Sinioranssit

Hakametsän tunnelma >>>>>> isku areenan tunnelma, vaikka lahtelaiset hallitsi omaa peliään. Suurin kiitos SO11:lle, mutta iso peukku myös koko hallille.

Oli kyllä hyvä tunnelma SO:lla. Ja erityismaininta lasten huomioon ottamisesta. Ainakin yhtä vakiohuutelijaa näin huomautettavan kun tuli vähän kironsanoja huutelun sekaan.

Pitää joskus oikein käydä kattomassa kuka tuo huutelija on.

Tämä huutelija ei oo niitä henkilökohtaisien huutelijoita. Tänään tais tulla joku “Peliä saatana” tai vastaavaa.

Oli se se sama henkilökohtaisien huutelija.

Aijaa, multa on sit mennyt tän kaverin henkilökohtaiset kommentit ohi. Omille siis ainakin.

Tän päivän pelissä kuului vaan yksi omille suunnattu (enempää en ainakaan huomannut) joten meno alkaa rauhoittua.

Jaa pisti oikeen henkilökohtaisuuksia menemään omille? Mä kuulin vaan ton “Peliä saatana” ja jotain mitä se huusi Nemolle. Toisaalta enpä kyllä tosta kaverista ihmettelis.

(Make) #117

Meinaatko sitä pitkähköä kaveria, jolla on #71 fanipaita?

Juu, sama mies.

(Make) #119

Joo, tällä kaudella olen käynyt kaikki kotipelit katsomassa ja ko. kaveri huudellut vissiin joka pelissä jotain. :smiley:

On joo, huuteli viime kaudellakin. Ei oo vaan korvaan särähtänyt että ois omille huudellut henkilökohtaisia, mutta toisaalta oon ehkä vaan lopettanut tän kaverin huutojen kuintelum alitajuisesti. :smiley:

Mahtavan meno päätykatsomossa välittyy hyvin Ruudun kautta kotikatsomoon saakka. Hyppiminen ja isot liput silkkaa erotiikkaa. Jatkakaa.

(Titta på ylähylly!) #122

Joku vois sanoa että olis hienoa olla mukana!

Oli kyllä hieno meininki ja kannustus Sinioransseilla ! Huomenna sitten Kuopiossa samaa rataa !

(Make) #124

Ottiko kukaan videota sieltä? :wink:

(Benjamin Kuoppala) #125

Onnittelut sille sinioranssille joka sai volvoonsa 957 takalasi tarran

16 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Idea: Tapparalaisten tulisi järjestää megamatka vieraspeliin

Pelaajille kauden ylivoimaisesti tärkein ottelu ja vielä kotihallissa. Missä on faniporukka??

Onneksi on C3.

(Team Kameleontti) #128

Josta ei kyllä ääntä kuulu. Kyllä se vähäinen kannatus vaikuttaa lähtevän seisomakatsomosta.

Näin täältä A2:sta havainnoituna.