Laitan raakasti tähän ketjuun tämän Lost Societyn uuden tyylin.
Justiin kuuntelin tuon biisin ja täytyy kyllä todeta, että ei hitto kun oli huono viisu…kaukana ovat kahden ensimmäisen levyn kulta-ajat.
Kyllä näitä voi soittaa aina vaikka viikon mestaruuden kunniaksi? ![]()
Toki toki, pitäähän sitä mestaruutta juhlia ![]()
Sopiiko kysyä. Missä yhteydessä tuo “putkahti” vastaan?
Pakko ei ole vastata.
Kattelen yhtä sarjaa ja siinä sanottiin sweet harmony niin oli pakko mennä youtubesta kattomaan, että mikäs biisi se nyt olikaan ![]()
Lauantain kunniaksi autotunet täysille lauluun ja kitarat minimiin… Italian “joperuonansuut” vauhdissa taas…
Voisipa pyyhkiä elämästä edelliset noin 5min pois. ![]()
Voi luojake. Toi biisi on täynnä "pun"seja. Mitä minä menin katsomaan ja kuuntelemaan.
Lisää 42GO tekemää ketjun arvolle sopivaa laatukamaa tuolta etelänaapurista.
Mitä juuri tapahtui…
Tuli juuri sellainen fiilis kun ysärin Nu Metal bändejä kuuli ensimmäistä kertaa… Ensi järkytyksen jälkeen lopulta niitäkin jäi pysyvästi soittolistalle. Hauskasti kyllä linkitetään Korniin Jonathan Davisin featin kautta. Mutta silti… TikTok -metallia. Huhhuh.
Olin aivan viattomana kokkailemassa treenien jälkeistä safkaa ja siinä samalla lajittelemassa vaatteita. Sit tää exän useasti hoilaama biisi jysähtää aivan varoittamatta soimaan päässä. Missä on kriisiapu, kun tällainen korvamato alkaa mylläämään? ![]()
Nyt tuli tasan tarkkaan oikeaan ketjuun! ![]()
Voimia
![]()
Heh, just kuuntelin tuon pitkästä aikaa ja aivan loistava!
Keijo koo tai Kaija koo laulelee niin yhtä paljon alkaa tekemään mieli viinaa.
Olin tulossa tätä hienoa kappaletta lisäämään, mutta just olit kerinny ensin ![]()
Janos on ihana, Tähti varsinkin upea teos.