Ei riitä vielä, kaikki mukaan!!!
Nyt täytyy ihmetellä minkä takia buuaus konsertti kun Blood sai kiekon naamaan? Ymmärrän et Veri Pena herättää meissä vahvoja tunteita mutta ei näin!
Kiviä taskuun.
E. En tiedä. Itse sytyin. Hyvää provoa ja painetta.
Poika joka huusi sutta… Riittävästi kun kierii turhasta.
Bloodin tilanne näytti omiin silmiin filmaamiselta, mitään kiekko kasvoihin tilannetta ei täältä katsomosta helposti näe. Ei näytetty uusintaakaan
Kyyyyllä verta tuli.
Rapatessa roiskuu, ei kaikki sitä täällä tod.näk tajunnu et napsahti isommin.
Itse aiheuttanut maineensa omilla kuolevilla joutsenillaan. Kakkoserän lopussa saikin ihan ansaitut buuakset ja tällä kertaa aivan syystä. Ekassa erässä kiekko osu naamaan joo, mutta vois sanoo, että karma muistutti.
Nyt oli hei hyvä meno läpi ottelutapahtuman! Kiitos teille ja ens kaudella uudella innolla taas!
Kiitos Sinioransseille kaudesta. Vuosi vuodelta meininki senku paranee ![]()
Tänään huikea menoa hallissa, vaikka kotona kattelinkin. Mahtava joukkue sai ansaitsemanssa kannustuksen.
Kiitos🫡
Suomen paras kannattajajoukko joka saa Pertti perusinsinööritkin mukaan. Kiitos
Kiitos kaikille äänensä antaneille ja kannatukseen mukaan lähteinelle tästäkin kaudesta. Enää ei tarvi tällä kaudella parantaa, nyt nautitaan🧡
Nyt ei tarvi vähään aikaa parantaa. Mutta voitaisiin laajentaa ![]()
Jeesus miten hieno kausi myös katsomon puolella!!
Välillä ollut vaisuja hetkiä ja vaisuja pelejä, mutta jo runkosarjan toisessa pelissä sen huomasi, miten hyvin SO ja koko Tappara perhe oli lähtenyt hommaan mukaan.
Tän päivän pelissä paras tunnelma mitä oon kokenut, jos ei lasketa yksittäisiä hetkiä mukaan(59:59😂).
Enään ei tarvi parantaa, mutta ens vuonna lisää puita uuniin🔥
Valitettavasti pitää. En tiedä kenen neronleimaus oli huudella v*ttua voiton hetkellä (Muunnos Mouhot on liekeissä -chantista), mutta se aiheutti melkoisen myötähäpeän. Onneksi meni suurelta osalta ohi, enemmistön keskittyessä loppusummerin odotteluun ja mestaruusjuhliin. Eihän nyt kukaan kauden hienoimmalla ja kauneimmalla hetkellä voi saada tuollaista päähänsä?
Mutta muuten mahtava meno tänään ja koko kaudella - iso kiitos siitä.
Olin kuulevinani että siinä B9 vasemmalla puolella joku nuorempi likka tai pari huuteli juuri tällä v-harmittaa -sanalla. Nuoret on tietysti nuoria mutta eihän tuo kivaa ole kun siinä oli ihan pieniä lapsiakin vieressä. Hänen/heidän puolekseen kuitenkin sanottava ettei se huuto onneksi pitkään heiltä jatkunut.
Oli hieno versio. Muuta Suomea varmaan ärsyttää Tapparan peräkkäiset mestaruudet. Isosti ollut kevään alkushowssa, että me ei välitetä
Faktaahan se vaan on, että koko Suomea ■■■■■■■■■ kun porkkanapöksyt nostelee. ![]()
Viesti siirrettiin ketjuun: Värssyluonnokset / sommitelmat
Mää sytyin tälle chantille niin perkeleesti. Se on vain fakta ja hauskasti ilmaistu näin Tapparalaisten kesken.