Sinioranssit

Hakametsän tunnelma >>>>>> isku areenan tunnelma, vaikka lahtelaiset hallitsi omaa peliään. Suurin kiitos SO11:lle, mutta iso peukku myös koko hallille.

4 tykkäystä

Oli kyllä hyvä tunnelma SO:lla. Ja erityismaininta lasten huomioon ottamisesta. Ainakin yhtä vakiohuutelijaa näin huomautettavan kun tuli vähän kironsanoja huutelun sekaan.

7 tykkäystä

Pitää joskus oikein käydä kattomassa kuka tuo huutelija on.

Tämä huutelija ei oo niitä henkilökohtaisien huutelijoita. Tänään tais tulla joku “Peliä saatana” tai vastaavaa.

1 tykkäys

Oli se se sama henkilökohtaisien huutelija.

4 tykkäystä

Aijaa, multa on sit mennyt tän kaverin henkilökohtaiset kommentit ohi. Omille siis ainakin.

Tän päivän pelissä kuului vaan yksi omille suunnattu (enempää en ainakaan huomannut) joten meno alkaa rauhoittua.

3 tykkäystä

Jaa pisti oikeen henkilökohtaisuuksia menemään omille? Mä kuulin vaan ton “Peliä saatana” ja jotain mitä se huusi Nemolle. Toisaalta enpä kyllä tosta kaverista ihmettelis.

Meinaatko sitä pitkähköä kaveria, jolla on #71 fanipaita?

Juu, sama mies.

Joo, tällä kaudella olen käynyt kaikki kotipelit katsomassa ja ko. kaveri huudellut vissiin joka pelissä jotain. :smiley:

On joo, huuteli viime kaudellakin. Ei oo vaan korvaan särähtänyt että ois omille huudellut henkilökohtaisia, mutta toisaalta oon ehkä vaan lopettanut tän kaverin huutojen kuintelum alitajuisesti. :smiley:

Mahtavan meno päätykatsomossa välittyy hyvin Ruudun kautta kotikatsomoon saakka. Hyppiminen ja isot liput silkkaa erotiikkaa. Jatkakaa.

43 tykkäystä

Joku vois sanoa että olis hienoa olla mukana!

17 tykkäystä

Oli kyllä hieno meininki ja kannustus Sinioransseilla ! Huomenna sitten Kuopiossa samaa rataa !

25 tykkäystä

Ottiko kukaan videota sieltä? :wink:

1 tykkäys

Onnittelut sille sinioranssille joka sai volvoonsa 957 takalasi tarran

1 tykkäys

16 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Idea: Tapparalaisten tulisi järjestää megamatka vieraspeliin

Pelaajille kauden ylivoimaisesti tärkein ottelu ja vielä kotihallissa. Missä on faniporukka??

Onneksi on C3.

2 tykkäystä

Josta ei kyllä ääntä kuulu. Kyllä se vähäinen kannatus vaikuttaa lähtevän seisomakatsomosta.

Näin täältä A2:sta havainnoituna.

2 tykkäystä