Sinioranssit

Joo eikä pelkästään dj. Nyt ei tullut liikaa et saa taputtaa yms yms. Meininki oli oikeasti ja aidosti hyvä. Tästä hyvä jatkaa. Vainion sanoin, kaikki jotka mahtuu änkee halliin!

4 tykkäystä

Kiitos seisomakatsomo! Kiitos muu halli! Kiitos DJ! Kiitos Bonsa! Kiitos Tappara!

Tänää oli kyä paikoittain aivan älytön meininki hallissa! :muscle:t3: Tulee vieläkin kylmiä väreitä, kun muistaa sen näyn jumbotronilta miten KOKO seisomakatsomo hyppii! :fire: :fire: :fire:

Finaaleihin sit vaan entistä enemmän sitä liekkiä jokasen silmiin ja hoidetaan homma, VAMOS! :beers: :fire:

61 tykkäystä

Lisää tätä kiitos.

Huima Porukka.

4 tykkäystä

Tykkään aivan älyttömästi siitä Nouse seisomaan jos oot Tappara-chantista, heti kun sen kuuli niin persus nousi ylös penkistä ja käsillä viittoon muillekkin että nouskaahan, ja kyllä sieltä noustiin. Aivan älytön meininki, kiitos!

16 tykkäystä

Vaatii vaan sen tekstin kuutioon että porukka nousee.

1 tykkäys

Pääty ja kulmat nousee kyllä ilman kuutiota ja muut sitten pikku hiljaa perässä.

5 tykkäystä

Mun mielestä ei välttämättä edes tarvitsisi näyttää, kyllä siellä hienosti noustiin ilman sitäkin.

E. Tai jos rehellisiä ollaan niin en edes siinä hetkessä katsonut että lukiko siellä edes sitä😅

1 tykkäys

Eipä siitä haittaakaan ole, vaikka kehotus sielä kuutiollakin vilahtaa.

1 tykkäys

Itse kun kuulin tuon huudon niin en muuten olisi sitä tiennyt mutta täältä osasin yhdistellä sen siihen. Itse nousin ja kohta takaa joku pikkupoika julkaisi että kato nyt saa seistä lukee tuolla tms niin sitten kaikki nousi ylös siinä ympärillä.

1 tykkäys

Eihän se keltään pois ole jos sitä siellä näytettäisikkin.

Aa eli se näytettiin siellä, tosiaan en yhtään kattonu samalla hetkellä screenille😅

1 tykkäys

Kiitos Sinioranssit! Aivan mieletön tunnelma ja piti tulla itse kans pomppii, mutta en ollut varma seurueen kanssa, että saako sinne mennä katsomaan viimeisen erän/loppuminuutit jos on muualle istumapaikka. Anyway loistava tunnelma ja halli oli tänään mahtavasti mukana! Tapolalta tuli kans mehevät kehut lehdistötilaisuudessa. Vartti pelin päätyttyä joku huudatti yläparvelta Sinioransseja, oli huikea :smiley:

16 tykkäystä

Oliko siellä semmonen. Jos nyt joku palstaa lukee joka viestiä eteenpäin voi viedä niin kuutiolle ei tarvi laittaa jatkossa. Sinioranssit alottaa chantin ja porukka nousee kyllä sen jälkeen esimerkin voimalla. Finaaleihin sitte taputuksia jo daruden tahtiin

1 tykkäys

Siinä on sellanen ongelma että pääkatsomossa chantista ei saa selvää.
Toki itse jo olin seisomassa kun taululle tuli teksti saa nousta seisomaan. ( sehän on muuten kiellettyä, istumakatsomossa)

2 tykkäystä

Otetaas happea välillä :wink::fist_right::fist_left:

19 tykkäystä

Ei siitä tarvi selvää saada, pääty ja kulmat nousee niin perässä vaan. Seisominen kielletty ja höpö höpö, meinaatko että järkkärit tulee komentaan istumaan 10 000 ihmistä

2 tykkäystä

Hieno meininki oli tänään seisokatsomossa vaikka vähän outo se on penkkeineen ja lippusiimoineen. Ei mitään valittamista tunnelmassa muutenkaan vaikka aikaisemmin saanut palstalta vähän negan kuvan siitä. Mouhijärvi chantin puuttuminen oli ainut iso miinus.

3 tykkäystä

Mitenkäs tämä Mouhijärvi-chäntti menee, mitä täällä on muutamankin kerran sivuttu?

Itsellä tulee välittömästi mieleen, että se voisi mennä Asan Roihuvuori-kappaleen tyyliin:

“Mouhijärvi, pommit tippuu
Mitä mitä mitä mitä …”

Ehkä tuohon kolmen pisteen paikalle voisi keksiä jonkun enemmän lapsiystävällisemmän vaihtoehdon kuin alkuperäisessä, tai sitten ei. :blush:

Pakko sanoa näin kotisohvalta peliä katsoneena, että todella hyvin kuului chantit ja ensinnäkin iso kiitos tunnelmasta kaikille etenkin SO:lle!

1 tykkäys

Perässä vaan ehkä se jossain vaiheessa uskotaan sivuillakin mutta huomattavan helppo sitä on tehostaa taululla.

Sama juttu kun aallon kanssa se saatiin hyvin liikkeelle pienellä avustuksella.

2 tykkäystä