räsänen & Brickley?
Rafkin & Brickley?
Onko ulkomaalaisen pelaajan sopimus edullisempi julkaista myöhemmin kesällä (vrt Camper)? Ei ole tietoa, mutta tuli vain mieleen ![]()
Tuleeko kotimaiset edellä nyt ensin ![]()
Voisko Brickley olla jo Suomessa? Meinaa jos se haastattelu tehdään niin kuin muutkin. (tai etänä)
Räsänen & Rafkin veikkaan huomenna.
Ehkä se on se huhuttu Virta julkaistaan klo 11.
Mikä huhuttu Virta?
Ei sitä kukaan ole huhunnut missään.
Eikai sillä julkaisun ajankohdalla ole mitään väliä. Senhän voi julkasta tänään vaikka itse palkkaus alkaisikin rullaamaan vasta 1.6.
Eikös sitä jotkut epäillee tuolla sentteriketjussa. Huhuttu oli kyllä ehkä väärä sanavalinta
Nopeella scouttauksells Järventien Roby ainakin seuraa Tapparaa instassa, onko seurannut ennen niin en tiedä ![]()
No heitetään nyt lisää löylyä. Samoin joku Lionel Gallet. Ja Tero Anttalainen (ei kai nyt sentään, onneksi…)
Manninen sukuniminen alkoi seuraan Tapparaa.
Mistä näitä riittää!!
Käsittääkseni täältä bongattuna eilen alkanut. Syitä voi olla useita.
Mitä olisikaan kesä ilman Mannishuhua!
Juu Lionel on Hugo Galletin isä ja Tero Anttalainen vissiin Aleksi Anttalaisen isukki.
Mutta noista kahdesta pelurista vain toinen edustaa Tapparaa tulevalla kaudella ja se ei ole Aleksi Anttalainen.
Arvelenpa, että huomenna julkaistaan Räsänen ja Rafkin. Toisaalta olisihan se hauskaa, jos tulisi joku aivan puskista. Itseasiassa luulen, että Tapparaan tuleekin jossainvaiheessa joku aivan huhujen ulkopuolelta.
Edit: Olen itse tykännyt tosi paljon tästä tämän kauden tyylistä julkaista sopimukset tälleen yksi kerrallaan haastattelujen kera.
Mää oon ymmärtäny, että Brickley on ns. varma tulija ja Rafkin enemmän vaan huhu. Toki jos mies oikeesti pyörii Tampereella Tapparan lippis päässä, ni on se aika jännää huumoria jos sellaista olis.
Näistä torijuhlien jälkeisistä uutisista mun kärki on:
- Juolevin jatkot
- Granathin jatkot
- Matinmikon 2v.
- Mattilan 1v.
Se, että Mattila jää sijalle 4, kertoo siitä että hyviä soppareita on tehty.
Ps. En nyt muistakaan, pitäiskö Metsola olla myös listalla. Laitan sen ykköseks, jos listalle asetan.
Jokaista näistä pidän satavarmana: Brickley, Rafkin ja Gallet. Räsänen 99 %. Kaksi julkaistaan huomenna ja jos veikata pitää, niin suomalaiset.
Yksi iso kysymys kuuluu, millaista roolia superlupaus Benjamin Rautiaiselle kaavaillaan. Voi hyvin olla ensi kauden Oiva Keskinen, mutta laidassa. Heitetäänkö poika vakiorooliin ja levennetään hartioita syystalvella vai kootaanko viisi ketjullista ukkoja heti kättelyssä (kilpailutilanne) ja koetetaan menestyä sekä Liigassa että CHL:ssä.
Omista kasvateista Luodon ja Haapalan sopimuksia ei ole julkaistu mihinkään vielä. Varmasti kiinnostavia nimiä laiturirooliin.
Aro sanoi keväällä haastattelussa, että luonne/ persoonallisuus on yksi merkittävä tekijä kun pelaajia haetaan.
Aika hyvin ovat tässä kyllä onnistuneet. Melko tervepäistä kaveria on ollut kokoon panossa vuodesta toiseen.
Tappara 2024–25, helppoa lovettaa jo nyt. Hyviä hankintoja kautta linjan. Näiden lisäksi meillä jatkaa ihan kingejä jätkiä. Oikeesti: Tuulola, Halloran, Puhakka, Leskinen, Tanus, Savinainen, Rauhala, Somppi. Sellainen lista jääkiekkoadoniksia, että kukin ansaitsisi joka päivä oman postauksensa, jossa hypetetään sitä, että jatkaa.
Pätee moneen muuhunkin kuin pukukoppiin lätkässä.
Paraskin henkilö alalla X voi heikentää muita jos kemia ei toimi tai on vaikka ylimielinen kun tietää olevansa “parempi”.
Taas päinvastoin jos hyvä tyyppi joka taidoiltaan heikompi mutta saa muihin tartutettua hyvää fiilistä ja tsemppiä niin parempi. Eli täydentää muita, ei syö.