En löydä trecrewin bandesta mitään natseihin viittaavaa ja tileillä oli joku 5-10 seuraajaa, silti kaikkien ois pitäny tietää mitä nää kakarat touhuaa? Sit täällä ketjussa lähinnä ■■■■■■■■■■■ molemminpuolin ja nimimerkitkään ei tule kenellekään yllätyksenä. Puolet naapurin trolleja ja pari omaa tuttua ja turvallista. Lyökää nyt oikeesti SO:n johdossa hanskat tiskiin ja ilmottakaa TFC:lle, että hoitakaa. Ne sit kirjottaa sen söpön A4 rakkauskirjeen, niin kaikilla on “ulostulon” jälkeen paljon parempi olo. Kappas, tänäänkin on uusi päivä.
Ei ihan aika riitä tuhansiin päivittäisiin viesteihin ja kaikkien käyttäjien psykologiseen profilointiin. Trollit tulee liputtaa perusteluineen.
Jännästi sen aina kaikki muuta huomaa. Eilen kävi kirjoittaan tänne kinkkuketjuun ja sen jälkeen naapurinfoorumille, että täälä puhutaan vaan kinkuista, eikä SO:n touhu kiinnosta ketään. Ja näitä on täällä paljon, varsinkin tässä ketjussa
Vaikee uskoa kun aika herkässä nuo bännit omille, tässä kohti toki ootte jo niin myöhässä että ihan turhaa noita siivotakkaan täältä ja varmaan mahdotonta.
Ai täällä on naapurinkin mopoautoilijoita. Hauska tietää, koska kyseinen heimo on tuttu muutakin kautta. Tai ei se hauskaa ole.
Hetkonen, eikös myös @Tapparanation kuitenkin kertonut saaneensa vastaavia yksityisviestejä? Mikä tässä nyt on totuus?
Melkoinen kalabaliikki kyllä käynnissä, ei voi muuta sanoa.
Minä olen saanut viestejä yhdeltä käyttäjältä. Sovimme eilen illalla.
Edit. Siis kukaan ei tullut v!ttuilemaan vaan pikemminkin kyseenalaistettiin minun kantaani käsiteeltävään asiaan.
@ljpp voinee varmentaa, että viestejä on tänne tullut
Jokseenkin hämmentävä kohu omaan ajatuksenkulkuun kun eilen huomasin että paljon tullu tänne viestejä.
Ajatella nyt että nuoret(?) tyypit twitterissä muutamilla seuraajilla uudelleentwiittattaavat sinimustan-liikeen itsenäisyyspäivän kulkuetta. Ja plus nämä muutamat muut asiat on nyt sitten kamala ongelma ja ollaan äärioikeistolaisia natseja.
Kyllä mä annan jokaiselle ihmiselle oikeuden olla ihan mitä mieltä vain, vaikka ei omaa ajatusta ja aatemaailmaa tukisikaan. Raja menee sitten siinä jos peleissä hölmöillään jotain rasistista, silloinhan se on ongelma, mutta tuskin tuollaisen muutaman tyypin Twitter-käyttäytymisen perusteella kannattaa maitoa pöydälle kaataa. Hyvä toki puuttua ajoissa tekemisiin ettei isompia ylilyöntejä tapahtuisi ainakaan katsomossa.
Jokseenkin helposti nämä hommat nyt eksaloituu omiin sfääreihin. Tämä toki oma mielipide.
Kirjoitit sen mitä ajattelin, täysin samaa mieltä. Täällä muutamilla nimimerkeillä on nyt homma täysin laukalla syystä tai toisesta.
Oliko nämä tyypit edes omilla nimillään harjoittaneet tuota viestintää?
Kannattaa kaiken some-sekoilun ja hyperventilaation keskellä muistaa, että tässä järjestelmässä on:
- Yksityisviestien toiminto
- Chat-toiminto, jota voi käyttää ryhmäkanavana tai kahdenkeskisesti.
Nämä ovat kuitenkin kaksi aivan eri asiaa.
Ja kyllä, epäilyttäviä käyttäjiä laitetaan tämän tästä rajoitetuille oikeuksille, eli nollatasolle. Tällainen käyttäjä voi kirjoittaa, mutta hänen viestinsä tarkastetaan ennen julkaisua.
Trollit poistetaan, jos vain saadaan kiinni. Henkilökunnan on mahdotonta seurata kaikkia viestejä tai keskusteluja. Tämän tyyppiset aiheet ovat omiaan herättämään trolleja.
Jos tunnistatte epäilyttäviä käyttäjiä, niin liputtakaa ne muulla syyllä ja perustelut mukaan.
Kaikesta huolimatta lauantaina mennään ISOSTI ja me ollaan KAUNEIN JA TYYLIKKÄIN!
Juuri tällä hetkellä adjektiiveja “kaunis” ja etenkin “tyylikäs” ei oikein voi yhdistää sinioransseihin. Ei varmaan tarvi enempää selittää, miksi.
Voisitko kuitenkin selittää? Sillein, että kaikki ymmärtää.
Sulla kesti tällä kertaa yllättävän kauan ratsastaa paikalle, mitä oon tätä ketjua seurannut. Yleensä oot ollu ensimmäisten joukossa. Nyt voit varmaan selittää näin tyhmällekin, että mitä haet takaa
Näyttää siltä, että tässä on 3 vs 1 tilanne nyt. Toivottavasti MoodyBluen maila pysyy ehjänä.
Mitä kohtaa tuossa hänen viestissään ette ymmärtäneet. (retoriikkaa)
Jokohan tämä turhanpäiväinen paskanjauhanta tästä asiasta pian loppuisi. Vieläkö joku haluaisi huudella ulostuloja muutaman räkänokan twiittailuista vai mennäänkö eteenpäin. Keskityttäiskö vaikka siihen että meillä on toista tuhatta hlöä kiinnostava megamatka tulossa ja keskustelu täällä pyörii muutaman teinin twiittijaoissa
Kirveet kaivoon ja Tapparat esiin. Näin vanhempana valtiomiehenä saanut nauttia SO:n hienosta kannustuksesta. (Arvostan). Lauantaina B7 katsomossa aitiopaikalla kuuntelemassa taas teidän hienoa esitystä Tapparan huivi kaulassa.
Maalin jälkeen huudan ja muutamat taputukset. (Kun ei muuta kehtaa)
Sitten perse penkkiin niin kuin kaikki nämä vuosikymmenet.
Jos päämäärä on sama ja mennään Suomen lakien mukaan, niin KÄY. Välillä pitää päästää vähän höyryjä ulos, sitten vahvempana takas.
Jutin sanoin: ETEENPÄIN…
Jotenkin tuntuu, että lauantaina on hieno kiekkoilta!
Lukaise aluksi tämän ketjun viestit eilisestä alkaen, en viitsi niitä kaikkia alkaa kopioida tähän. Jos et senkään jälkeen ymmärrä, miksi SO:n puuhat eivät tällä hetkellä ole kovinkaan tyylikkäitä, niin minä en voi sinua auttaa. SO:n tyyliä tuo hyvin esiin myös @Saha alla olevassa viestissään.
Ja tämä olkoon viimeinen viestini tähän ketjuun.
Haen sitä, että tätä ei voi lakaista maton alle tai todeta olevan yhden harhaantuneen teini-ikäisen syytä. Totesin, että adjektiiveja kaunis ja tyylikäs ei juuri nyt voi yhdistää sinioransseihin.
Olen huomannut että teidän porukka tykkää kaivella vanhoja viestejä ja provota niillä, kun eivät sovi teidän ”kulttuuriinne”. Viimeksi @danny Saa ottaa talteen -ketjussa, näemmä ne on nyt poistettu. Viimeksi olen kirjoittanut tähän ketjuun lähemmäs 3 vuotta sitten. Totesin, että SO:n kanssa ei ole mahdollista saada aikaan vuoropuhelua. Kritiikkiä/ehdotuksia ei oteta vastaan, vaan sieltä tulee juuri @Sahan viestin kaltaisia vastauksia. Lisäksi se tosiasia, että en tule kovin hyvin toimeen lasten kanssa, en oikein osaa kommunikoida heidän kanssaan ja se on turhauttavaa. Tämä voi olla osasyy em. keskustelun epäonnistumiselle.
Miksi tulin nyt paikalle? Olen jättänyt SO:n vähälle huomiolle ja kommentoimatta niin kauan kun jutut ovat olleet lähinnä pikkupoikien harmitonta uhoamista. Mutta tämä on viime aikoina alkanut muuttua joksikin muuksi. Tällaiset puuhastelut pilaavat koko yhteisön maineen. Siihen lisättynä vielä se väite, etteikö SO ollut tästä tietoinen.