Sinioranssit

Istumakatsomossa sen sijaan juuri tuo toimi loppuun asti hienosti! Parani vaan yleisön tuohon mukaan lähtö ainakin parvella.

3 tykkäystä

Ei ainakaan C-parvella :smiley:

Kiitos kaikille Ihanaa Saatana!!! Ja nyt toimistolle yksi toive, antakaa sinioransseille rooli mestaruusjuhliin. Dj, sparklings, Tapsu kaikki ovat saaneet huomionsa. Nyt näytätte mitä kotiyleisön tuki merkitsi, vaikka oma sivukatsomo juhliin tai jotain mutta fiilis olisi ihan eri tasoa jos sinioranssit pääsisi luomaan fiilistä.

6 tykkäystä

Kiitos vielä kaikille kaudesta, keväästä ja eritoten eilisestä - teidän johdolla hallissa oli sellainen tunnelma mitä ei IKINÄ ole ollut. Alusta lähtien yhtä tehokkaasti mukana kuin koko jengi!

Ja hienoa että (ilmeisesti :smiley: ) mun aikaisempaa kommentia kuunneltiin ja chantattiin sopivissa kohdissa matsin jälkeen :+1:

Vaikka DJ yrittikin peittää ääntä aina yhtä paljon yleisöä sytyttävillä jvg ja discopopilla, niin komeasti kajahteli Meidän seurat ja muut.

Kuunnelkaapa vaikka Krissen haastattelua ajasta 1:48 alkaen… Kylmät väreet vielä tänäänkin kun chantit raikaa :heart_eyes:

14 tykkäystä

Joo varmaan toki riippuu kuinka heittäytyvää porukkaa on ympärillä. D-parvella olin ja huomasin, että kun itse lähti mukaan Sinioranssien Tap-pa-ra kannustukseen, niin siinä sitten rohkaistui ja pikku hiljaa lähti muitakin messiin samasta lohkosta ja kohta melkein koko lohko vähintään taputti rytmikkäästi mukana.

6 tykkäystä

Muistakaa ostaa kausikortti myös seuraavalle kaudelle seisomakatsomoon, muutama päivä aikaa hyödyntää tarjous! 80kpl jäljellä, otetaan taas loppukiri!

Jatketaan saunomista!

20 tykkäystä

72kpl! :fire:

5 tykkäystä

Loistavaa! 63kpl jäljellä!

6 tykkäystä

50kpl jäljellä, eli myytyjä uusia kausikortteja mennyt nyt 100! Uskomatonta🔥

17 tykkäystä

100 uutta on kyllä järkyttävä määrä. Mahutaanko me kaikki edes tuonne enää :smiley: pitää varmaan laajentaa katsomoa

3 tykkäystä

Mä mietin pitäisikö poistaa yksi. En kuitenkaan pääse kuin johonkin max 10 peliin kaudessa (tuskin sitäkään). Olisikohan täällä joku halukas joka haluaisi käyttää mun kausaria niissä peleissä joihin en itse pääse? Eli jollain olis nyt mahdollisuus saada kausari pl. pelit joissa itse oon huutamassa (viikonloppupainotteisesti itse paikalla + esim paikalliset :smiley: ) Ei kehtaa tyhjää paikkaa pitää seisomakatsomossa. Ja siis luonnollisesti maksan itse tuon kausarin kokonaan.

17 tykkäystä

No nyt on loistavaa ajattelua! :tophat: Tarttukaa tähän!

13 tykkäystä

31! Näinkö päästään siihen että kaikki myydään? :sunglasses::sunglasses:

4 tykkäystä

22!?!:fire::fire:.

Loppukiri otettu tänäKIN vuonna! Kohta loppuunmyyty!

8 tykkäystä

No pitihän se ottaa :saluting_face: kaikkien aikojen fanikatsomo :heart_eyes:

15 jäljellä… :clap:t3:

4 tykkäystä

Paljonko tuossa katsomonosassa noitä äänenkäyttäjiä tulee olemaan?

Eipä sitä ikinä etukäteen tiedä, ei kukaan tiennyt tänäkään syksynä miltä tuo uusi katsomo tulee kuulostamaan ja ihan kivastihan se meni🤔

Edit: vastaus siis @Messi :n viestiin

4 tykkäystä

Myytiinkö noita viimekaudella tuohon 199€ hintaan 300kpl ja nyt on uusia myyty ~150kpl. En tiedä moniko jatkaa tilausta viime vuodesta mutta voitaneen veikata että lähempänä 400 kausikorttilaista olisi ensi kaudella.

11 tykkäystä

Enää viisi (5)!! :raised_hand_with_fingers_splayed: Ens kaudella vaa kovempi hulina päälle sit! :fire: :fire:

19 tykkäystä

Mun seisomakausarin (oletettu) järjestysnumero on 358 (ostin siis siitä myöhemmästä, lyhyestä kampanjasta, joka oli pari päivää Jorstin sopparin julkistamisen aikaan), joten jos viime kaudella seisomakausareita on ollut jo lähemmäs 400, niin taitaa ens kaudella olla jo lähemmäs 500.

5 tykkäystä