Sinioranssit

Eikä nyt voisi seuraavassa paikallisessa jota Ilves isännöi kokeilla sitä lippujen kokoaikaista heiluttamista ihan vaan kokeilumielessä?

9 tykkäystä

Tai seuraavassa Ilveksen isännöimässä paikallisessa joku hieno lakana aiheesta. “Maassa maan tavalla.” Tai “Kylässä isännän säännöillä” tai jotain vastaavaa.

12 tykkäystä

Tossa olis ideaa. Ja liput tietysti heiluis

3 tykkäystä

Sehän on osaston silmään suoraa kopioimista jos meidän päässä liput liehuu koko 60min ja sen myötä saavat aihetta ■■■■■■■■■ taas vuodeks eteenpäin, koska Osasto41 on keksinyt liput ja niiden heiluttamisen.

5 tykkäystä

Ei tässä mistään osastosta kannata välittää ne nyt on omasta mielestään keksineet jääkiekon ja luoneet maan. Jos haaveet on muuttuneet totuudeksi ei ihmisen sanomisista kannata suuremmin välittää.

Tässä erittäin hyvä idis!! Otetaa tämmösistä kaikki irti :smile:

1 tykkäys

Varsinkin tollanen ”kylässä isännän säännöillä” olis aivan huippu. Siitä joku lakana/ banderolli tekoon ja saadaan fiksusti pieni näpäytys toiseen päähän.

8 tykkäystä

Tai sitten voi vaan olla se fiksumpi osapuoli ja keskittyä omien kannustamiseen.

49 tykkäystä

Tää on toki aina paras vaihtoehto. Mutta jos jotenki haluaa ottaa kantaa, ni tommonen kevyt näpäytys vois olla ihan hyvä. Ei mitään uhoamista ennen ku summeri soi keväällä viimisen kerran. Eikä sittekään enää tarvi.

Otetaan haaste kannanottoon että pidetään 60 minuuttia meteliä hallissa niin kuin tähänkin asti tällä kaudella on tehty, toki mielipiteitähän tempaus jakaa täälläkin mutta ei ainakaan itselläni ole mitään kantaaotettavaa siihen että joku ei tule mahdollisesti hallille.

11 tykkäystä

Pakko jakaa tämän Osaston sekoilun keskellä kiitosta Sinioransseille. Olette hienosti kannattaneet omia ja parantaneet huomattavasti Tapparan pelien tunnelmaa. Hienoa on ollut seurata teidän laajentumista ja kehitystä. Ja osaatte käyttäytyä sekä huomioda muut. Seura on aina tärkein. Jatkakaa samaan malliin.

35 tykkäystä

Keskustelu karkas nyt taas tuohon turhaan osasto pelleilyyn. Pysytään huomisen tärkeimmässä eli Anton “kirveenmuotoinen sydän” Levtchi halusi palata kotiin ja sitä miten paljon me sitä arvostetaan pitää ainakin KUULUA huomenna. Avauskentälliseen tullee niin Kääriäinen vois kuuluttaa oikea laitahyökkääjä Tervetuloa kotiin #76… ja siitä SO hoitaa lopun maalintekijähuudon tyyliin muutamaan kertaan

6 tykkäystä

Joku tifo missä Anton nostaa pyttyä ja teksti ‘poika tykkää kun sitä nostellaan’ ois ihan paikallaan. :thinking:

11 tykkäystä

En tarkkaan tiedä, mutta uskon, että nämä olisi pitänyt aikaa sitten suunnitella. Riippuu tifosta, mutta Antonin tapauksessa aika oli vähissä, joten itse uskon, että varmaan huudot riittää jos sellaset annetaan.
Tulevaisuutta varten varmaan voi katsoa noita, mutta ei taida ny tulla, mikäli olen asiasta tietoinen oikein.

76 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Sinioranssien tifo 3.2.2023

Viesti siirrettiin ketjuun: Sinioranssien tifo 3.2.2023

Laitoin tämän viimeisimmän asian omaan ketjuunsa.

1 tykkäys

Ketju avattiin automaattisesti 20 tunnin kuluttua.

Huomenna tärkeä kuuden pisteen peli.
Viime kotiottelu kannatuksen osalta meni miten meni ja asioita hoidetaan vielä jos tarve. Joten huomenna ääntä Areenalle isosti toivon.
Vaikka itse osallistuin myös porukkaan, joka katsoi peliä käytävällä niin oli ihmisillä hyvä meno seisomassa ilman ydinporukkaa.
Toivon itse huomiselle, että sama ääni, joka oli ilman ydinporukkaa pysyy huomennakin ydinporukan kanssa. Uskallanko toivoa enemmän ääntä jopa, kun sitä näytti tulevan hyvin jo :wink: .
Minun huomisen To Do list.
-Katsoa kärkimatsia ja tukea joukkuetta katsomossa.
-Saada ääntä ja isosti!

Saa kopioida. Nähdään seisomassa siis.
Huomiseen!

23 tykkäystä