Ymmärsin kuvasta että olisi useampi soppari tulossa, mutta tulikohan vain nyt yksi?
Mukava lähtä kauteen kun maalilta löytyy, lähtökohtaisesti, liigan top-2 veskari.
Mainittakoon että tämänkin sopimuksen uutisoi ensimmäisenä täällä paljon parjattu eno-Eskon Urheilucast. Sopimuksen pituuksineen päivineen.
Ei se määrä, vaan laatu.
Enhän minä mitään nillittänyt. Mainitsin vain miten asia on. Antaapahan hiukan painetta pelaajahankintaan, kun joutuvat painimaan näiden asioiden kanssa. Samanlaisiin isoihin virheisiin ei ole varaa, ainakaan saman kauden aikana. Viime kaudella käytännössä jokainen hankinta epäonnistui, no ei ehkä Brickley. Toivotaan että nyt menisi hiukan paremmin.
Tunti ehditty jo mutustella Heljankoa. Olisi jo korkea aika laittaa uutisia lisää, sillä kynä ja paperi omiin osterihahmotelmiin tuossa olisi valmiina, mutta Heljankon jälkeen ei tarvitse edes edes varamiestä kirjoittaa. Olisi siis kiva kaivaa pyyhekumikin esille.
Tuo 4v huhu taisi olla jatkoajassa ennenkuin Seppänen uutisoi yhtään mitään.
3.2.2025 avattu palstalle ketju jossa huhu 4v lapusta. Seppänen huhuili 8.2
Onko näin?
Peruskivi muurattu! Vielä pari tiettyä nimeä julki, niin voidaan valaa umpeen koko lattia (ja oman maalin edusta)
Pari naapuri kaveria laitteli viestiä ja yllättäen haukku Heljangon paluun aivan pystyyn. Kuittasin että on todella harmillista että Ilveksessä ei ole voittavaa maalivahtia ollut 40 vuoteen. Kummallisen hiljaista ollut tämän jälkeen.
Ainakin Heljankoa ja jotain Pavlatia yhdistää se, ettei kumpikaan ole finaaleissa hävinnyt.
On hieno nähä miten jengiä hirvittää ja haukkuu Heljankoa kommenteissa ja maitojunaa yms nii läpinäkyvää tuo kateus ihmisissä. Maistuu
Toisaalta kuvassa oli myös vain yksi kansio avattuna. Eiköhän näitä soppareita tiputella pikkuhiljaa pitkin kevättä.
Seppänen ei huhuillut mitään vaan uutisoi varmana tietona.
Seppälästä hän on myöskin kertonut varmana että sopimus on Tapparaan ulkomaan optiolla mikä on toukokuun loppuun.
Ruohomaan hän uutisoi Tapparaan termillä done deal.
Voisi kuvitella että siinäkin jonkinlainen ulkomaan pykälä kuitenkin löytyy.
Eli mikäli Seppälä ja Ruohomaa pelaa Suomessa, ja nimen omaan Tapparassa, on osumaprosentti aika kova.
Rubinkin tuli häneltä tietona ensimmäisenä.
Huhut hänellä on sitten erikseen esim. Marjala meinasi mennä Ilvekseen mutta Junno laittoi kättä taskuun ja valitsikin Kärpät.
Mä en anna seppäsen höpinöille tippaakaan siimaa. On uutisoinut kaikki osuneet “varmoina” kun ne on pyörinyt jo muutenkin yleisessä tiedossa.
Ei toki minun ongelma jos pitää Eno eskoa luotettavana tietäjänä. Sitä se ei ole.
Mihin perustat mielipiteen?
En niin kovin tarkkaan ole perillä mutta mitä tai montako siirtoa on mennyt hutiin?
Ihan seurailemalla huhuja ja keskustelupalstoja. Nämä osutut, jopa Rubin taisi olla ympäri nettiä ennenkun Seppänen uutisoi varmaksi.
Eskon huhut ja siirrot on jo käytännössä ihan yleinen vitsi eri alustoilla
E: Varmasti jotain tietoa hänelläkin voi olla, en sitä kiellä, mutta siitä tehdään välillä isompaa tietäjää kuin todellisuudessa on.
Itse kuuntelen Seppästä, en lue huhuja tai keskustelupastoja muualta kun täältä. Siitä syystä itse pidän aika hyvin osuvana.
Kaveri on itse itsensä päätoimittaja ja tapa luoda omaa viihdettään, vitsiä, on toisia ärsyttävä.
Se kyllä käy selväksi eri alustoilla.
Kuitenkaan se ei tee hänestä huonoa sopimusten ääneen sanojaan jos ne kuitenkin osuu.
Jos ihan tarkkoja ollaan niin hän usein mainitsee että näitä hänelle kerrotaan.
Eli ei väitäkään itse näitä mistään haistelevan tai päättelevän tai itse kaikki pelaajat ja agentit tuntevansa.
Joo eihän siinä mitään väärää ole ja hyvähän se toki on että joku tuo huhuja ja siirtoja julkisuuteen Pointtini oli vain muuta