Ettei nyt sitten ois vähän ylireagointia? Eikai kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan?
En usko että nousit myöskään seisomaan chantin toisessa osassa, pitäisikö tästä päätellä että et kannatakaan Tapparaa?
Vastaus kysymykseeni on siis minunkin mielestäni ei pidä. Chantti nyt taitaa olla tarkoitettu pitkälti kannattajakatsomoa koskevaksi hauskaksi chantiksi, jossa toisessa kohdassa istutaan ja noustaan seisomaan. Ei se tietenkään haittaisi, jos siihen koko pääty osallistuisi, mutta todellisuus on sitten jotain muuta.
Kritisointi itse chanttia kohtaan voi olla ihan ok, vaikka olenkin aivan eri mieltä kanssasi. Ei nyt kuitenkaan kannata lähteä uhriutumaan asiasta.
Samoilla linjoilla kuin moni muu täällä. Nolo chäntti mielestäni. Korostan tyylikkyytä ja tämä on kaukana siitä. Vieressä istuva naapurin kannattaja naureskeli että huutaako ne Ilvestä kun sen kuuli ja tiedusteli minulta miten sanat menevät. Vastasin että en tiedä…
Tiätää, että kausi alkaa, kun mustat paidat ja hassutteluchantti, tuottaa suurta ongelmaa tietyissä henkilöissä.
Voin taata, että mustat paidat pysyy ja Ilves viha tullaan kuulemaan jatkossakin otteluissa jos se minusta tai muutamasta muusta on kiinni.
Vyötä löysemmälle ja hyvää alkanutta kiekkokautta👍🏻
Jengi oli katsomassa Tukholmassa euro matsia ja paluumatkalla vasta eikä edes ollu paikkakunnalla. Hienoa saatte kerranki olla ylpeitä ku veitte tuulareita En paljoa lähtisi keulimaan saavutuksella
Vaikka pääsääntöisesti tunnen pelkkää kunnioitusta Sinioransseja kohtaan, niin tämä “Istu jos vihaat ilvestä” sai kyllä tuntemaan häpeää. Toivottavasti tämä linja ei jatku.
Vaikuttaa siten, että katsoessaan ja kannattaessaan omaa rakasta seuraansa katsomossa, joutuu kuuntelemaan tuollaista naurettavaa lapsellista paskaa, jonka taso vastaa jotain ilves-perheen hiekkalaatikko-juttuja
Kuuluuko tälläinen kannattajakulttuuri mielestäsi Tapparan saatika ylipäätään nykypäivän jääkiekon arvoihin? Ehkä 40-vuotta sitten olisi mennyt läpi niinkuin ■■■■■■■, homo yms huudot.
Itseä harmittaa, että ollaan siinä pisteessä, että kehitetään chantteja joilla alennutaan heidän tasolle.
Eniten häiritsee se, että Tapparafanit joita olen pitänyt kypsempinä kun muut näiden juttujen kanssa, eivät sitten sitä olekaan ja kusevat Tapparalaisuuden tyylikkyyden päälle.
Ja tosiaan @Donizimo lle vielä ei se minunkaan elämään vaikuta. Mutta se häiritsee minua. Tuon sen ilmi ja annan palautetta keskustelufoorumilla, missä idea on keskustella.
Hyvää meininkiä muuten ja olen tyytyväinen SO:n suoritukseen. Kuului toiselle puolelle hallia.
Niin samaa mieltä kanssasi. Minunkaan mielestä ei ole kenenkään etu, että Tapparalaisuus tietoisesti ajetaan roskakoriin joidenkin “muka hauskojen” -chantin avulla.
Edit: Ja todellakin tuo leimaa koko kannattaja kunnan
Jokainen rutisija voi alkaa kannustamaan parhaalla mahdollisella katsomallaan tavalla jos ei nykymeno maistu.
Noniin, halukkaita ja vapaaehtoisia oli taas pyöreä nolla. Kivempihan se on toki olla suu mutrulla katkarapumestoilla ja narista foorumilla kun nuo tekee jotain mistä minä en pidä.