Sinioranssit

Mikä siinä on niin vaikeeta vaikka sitä rumpua tuoda?

Tässä ollaan sitä esimerkkiä näytetty jo useemman vuoden. Jokasessa kotipelissä missä olen ollut, koko ottelun ajan olen parhaani mukaan mekkalaa pitänyt.

4 tykkäystä

Tottakai se on hienoa, että ihmiset pystyvät käymään joka ottelussa seisomakatsomossa

1 tykkäys

Sinioranssit on nyt rekisteröitynyt yhdistys . Jäsenmaksujen tuotto menee katsomotoiminnan eteenpäin viemiseksi.

Siinä suora lainaus SO:n sivuilta. Pitäisikö jäsenmaksua nostaa että saisi palkattua ulkopuolisia henkilöitä johtamaan tuota toimintaa kun ei näytä nykyisiä “capuja” kiinnostavan. Itse voin pientä korvausta vastaan kyllä lähteä kantamaan ne rummut,liput yms katsomoon. Ei liene kovin fyysinen suoritus.

4 tykkäystä

En olekaan ennen kuullut että jollekin maksetaan olemisesta fanikatsomossa :thinking:

1 tykkäys

Tuoko lippujen jne tuonti katsomoon lisää huutajia?

Voitko kertoa montako huutajaa tarvii olla, että voitte aloittaa kannustamamisen? Mä en vaan ymmärrä, että tarvii tietyn määrän huutajia että voi aloittaa kannustamisen.

2 tykkäystä

Kommenttisi on jokseenkin turha, tai sitten et ole käynyt Tappara-Jukurit ottelussa viime kaudella.

Jäitä hattuun. Ei ole mitään niin akuuttia, että tarttis tällä sekunnilla käsitellä. Rauhoitan ketjun pelin ajaksi.

10 tykkäystä

Ketju avattiin ajastetusti 87 minuutin kuluttua.

Tämä peli oli hyvä havainto siitä, kuinka hiljainen halli on ilman Sinioransseja. Se nyt vaan on niin, että porukkaa ei kiinnosta CHL. Eiköhän Sinioranssit ole seisomakatsomossa viimeistään kauden alkaessa.

Huomiona myös, että Liiga-Tappara Fan Club ry:n tarkoituksena on hyvän jääkiekkokulttuurin edistäminen ja ylläpitäminen jäsentensä keskuudessa.

Onko se C3-katsomon logotifon levittäminen maalin tullessa hyvän jääkiekkokulttuurin edistämistä ja ylläpitämistä? Kun Fan Clubilla virallisena kannattajayhdistyksenä on vielä seuran tuki takana kaikessa, odottaisin hieman enemmän vastinetta sille 17 eurolle, jonka joka kausi maksan Fan Clubille.

Olisitte kiitollisia Sinioranssien tekemästä työstä jääkiekkokulttuurin edistämiseksi ja ylläpitämiseksi, jota virallinen kannattajayhdistys ei tee.

5 tykkäystä

Tottakai ollaan kiitollisia SiniOransseille, mutta se, että jos ei ole tarpeeksi huutajia niin sitten ei olla paikalla. Mä en vaan voi ymmärtää

Melko monta vuotta huutaneena voin sanoa, että sillä samalla n. 10 hengen porukalla huutaminen alkaa olla hieman tylsää. Sitten kun ei ole edes niitä kymmentä, on se oikeastaan aivan turhaa.

3 tykkäystä

Toivottavasti joku pitää Sinioransseille videosulkeiset Bielin kannattajista miten pieni porukka pitää ääntä.:zipper_mouth_face:

10 tykkäystä

Toivottavasti joku laittaa ihmisille ohjeet miten tullaan seisomakatsomoon ja opettaa miten siellä huudetaan :slight_smile:

2 tykkäystä

Melkein voisi sanoa että tuo, jos etukäteen selvästi ilmoitettaisiin että jotain kannustusta aiotaan yrittää.

Itse Liiga-peleissä aina seisomokatsomossa huutamassa, mutta CHL-peleissä varaan itselleni mukavasti edullisen istumapaikan, kun tiedän, ettei mitään organisoitua kannatustoimintaa kuitenkaan ole tiedossa. Ja jos en ole ihan väärässä, niin aika paljon sitä vakioporukkaa näkyy näissä peleissä juuri istumassa. Johtuuko muilla sitten samasta syystä vai istumapaikkojen edullisemmista hinnoista vs. Liiga-matsit, mene tiedä.

1 tykkäys

Miksi te Sinioranssit ette aina huuda? Musta olis kivempi istua hiljaa ja välillä vähän taputella, kun te huutaisitte.

Edit. Olisiko Napolista lähtöisin(?) olevaan Allez allez allez -chanttin hyviä sanoja? Tarttuva melodia, vieläkin soi päässä Huuhkajien sunnuntaisen matsin seurauksena :blush:

2 tykkäystä

Mitä tällä tarkoitat? Lukuunottamatta chl sekä harjoituspelejä SiniOranssit ovat olleet katsomossa joka ottelussa.

1 tykkäys

Totuus on se, että CHL on tullut jäädäkseen, ja Tappara ansaitsee näihin otteluihin fanien kannatuksen. Paljon paremman kuin mitä tähän asti on nähty. Ihan samalle tasolle pitää vähintään päästä kuin Liigassakin, jonka Sinioranssit on ansiokkaasti hoitanut.
Mutta jotain on tehtävä jotta kannatuksen taso nousee CHL myös otteluissa, ja jos ei Sinioranssit sitä tee, niin sitten sen tekee joku muu. Tai ainakin siihen on jäämässä hyvä mahdollisuus jollekin kehittää asiaa eteenpäin.

20 tykkäystä