Sopimusseuranta: Tapparan joukkue kaudelle 2025-26

Viimeisessä kirvescastissa oli juttua pelaajien yhteisharjoitukset alkaa toukokuun alussa. Joten varmaan siihen mennessä tulee kaikki mitkä eivät enään pelaa eli Kalpan miehet.

Eiköhän tämä päivä hypetetä Helkkua.

11 tykkäystä

5-vuotias poikanikin totesi videosta että aina kun Heljanko torjuu niin mennään finaaliin :flexed_biceps:.

8 tykkäystä

Asiasta en mitään tiedä, mutta mitäs jos Eskolla onkin samat lähteet mistä keskustelupalstojen syväkurkut on saanut tietonsa? Suomi jääkiekko on kuitenkin aika sisäänpäin kasvanut ja piirit on loppujen lopuksi aika pienet.

Tietysti sekin on täysin mahdollista, että kaveri lukee näitä juttuja täältä.

Kauheeta vääntöö, että kuka kerto ja mitä ja ekana​:joy::joy: Eiköhän hänellä toimittaja ajoiltaan ole kontakteja, tuntee paljon pelaajia jne, joten olettaisin että jotain kättä pidempää löytyy näihin hänen huhuiluihin…
Mutta se siitä, ollaan tyytyväisiä että Heljanko saatiin takas, ihan sama kuka ny tiesi ekana

Ethän sää voi olla tosissas.

Tämä kaikille:
Onko tää Eno Seppänen topic, vai mikä tää on?

3 tykkäystä

Aivan mahtava juttu, että Heljangon sopimus varmistui. Mukava huomata että tärkeimmän tontin asiat laitettiin kuntoon, omasta mielestä parhaalla mahdollisella tavalla.

Lisää vastaavia sopimuksia niin, tullaan takaisin kärkikahinoihin, niin kuin pitääkin.

1 tykkäys

Luulisin, että Heljankon sopimuksen myötä voi aloittaa spekulaatiot Metsolan ensi kauden seurasta. Tappara luopunee, jos joku seura Metsolan haluaa ja Metso itse haluaa lähteä. Monta muuttujaa tuossa on, koska uudelle kakkoselle pitäisi myös maksaa jotain ja löytyykö joku ”vilhoheikkinen” tänne kun Heljankolla on neljä vuotta ykkösen rooli?

1 tykkäys

Tai sit Metsola ottaa palkanalennuksen ja pysyy kakkosena tos.

Miks ihmeessä ottaisi? :grinning_face_with_smiling_eyes:
Eiköhän Metsola pysy talossa kun sopimus on ensi kaudesta. Ja pankkitili karttuu sen verran, mitä 2v sopimuksessa on sovittu.
Mutta mitä ketjun topiciin tulee, niin lisää sopimuksia vaan eetteriin. Heljangolla oli hyvä startata.
Saa suorittaa!

26 tykkäystä

Olis kyllä harvinaisen mukava jätkä, jos ilmottais toimistolle että mää haluun vähemmän palkkaa

14 tykkäystä

Filppula päätti että pelaa Jokereissa ilman palkkaa😉 Mutta siihen leikkiin ei tarvitse Heljangon lähteä. Ykkösveska ansaitulla palkalla.

No viikon verran vois mutustella tätä Heljankoa, nimittäin edes Lehterän sopimus juuri nyt ei tuntuisi miltään.

Vaikka Tappara faneja ollaan kyllähän Ilveksellä on ollut huippu molarit monenakin vuonna. Kuten oli tänä vuonna. Ei heidän peli siihen ole kaatunut. Voittava molari ei ole sama asia kuin joukkueen menestys. Ei Heljankokaan olisi voittanut mitään jos ei olisi pelannut Tapparassa.

Ei päättänyt. Eikös pala seuran osakkuudesta tulkita palkaksi. Verottaja ainakin tulkitsee.

1 tykkäys

Pointti varmaa siinä, että Filppula ei kuluttanu pelaajabudjettia penninjeniä

1 tykkäys

Eikö Metsola tullu Tapparaan hakeen kannua? Ens kaudella se on mahdollista taas kerran, niin miksi Metso lähtis pois. Varmasti fiksuna miehenä ymmärsi, ettei ole enää huippuvuosien tasolla ja mikäs sen mukavampaa ku luotettava ja laadukas kaveri siinä rinnalla.

32 tykkäystä

Riippuu pitkälti Metsolan persoonasta ja loppu-uran tavoitteista. Metsola on ollut aina ykkösvahti ja jos tämä on tärkeä asia, niin on melko varmasti lähtökuopissa. Toinen syy voi olla se, että haluaa vielä pelata useamman vuoden hyvissä joukkueissa ja se vaatii paljon pelejä ensi kaudelle.

Jos on mukavuudenhaluinen, eikä suostu siirtoon, niin on sitten kakkosveska täällä ja aukoo pitkät pätkät luukkua. Grönborg ei juuri loppukaudella peluuttanut, niin ensi kaudella vastuu saattaa jäädä todella vähiin. Heljanko tulee pelaamaan 45-50 ottelua, jos vaan kulkee.

Korkea palkka on oma ongelmansa uuden seuran löytämisen kanssa. Paljonko Tappara suostuu siitä maksamaan siirron yhteydessä?

1 tykkäys

Saadaan molarishowt takaisin voittopelien jälkeen. Niiden puuttuminen oli iso miinus viime kaudella. Niiden ja voittojen.

39 tykkäystä

Vanhalle Tapsulle haluan sopparin

74 tykkäystä
  • Janne Lahti tässä moro. Se on kuule Juha sellanen juttu, että kun viime kaudella ei oikein homma skulannu niin mitäs jos pistetään sopimus purkuun ja etitään sulle uus seura.

• Metsola, ok. Mulla on kyllä Tampereella tää kämppä ja kaikki ni en mä oikee tiiä.

• Janne Lahti, no kysytää hallin toisesta päästä. Niillä on varmaa tarvis, kun Malekki lähtee varmaan kokeilemaan rapakon taakse.

• Lahti tässä moro, oiski Tillu hetki aikaa puhua, Metsolle pitäs löytää uus jengi kun ei oikee toi kakkosen rooli sovi tolle Juhalle.

• Tillu, en mä nyt oikee. Meillä kun on neuvottelut aika pitkällä erään Tapsan kanssa tohon kakkos veskan paikalle. Kysy IFK:lta?

• Lahti: joo, mä soitan heti Pessille. Lahti tässä, morjesta pöytää, oisko Pesonen veskarille tarvista? Eeei oikee oo kun, sorvattiin jo tolle Hoviselle jatko ja eräs Skarekki ois kans mahollisesti tuloillaan.

Minä kyllä luulen ettei niitä sopimuksia niin vain laiteta purkuun ihan noin vaan, varsinkaan kun Liigassa on jo veskarit tosiaan aika monella jengillä valmiina tai neuvottelut aika pitkällä, lisäksi tossa varmasti painaa myös Metsolan oma mielipide, että mihin siirtyy jos yhteistuumin sopimuspurkua mietittäisiin.

2 tykkäystä