Paljon komeempaa olisi, jos paidattomuuden sijaan kaìkilla olisi yhyenäinen paita, esim. TAPPARAN PELIPAITA. SE OLISI HIENON NÄKÖISTÄ.
Tälläisiä katkarapukannattajia, jotka vuosikymmenet ovat käyneet pelejä katsomassa on paljon. Tuskin heille tulee paha mieli, jos joku heiluttelee ”pulkannaruja” paidatta pelissä. Kukin touhuaa tyylillään.
En oikein ymmärrä, että näitä enemmän peliin keskittyneitä kannattajia jotenkin aliarvioidaan. Tapparaahan tässä kannatetaan koko porukka.
Miten tästäki ny saadaan joku väittely aikaan? Pelissä hyvä meininki ja jotkut otti paidan pois. Jeejee
Ei siellä ny mitään laitonta tai edes mitään rumaa tehty
Kyllä tässä nyt taas kerran herää se tunne että hyvin ovat asiat valtakunnassa jos suurin synti Tapparan kannattajakatsomossa on se että porukka otti paidat pois kun tunnelma oli korkealla. Montaa mieltä saa toki olla mutta en näe miten se on todellisuudessa yhtään keneltäkään mitään pois että ihmisillä oli hauskaa kiakkomatsissa ja se sitten näkyi tuollaisena tempauksena.
Kun SiniOranssit ei kommentoi muiden pukeutumista niin ei sitä tarvitse kenenkään muunkaan heidän pukeutumista. (Hassuhatut jne, mutta ne ennemmin kuvauksellisia termejä, eikä suaraan SO:n kommentteja satavarmana)
Kaikki tulee halliin just omana itsenään. Tahtoo olla fanipaita päällä tai ilman paitaa. Huutaa pelissä tai ei.
Se on ihan sama me kaikki rakastetaan Tapparaa. Se riittää musta kaikille ja joukkueelle.
Toiset pitää hauskaa katsomossa ja musta ei olisi eilen ollut niin hauskaa huutaa ja hyppiä fanipaita päällä. Ei ketään voi vaatia tai huomautella tekemään jotakin, mistä itse tykkäisi.
Musta on nyt aivan turhauttavaa puhua pukeutumisesta tai ylipäänsä arvostella ketään mitä tekee ja miten.
Kaikki saa olla miten haluaa. Eikö tämä pukeutumisasia olisi jo selvä ainakin muutamaksi matsiksi?
Sukulaiset jotka on Ilvesläisiä on tota mieltä mutta noh, pikkujuttu jolla ei oo niin väliä
Minä vain kerroin mielipiteeni siitä, mikä olisi MINUSTA komeempaa. . Se on kai sallittua?
Minua ei juuri haittaa sen kummemmin, vaikka joku hyppisi vaikka valepuvussa. Ja saa hyppiä, kunhan suunnilleen käyttäytyy asillisesti. Joten antakaa vaan palaa.
Kyllä vaan. Koko katsomolle Tapparan pelipaidat päälle. Se vasta hienoa olisi! Pystyisiköhän toteuttamaan.
Itse en kuulu Sinioransseihin.
Katseltiin kaverin kanssa pitkältä sivulta fanipäädyn meininkiä ja siinä kohtaa kun paitoja alkoi lähteä päältä, naureskeltiin ensiksi, että “noniin, pistäkää paidat takas päälle”. Mutta muutamaa minuuttia myöhemmin todettiin, että onhan tää nyt hienoa, että tollanen meininki syyskuun toisena päivänä CHL-pelissä!
Ja alettiin muistella niitä hautajaistunnelmia Hakametsän ajoilta. Niin onhan toi kehitys Areenalla ollut ihan huikeaa!
Mun puolesta pomppikaa ja laulakaa vaikka aina ilman paitaa. Kunhan pompitte ja laulatte. Teitte eilisestäkin ottelutapahtumasta käymisen arvoisen. Lähes tyhjä halli, joku brittijoukkue vastassa ja Popeda Ratinassa. Moni olis voinut jättää tulematta paikalle tosta vähäisestäkin yleisömäärästä, mutta te muistutitte miksi myös ensi viikolla kannattaa tulla paikanpäälle.
Hienoa tekemistä SO!
Tälle kommentille ei kyllä pelkkä tykkäys riitä niin pakko oikein alleviivata, tässä kiteytyy täydellisesti se miksi jääkiekko ja Tappara ovat parasta nimenomaan paikan päällä. Ja kehitys ei tule tähän pysähtymään, se on varmaa.
Tuli semmonen juttu mieleen, että oisko mitenkään mahollista saada capoa vähän lähemmäs fanikatsomon sitä laajennuksen jälkeen tullutta aluetta. Ekassa chl pelissä ei meinannu oikeen kunnolla kuulua capon huudot.
Siihen paikkeille tulee toinen capo myöhemmin.
onko tietoo et millon ja kuka
Kyllä, ehdottomasti. Pelipaidat on meidän juttu, aina olleet. Pidetään kiinni hienosta perinteestä. Lähtisikö vaikka Tappara sponssaamaan nuoremmille faneille vamhempia pelipaitoja jms, niin saataisiin helposti! Pelipaidat:blue_heart:
Kyllä muuten tuli, kun Areenan alkuaikoja muistelee
Kausi virallisesti avattu, Kiitos!
Upee kauden avaus SO:lta!
Kiitos!
Nopyronoparty
Onko muuten ketään menossa perjantaina sinne nuorten peliin? Olisi hienoo nähä porukkaa kannustamassa nuorempia jos se vaan onnistuisi.
Ite ainakin oon todennäköisesti menossa ja se olis niin todella hienoa