Älkää tulko sitten tänne valittamaan, miten Osasto tai Ultrat teki näin tai näin. Tämä turha provosointi ei auta asiaa.
Selvästi on nyt uusi asia “viha” otettu täällä systemaattisesti käyttöön. Tuskin vahingossa.
Älkää tulko sitten tänne valittamaan, miten Osasto tai Ultrat teki näin tai näin. Tämä turha provosointi ei auta asiaa.
Selvästi on nyt uusi asia “viha” otettu täällä systemaattisesti käyttöön. Tuskin vahingossa.
Vakavissani mietin tässä uuden foorumin tai vastaavan perustamista että ei tarvis näistä samoista saatanan asioista vääntää ihan jatkuvasti.
Tapparan arvoihin ei kuulu viha. Se on ihan kylmä fakta. Ottelutapahtumat ovat merkittävä osa sitä, miltä organisaatio näyttää ulospäin, ja faniryhmät iso osa ottelutapahtumaa.
Ei pidä ihmetellä, jos suuri osa aikuisista ihmisistä ei pidä vihaamista hassutteluna.
Olette aivan loistava faniryhmä. En haluaisi muuttaa mielipidettäni. Jatkakaa muutoin samaan malliin.
Päätä pyörittelen, kun nämä siimakädet huutelevat vihasta. Päädyllä ei väliä. Sama myötähäpeä siitä syntyy.
Tässähän olis sauma teille “kulttuurin vastustajille” nousta tätä tulemista vastaan ja pistää oma, omalla tavalla kannattava ryhmä pystyyn. Katsotaan sitten ajan kanssa että kumpi ottaa enemmän tuulta allensa.
Mutta ei, sama itku ja parku ympäri ämpäri somea kuinka joku porukka tekee jotain mistä minä en pidä, ja minä en tee mitään.
Tästä voisi nuo arvojen perään huutelijat ottaa koppia, mutta helppohan se tietysti netissä on anonyymina kirjoittaa.
Voitte harjoittaa ”kulttuurianne” ja ”painia” keskenänne niin paljon kun huvittaa. Älkää kuitenkaan sotkeko urheiluseuroja siihen, kiitos ![]()
Haluan liittyä keskusteluun vain sanomalla, että sinioranssit tekee omaa juttuaan ja hyvä niin mutta omasta mielestä viha ja vihaaminen on niin vahva sana, että en henkilökohtaisesti ihan heppoisesti heittelisi. En vihaa Ilvestä enkä sen faneja.
Kuinka paljon pitää rahoittaa, että on hyvä kannattaja? Vai mitataanko kannatus vain äänen voimakkuudella?
Tämä nyt on älyllisesti jo hyvin köyhää koska lainaamassasi kommentissa ihan selvästi ei painimisella tarkoitettu fyysistä painia.
Kuka on puhunut kannattajan hyvyydestä yhtään mitään? Kyse on siitä kuinka jollekkin porukalle ei kelpaa provochantit paikallisvastuksesta.
Yksinkertaisin tapa olisi alkaa (ääneen)kannustamaan omalla tavallansa, mutta sekin on liikaa vaadittu.
Lisäsin ”merkit” niin menee paremmin perille ![]()
Siihen huomattavasti helpottaisi jos olisi chäntit johon kaikki lähtisi/suostuisi lähtemään mukaan. Tämähän ei tuossa toteudu.
Hyvää provoa tuskin kukaan alkaa paheksumaan. Ongelma osastolla ja näköjään sinioransseilla on se, että se provoaminen on mallia murrosikä. Yrittäkää nyt edes vähän panostaa niin ei teilläkään hävetä omat huutelut, kun ootte aikuisiksi kasvaneet.
Juuri kerrot kuinka jääkiekon rahoittaminen ei ole kannustamista.
Varmaan paras viesti tähän keskusteluun. Kiitos ja aamen.
Plagiointi on imartelun ylin muoto.
Jos haluaa tuoda Tapparan yhteisöön paikallisvastustajaan kohdistuvaa negatiivista kannattajakulttuuria, niin silloin ei vihaa Ilvestä, vaan rakastaa sitä.
Ilvekselle voi ja pitää vähän kettuilla, mutta sen voi tehdä tyylillä. Esim. hehkuttamalla omaa menestystä pienellä piikillä tms. se saattanee syödä toisessa päässä, mutta tää ”vihaa Ilvestä” on mun ( HUOM mun) mielestä nolo ja ei aiheuta muuta, kun kommentteja tyyliin ”Urpot”.
Ei tuo kuullosta chanttina edes hyvälle.
SO tehnyt kaikinpuolin hyvää ja hienoa duunia tunnelman eteen otteluissa ja kannustanut hienosti Tapparaa, mutta tätä mää en oikein ymmärrä. Miks Ilvekselle pitää antaa mitään huomiointia?
Varmaan mulla liikaa kilsoja ymmärtää näitä hommia.
Kuuluuko jonkun joukkueen arvoihin viha?
Tämä on melkoista tekstiä. Olen kannattanut aktiivisesti Tapparaa, käymällä peleissä jne., vasta vajaa 40 vuotta. Miten mun nyt pitäisi valmistautua tähän “kulttuurivallankumoukseen”?
Pitäisikö esimerkiksi;
Tavoittelin sarkasmia ja mustaa huumoria. Mutta yritän nyt vain sanoa, että Tappara ja sen kannattaminen ovat aika tärkeitä osa-alueita elämässä. En oikein haluaisi että niitä tulee kukaan runnomaan miksikään muuksi. Ja hankala olisi toista yhtä hienoa juttua keksiä tilalle.