Sinioranssit

Pitää suosia hanajuomia, ettei ala katsomossa harmittamaan, kun kuulee jonkun oluen sihahtavan? Sitähän sä tarkoitit! :smiley:

Toivottavasti Sinioranssit pääsee kohta huutamaan. Tai ainakin saavat sen katsomon, että saavat fiiliksen takaisin.

1 tykkäys

Tuntematta SO ry:n PRH:n kirjattuja sääntöjä mutta ainakin nettisivut kertovat SOn olevan yhdistys, joka kannustaa Tapparaa koti sekä vierasotteluissa. Tietysti halliin tullaan henkilökohtaisella pääsylipulla, ei SO pääsylipulla, niin on jokaisen oma asia miten käy peleissä ja millä tyylillä seuraa pelejä.

Täällä jaksetaan vääntää puolin ja toisin kannattamisesta ja hyvin ehdottomasti myös.
Parempi olisi että kaikki keskittyisivät nyt vaan joukkueen ja seuran tukemiseen niin että päästään tämän hetkisestä isosta negatiivisia mutta pääasiassa positiivisia asioita sisältävästä muutoksesta yli ja eteenpäin.

1 tykkäys

Ry ei sinällään liity tähän mitenkään, koska Sinioranssit toimivat nykyään TFC:n alla. Toki pointti ymmärretty :sweat_smile:

Saiko Sinioranssit hallituspaikan TFC:hen?

Onpa ollut timanttinen meininki hallissa kun Sinioranssit ei ole olleet paikalla, edenkin uudella isolla ja hienolla Nokia areenalla johon mahtuu ääntä vaikka kuinka paljon. :speak_no_evil: Tai sitten ei… Täällä on parit henkilöt ketkä on sitä mieltä että halli ei tarvii Sinioransseja, koska ääntä löytyy muutoinkin yleisöstä… Mutta missä se ääni sitten on? Kun Sinioranssit ei ole paikalla, on Hakametsä ja nyt edenkin Nokia arena kuin kirkko. Puuttuu vain vanhaan Änäri tyyliin urkuri joka soittaa pienet tilutukset aina väliin. :-1: Ei voi olla oikeesti noin että alle 50 Sinioranssia saa sen tunnelman halliin, mihin ei yli 4000 muuta katsojaa pysty…

16 tykkäystä

Osastohan lähti hallista kokonaan kun järjestyshenkilö pyysi istumaan tai poistumaan. Korjatkaa jos olen aivan väärässä

1 tykkäys

Käytännössä näin se ilmeisesti meni. Järjestyshenkilö oli pyytänyt heitä istumaan ja olivat sitten “vapaaehtoisesti” lähteneet, kun eivät halunneet istua.

1 tykkäys

Nyt sitten kaikella kunnioituksella fanitusta ja heittäytymistä kohtaan. Arvostan teitä tunnelmanluojana.

Mutta ne jotka jää nyt teistä himaan, kun ei saa seistä pelissä, on kyllä aika hölmöjä. Tilanne on selitetty, sitä setvitään ja asiaan liittyy sellaisia juonteita, joille ei vaan nyt kukaan voi mitään.

Kyllä te pystytte varmasti nieleen tän ja huutaan istualtaankin. Kyllä mä tän ongelman ymmärrän, koska itse en koskaan halua keikalle lippua istumaan, vaan aina permannolle. Mutta jos mä pääsisin nyt Panteran keikalle ja hintana olis, että se pitää katsoo istualtaan, niin mä menisin.

Joukkueelle te kotiinjäävät pyllistätte. Joukkue ei sille mitään voi, että areenan katsomotoimittaja pupeltaa. Se ei oo Levtchin, Kuuselan tai Peltolan syy.

17 tykkäystä

Pelaajat kyllä tietävät ettei tämä ole heille osoitettu, kaiken lisäksi he ovat vieraspeleissä kyllä kuulleet meidän paikallaolon.

30 tykkäystä

Kyllä kai ne sen tietää. Mutta vaikea on pelaajien saada fiilistä kun halli hiljainen. Täytyisi varmaan tuoda läpsyttimet areenaan niin tulis meteliä ja fiilistä.

Esitän nyt kysymyksen SOlle.

Ketä vastaan nyt osoitattemieltänne?

Mitenkä Tappara tai sen pelaajat ovat toimineet väärin tilanteessa?

Mitenkä mielenosoituksenne tukee teille niin rakasta seuraa?

Mitenkä mielenosoituksenne auttaa siihen että areenasta tulisi mahdollisimman pian Tapparan uusi koti?

Mitenkä mielenosoituksenne auttaa Tapparaa haastavassa taloudellisessa ympäristössä?

Mitenkä mielenosoituksenne auttaa siihen että katsomorakenteiden toimittaja saa velvoitteensa hoidettua?

Muihin saatte vastata itse mutta tuossa viimeiseen vastaan teidän puolesta: Ei yhtään mitenkään.

8 tykkäystä

Mielestäni jotkut eivät ymmärrä sitä, miten erilaista peliä on seurata seisoen kuin istuen. Seisoen on aivan eri intensiteetti seurata peliä, istuen ikään kuin nuokkuu penkillään ja ei siinä ainakaan huutamaan itse kykene, tai ei ole sellainen fiilis samaan tapaan, mitä seistessä.

Itse ostan aina seisomalipun jos halliin tulen, koska istuen tunnelma on enemmän kotisohvamaisempi. Siis sellainen oma sisäinen tunnelma hallissa ollessa. :smiley:

11 tykkäystä

Pitäisikö sinun mielestäsi so:n suostua ihan kaikkeen paskaan mitä tapahtuu. Kauniit oli puheet hyvistä olosuhteista uudessa kodissa. Noh nyt oikeastaan mitään hyvää sanottavaa ei löydy tästä hallista vielä.

18 tykkäystä

Ei saanut, eikä ollu oikeestaan edes puheissa

Keskustelu on mennyt melko kärkeväksi kannustuksen suhteen. Tuskin tähän absoluuttista totuutta onkaan.

Itse ainakin keskityn peliin niin täysillä, etten isommin huomaa miten muut kannustavat. Monesti on mukana asiakas tai yhteistyökumppani. Railakas lauleskelu pelin lomassa, voisi vähentää kumppaneiden kiinnostusta peliin tuloon.

Muutama peli sitten vieressäni oli pari noin kolmekymppistä miestä katsomassa peliä. Toinen kurnutti koko ajan, että ”ollaan kuin kirkossa”. Kun tuli maali, edes siihen kumpikaan ei reagoinut. Itseltä pääsi se perinteinen alkukantainen kurkkuääni tyyliin kitarisat ulkona, aina maalin jälkeen. Lopulta väsyin kaverin negatiivisuuden ja kysyin ” mikä on sinun oma panos tämän tunnelman parantamiseksi tänään?

Kaveri meni hiljaiseksi ja arvelin että taisi peräti suuttua. Ei, suuttunut vaan totesi että ” pahan kysymyksen laitoit” ja jäi selvästi miettimään omaa panostaan tunnelman suhteen.

Jospa annettaisiin jokaisen kannustaa, just niin kuin parhaaksi näkee?

3 tykkäystä

Hauska, että jotkut kritisoivat, että SiniOranssit eivät kannusta istuen, mutta samaan aikaan hallissa ei kukaan muukaan kannusta istuen. Miksi sinioranssien pitäisi näin tehdä jos muutkaan ei tee?

Olisiko tämä nyt avannut joidenkin silmiä, miksi toimiva seisomakatsomo on tunnelman kannalta äärimmäisen kriittinen asia, ainakin tänä päivänä kun ihmiset ovat tottuneet seisomakatsomosta johdettuun kannustukseen.

34 tykkäystä

Aloitan tekstini nyt vaikka sitten siitä katsomorakenteista, joka on kaksinainen juttu, mutta kyllähän se tilatun tuotteen pitäisi olla paikallaan silloin, kun siinä on toimituspäivä laitettu (mikäli sellainen on sovittu), mutta kyllä näissä pitäisi olla todella hyvä syy miksi tuotetta ei paikalle ole saatu, mutta mikä on todella hyvä syy?
Tällä hetkellä vain ehkä korona.

Toiseksi näistä seisaaltaan kannattamisesta vedän tällaisen asian esille, että kaikilla ei ole välttämättä varaa ostaa kausikorttia istumakatsomoon.

2 tykkäystä

Siis ennen peliä puhuttiin jo että sieltä Osasto tulee poistumaan. Ensimmäisestä huomautuksesta sitten vapaaehtoinen poistuminen, ei heitetty pois.

E: Vähän myöhässä ilmeisesti olen tämän asian kanssa, enpä huomannutkaan.

1 tykkäys

Pitäkähään nyt ääntä siellä hallissa! Ei kuulu yhtään mitää radion kautta ja tunnelma iha kuollut :scream: Yrittäkää edes, ettei Osasto vie meitä ku märkää rättiä tässäkin :scream:

Sarkasmia vahvasti

Mutta asiaan, on kyllä kuollutta kun ei ole yleisöä eikä varsinkaan Sinioransseja hallissa :disappointed::-1:

9 tykkäystä

Laitetaas tännekin linkki:

6 tykkäystä

Hyvä meininki on ollut kun on peileissä saatu olla ja seistä.
Mutta onkohan tulossa jotain uutta “isompaa banderollia” tms tai edes aitaa johon laittaa niinkuin ilvespäädyssä?

1 tykkäys