En saanut millään kuunneltua loppuun.
Esitys nosti mieleeni kysymyksen pitäisikö moderaattorin siirtää Vitsiä pukkaa -ketjun viestini jonnekin tosi juttuja sisältävään ketjuun.
En saanut millään kuunneltua loppuun.
Esitys nosti mieleeni kysymyksen pitäisikö moderaattorin siirtää Vitsiä pukkaa -ketjun viestini jonnekin tosi juttuja sisältävään ketjuun.
Onhan tässä pakko olla hittiainesta, kun videolla on yli 17 miljoonaa katselukertaa…
Vennu Mallesh - It’s My Life Whatever I Wanna Do:
Samaa gringeä (opin just Wikipediasta). Niin huono ettei pysty lopettamaan kuuntelemista.
Tällä on 129 miljoonaa vihaajaa
Mun wikipedia ei tiiä gringestä mitään, tuus ny @tatesulo itte selittään niin saat kertoa sen, sen historian.
Joo, anteeksi, tuli kirjoitusvirhe.
Heti perään voi katsoa parodiaversion. Itse asiassa ko. Rebecca Blackin biisi tuli minulle tutuksi Bart Bakerin parodian kautta eikä päinvastoin ![]()
Kun vähän popitti Fridayta, Youtube ehdotti videota, jota voin suositella. Tuo biisi ei ollutkaan mikään ison levy-yhtiön laskelmoitu hirvitys kuten olen aina kuvitellut. Se oli 13-vuotiaan vanhempien maksama omakustanne, jonka toki pienenpienen musiikkivideoyhtiön aikuiset tekivät. Videota alkuun katsoivat lähinnä hänen kaverinsa. Sitten siihen tarttui joku suosittu bloggari saatesanoilla “song making isn’t for everyone” ja loppu on historiaa.
Lapinlahden linnut - Suuronnettomuus Tutkija
Ensiksi haluan sanoa että Lapparithan ei todellakaan tee huonoa musiikkia, vaan aivan päinvastoin.
Mutta arveluttavia ja hauskoja biisejä mahtuu joukkoon. Tämä “tribuutti” Onnettomuustutkija K.Lehtolalle tuli aivan puskista itselleni. Lehtolahan oli sellainen sympaattinen ja ilmeisen nero tutkija, häntä lehdistö haastatteli usein ensimmäisenä onnettomuuksista.
Tämä kappale tuli täysin puskista.
Radiosta tuli tämä perjantaina kun pelireisulta kotio ajelin. Mietin tässä, että onko tämä paras biisi juuri nyt, vai laitanko tänne, kun on niin huono, että on jo melkein hyvä ![]()
Nyt tuli jackpot tähän ketjuun!![]()
Nykypäivän musiikki on tällaista ja sitten paljon, paljon muutakin mielenkiintoista.
Itse kuuntelen lähinnä 70-luvulla ja sitä ennen tehtyä musiikkia. Yhtenä isona poikkeuksena Volbeat.