Sinioranssit

Ainakin osaa ilmauksista yläpalkissa on terävöitetty: vieraspelimatkat --> vieraspelit, kuvagalleria --> kuvat, jäsenedut --> edut. Fiksu veto, ja nyt sopii kaikki nätisti näytölleni.

(Janne Katajamäki) #62

Hyvä kun tulee palautetta niin voidaan niihin reagoida. Kiitos siis teille. Ei ihan kaikkia tule heti huomioitua.

(Titta på ylähylly!) #63

Tämä on loistava kuulla! :smile: Pelkäsin hieman pääseekö perjantaina vielä tositoimiin mutta ilmeisesti pääsee. Mahtavaa! :heart_eyes:

Sivutkin vaikuttavat huomattavasti paremmilta kuin vanhat. :ok_hand:

Mac Book Pro, uusin selainversio Safari. Ilmeni sekä laitteen omalla näytöllä että lisänäytöllä, samma homma molemmissa.
Taisi homma jo selvitä aiemmin, joten ei kun eteenpäin!

Hyvältähän uudet sivut vaikuttaa jo nyt! Itse viilaisin vielä tuota “rekisteröinti/rekisteröidy” kohtaa, se kuulostaa sanana jotenkin turhan viralliselta. Mun mielestä houkuttelevampi ilmaus olisi “liity”, “tule mukaan” tms.

Sellainen huomio että etusivun kuvalliset linkit (rekisteröinti, vieraspelit, SO11 tukijat) aukeavat uuteen ikkunaan/välilehteen. Kaikki muut löytämäni linkit taasen aukeavat samaan ikkunaan. Ehkä hieman epälooginen?

(Janne Katajamäki) #67

Muutettu. Kiitos palautteesta.

(Janne Katajamäki) #68

Kysyin asiasta. Muutetaan jos aktiivit on sitä mieltä.

(Janne Katajamäki) #69

Muutettu

Jukurit-Tappara pe 3.11., mihin katsomoon SO on liput? Ollaan tulossa katsomaan peliä niin olisi kiva olla samalla suunnalla. A1tai b1 aateltiin.

Sinioranssit on seissyt, vaikka liput eivät olisi olleet seisomapaikkoja. Mikkelistähän löytyy seisomakatsomot molemmista päädyistä. Tuohon peliin ja lauantain Kalpa peliin on sinioranssit ja fan club järjestämässä omat hotelliyöpymisen sisältämät matkat.

(Antti Kalervo Kangas (SiniOranssit)) #72

Kirjoitan tämän viestin yksityishenkilönä, enkä edusta SiniOranssien kantaa

Viikonloppuna tapahtui niin paljon asioita, että koen järkeväksi tiivistää ne tähän viestiin.

Kuten me kaikki tiedämme niin perjantain liiga-avauksessa tapahtui ikävä välikohtaus molempien seurojen kannattajien välillä. Tapahtuneen kulku on kerrottu ainakin “Tappara-fanien häiriökäyttäytyminen” nimisessä ketjussa. Tuo kertomus on saamieni tietojen mukaan täysin oikea kuvaus tilanteesta. Olen jo aiemmin kertonut, että tappeluun osallistuneet Tappara-kannattajat eivät ole SiniOranssien jäsenmaksun maksaneita jäseniä. Tapaus on silti herättänyt paljon keskustelua hallituksen kesken ja olemme tuohon Leinosen ja Jalon lähettämään sähköpostiin vastanneet omalla näkemyksellämme.

Tapaus ylitti myös tänään uutiskynnyksen ilmeisesti twiittieni perusteella. Uutisen lopussa ollut ilveksen turvallisuuspäällikkö Valkaman kanta asiaan jäi harmittamaan. Omasta mielestäni se, että turvallisuuspäällikkö ei kerro tapahtumista johtuu siitä, että järjestyksenvalvojien toiminta epäonnistui ensimmäisellä erätauolla tapahtuneen ensimmäisen tapauksen jälkeen. Asia on kuitenkin hoidossa ja uskon, että virallinen kanta kuullaan vielä ainakin SiniOranssien puolelta.

Haluaisin palata myös lauantaiseen SiniOranssien järjestämään fanimatkaan. Olen omaa osuuttani käsitellyt jo ylempänä mainitussa “Tappara-fanien häiriökäyttäytyminen” ketjussa. Haluan vielä kerran pahoitella omaa (& muutaman muun kannattajan) ala-arvoista käyttäytymistä kaikille ja varsinkin niille ihmisille jotka olivat kyseisessä ottelussa. Käytökseni pelin aikana ei ole suotavaa missään tilanteessa, mutta SiniOranssien hallituksen jäsenenä & näkyvänä toimijana koen tehtäväkseni toimia esimerkkinä muille kannattajille. Tämä käytös ei ole sellaista esimerkkiä mitä haluan näyttää, varsinkaan lapsille & nuorille. Kadun tekemiäni valintoja & tätäkin tapausta on käsitelty hallituksen kesken. Uskon kuitenkin, että virheistä on otettu opiksi & seuraavilla reissuilla ei vastaavaa nähdä.

Lopuksi toivon, että SiniOransseja käsittelevät kysymykset ynnä muut kohdistettaisiin jatkossa minulle. SiniOransseilla on tili täällä, mutta itse olen olen foorumilla aktiivisempi käyttäjä, joten vastaus tulee nopeammin.

• Antti Kalervo Kangas
    SiniOranssien rumpali & hallituksen jäsen.

(Antti Kalervo Kangas (SiniOranssit)) #73

SiniOranssit julkaisivat oman vastineensa perjantain tapahtumiin nettisivuillaan.

http://www.so11.fi/index.php/uutiset/131-vastine-8-9-paikallispelin-tapahtumiin

(Linkki johtaa kyseiseen vastineeseen)
(Mode-edit. Vaihdoin linkin ei-niin-sokeaan versioon)

Hyvä että saatiin ryhmältäkin vastaus asiaan. Nuo lukuisat kielioppivirheet tosin hieman vievät uskottavuutta, mutta sisältö on tärkein.

(Antti Kalervo Kangas (SiniOranssit)) #75

Aina löytyy parannettavaa. Välitän palautteen eteenpäin.

(TTM) #76

Huomenna sitten jotain hauskaa Peksin “läksiäisiin”?

Oon sanottanu huomista varten laulun jota voitas hoilata lauteilla. Tsunamin tahtii hoetaan Peksin nimee. Toimisko?

Saravon Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka on itsestäänselvyys, mutta jonkinlaisen tifoilun paikka tässä olisi. Eiköhän niin tapahdukin, arvaan. (Mitään tietoa ei ole.)

Oli tullut kuoressa kotiin vahvistus jäsenyydestä, ja kuoressa mukana pipo sekä pari tarraa. Isosti posia tästä. Pipoon olisin ehkä kaivannut mielummin SO11 logoa tekstin sijaan, mutta kyllä silti piristi päivää tällainen posti. :+1:

Liittykää muutkin ehdottomasti jäseneksi, jos ei muuten niin sitten kannustusmielessä. Hyvään tarkoitukseen menee.

Hyvin myit. Liityin. :tappara: