Sinioranssit

Eikös Saravokin lähetyksessä ihmetellyt, kun Palolalle buuattiin jossain kohtaa peliä. Omituista sanon minä.

9 tykkäystä

Mua jotenkin hävettää nuo keskarien näyttelyt vastustajan kannattajille ennen peliä ja sen aikana. Ja ei nyt siis koske pelkästään sinioransseja. Tätä tapahtuu joka ryhmässä.

22 tykkäystä

Palola ei saanu arvostusta, kun ei osoittanut mitään arvostusta meidän suuntaan. Garteig sentään tuli katsomon eteen taputtamaan ja näytti, että arvostaa meidän toimintaa ja meitä edelleen.

15 tykkäystä

Eli jos ei tule seisomakatsomon eteen, voi huutaa mitä tahansa ala-arvoista? Jos tuo siis pitää paikkansa. No, en ymmärrä.

E. Ja arvostan ehdottomasti SiniOranssien kannattamista. Mutta huono käytös ketään kohtaan ei mahdu mun ajatusmaailmaan.

12 tykkäystä

On kyllä kummallinen paikka tämä foorumi. Pitäisiköhän SiniOranssien taas pitää 1.erä hiljaisuutta? Peli on tehotonta, kaikki ei mene niinkun pitää, näitä huutoja tulee joka ryhmältä (usko tai älä) ja täällä aina keskitytään negatiivisuuteen.

Pinnan alla kytee & tämä ei edesauta tilannetta, kun arvostus kannatajakulmaa kohtaan on pyöreä 0.

Itse oletin että tuo buuaus oli vain sinä aikana kun Palola laukoi rankkaria, ja tätä Saravo enemmän tai vähemmän tosissaan ihmetteli.

4 tykkäystä

No kyllähän täällä on Sinioransseja kehuttu eri ketjuissa aika paljon, mutta mun mielestä huo*ittelusta ihan aiheellista palautetta.

10 tykkäystä

Palolalle kai juu huudettiin tiettääkseni sillä olin seisomakatsomos ja kuulin ton

1 tykkäys

Jos muut ryhmät tekee tifon jossa on alapäätyylinen kuva, pitääkö Sinioranssien myös?

Pelin aikana saa mun puolesta psyykata vastustajan pelaajia mutta jokin tyyli siinäkin pitää muistaa pitää mukana. Pelin jälkeiselle ex-Tapparan h*orittelulle ei löydy yhtään ymmärrystä.

Pelaajatkin ovat vain tavallisia ihmisiä.

25 tykkäystä

Jos tuo oli SO:n porukasta niin tällaisissa tilanteissa kyllä kaipaisin sitä sisäistä johtajuutta. Kaveri johonkin puhutteluun ja miettimään. Ei tuollaisessa huutelussa ole mitään järkeä.

3 tykkäystä

Sentterit alas ja h*ra huutelut pois niin hyvä tulee, toki jos ei ole chäntätty mitään edellä mainittua niin ikävä tosi asia on se ettei yksittäisiä ihmisiä oikein estääkään voi😅

Hyvin SO kuitenkin edelleen tunnelmaa yllä pitää, toivottavasti kasvavissa määrin ja koko halli mukaan💪🏻

1 tykkäys

Nimenomaan yksittäisiä ihmisiä ei voi ottaa puhutteluun. Huor*ttelu ei kuulu kiekkokatsomoon. Eiköhän mennä eteenpäin taas. Uskoisin että tuskin se kaikki oli Palolalle suoraan. Eiköhän peliesitys jne ole takana vaikka se ei hyväksyttävää ole.

1 tykkäys

Mielestäni tuo fanikatsomon touhu on sika laiskaa ja laimeaa ollut tällä kaudella.

Hiljaista ja kannustushuutoja alle kertaa per ottelu ja nekin lyhyitä. Kun joukkue tarvii kannustusta niin hiljasta on

1 tykkäys

Jos tuollaista huorittelua tosiaan tullut niin on kyllä ikävää ja toivottavasti ei toistu. Toki muistan viime vuonna Ässiä vastaan istuin seisomakatsomon alapuolella ja mua hävetti ihan sairasti se kun siellä huudettiin omille ja haukuttiin p*skoiks. Surkeeta hommasta teki myös sen, että minun alapuolellani istui aika monta nuorta Tapparan kannattajaa. Ei olee hyvää esimerkkiä moinen. Pitää ryhdistäytyä ja saada tälläiset kitkettyä pois. Hyvää duunia olette tehneet, mutta tuo käytös pitää saada kuntoon.

6 tykkäystä

Hallin tunnelma ja kannustus pitäisi Tapparan, TFC:n ja SO:n yhteinen agenda ja prioriteetilla numero 1.

Jos mää olisin SO:n nokkamies ja huutelijana SO:n porukkaa niin taatusti tuollainen käytäisiin lävitse. Oli niitä yksi tai enemmän. Kun yksikin on liikaa. Fokus oman joukkueen kannustamiseen vaikka kuinka harmittaa tappio.

6 tykkäystä

Tapahtuma käsitelty ryhmän sisällä! :+1:.
Tunteet ovat pinnassa vaikeina aikoina.
Jäädään odottelemaan joukkueen heräämistä.

41 tykkäystä

Hieno juttu tämä ja oikeansuuntainen reagointi. :handshake:

7 tykkäystä

Itsekin ihmettelin, Palola kuuluu niihin joille taputan pari kertaa, kun Kääriäinen kuuluttaa avauskentälliset.

5 tykkäystä

Aivan varmasti Olli olisi saanut taputukset, jos olisi ollut avauskentällisessä ja siinä kuulutettu. Mutta itse ainakin kuulun siihen kastiin joka ei enään pelin ollessa käynnissä anna vastustajan pelaajalle ablodeja, en myöskään silloin kun kaveri tulee tekemään meitä vastaan ratkaisevan rankkarin

17 tykkäystä