Sinioranssit

Näytetään haukkaria torstaina Hämptonissakin! :muscle:

6 tykkäystä

Kovia ollaan koettu koppikäytävällä ja muualla.
(Viittaus ylen aamuiseen julkaisuun…)

Siksi meidän fanien onkin aika astua esiin! Pyydänkin tätä kautta jokaista kenellä sinioranssi veri virtaa suonissa, saapumaan hakametsän jäähalliin perjantaina. Kunnioitetaan ensiksi Koivulahden muistoa, ja sen jälkeen laitetaan sellainen mekkala päälle, että asia ymmärretään varmasti ihan siellä Oulussa asti.
Tämä joukkue on kaiken mahdollisen tuen ansainnut niin multa kuin teiltä kaikilta muiltakin.
Hyppää kyytiin! Tämä juna ei pysähdy! :facepunch:

Nähdään seisomakatsomossa!

32 tykkäystä

Tänään sitten kunnon hurlumhei päälle! Annetaan kaikki tuki joukkueelle.

6 tykkäystä

Pakko sanoa että tänään oli kyllä hyvää suorittamista koko pelin ajan😄

10 tykkäystä

Ja @Rebeto67’n “palopuheille” :+1:

6 tykkäystä

Oli kyllä varmaan kauden parasta pöydässä. Ainakin lähellä sitä.

5 tykkäystä

Lukko faneja kyllä vietiin :metal:

5 tykkäystä

Kyllä telkkuunkin välittyi hyvä tunnelma! Hienoa!

5 tykkäystä

Ja itse Arto Kulmalakin halusi kiittää erityisesti Sinioransseja hyvästä tunnelmasta! :blush:

30 tykkäystä

Osu sinioranssien bussit samaan aikaan härkäpakariin, kun olin siellä syömässä. Paikka aivan sinioranssi :rofl: Nättiä :+1:
Itse siis omalla kyydillä menossa peliin ja parit sanatkin tuli vaihdettua.

5 tykkäystä

SO:n bussi kyä pysähty läheisellä ABC:llä. Ajettiin Härkäpakarin ohi just kun TFC:n bussit oli lähössä.

T. Nimimerkki: Sinioranssien bussissa fiilis korkealla!

Ahaa, oli sitten TFC busseja, hyvä kun korjasit! :smile::+1:

2 tykkäystä

Ja tunnelma on katosta lävitte, nii että heilahtaa! :muscle:

8 tykkäystä

Oli Kivikylä areena kyllä hyvin hallussa eilen! :+1:.
Sanoisin että yksi parhaista vieraspeli reissuista sinioranssien historian aikana. Eteenpäin!

14 tykkäystä

Itseltä jäi perhana aikataulullisten ongelmien takia välistä. Kai me keväällä vielä ainakin toinen reissu värkätään?

Olen väärä henkilö näistä kertomaan.
Eiköhän tuola somekanavat laula kun tällaista herkkua on seuraavan kerran tarjolla :blush::+1:.

1 tykkäys

Hox hox!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1883891855048194&id=153569481413782

5 tykkäystä

Kun Sinioranssit huutaa sen ”kuka voittaa” ja muu halli (vieraskannattajia lukuunottamatta) vastaa ”Tappara”. Niin minusta voisi ainakin kokeilla maalintekijän huutamista. esim jos Kemiläinen tekisi maalin niin Sinioranssit huutaa ”Valtteri”, niin muu halli vastaisi tähän ”Kemiläinen”. Minusta tämä voisi toimia ja kuulostaisikin todella hyvältä. :smile:

24 tykkäystä

Tuo on itseasiassa aika hyvä idea :blush:

1 tykkäys

Tai sitten vetää aivan överiksi ja Kääriäinen alkaa matkimaan Napolin kuluttajaa. Sen jälkeen homma menisi tähän tyyliin:

11 tykkäystä