Sopimusseuranta: Tapparan joukkue kaudelle 2025-26

Maanantaina julkaistaan lisää. Tuossa ylempänä oli jo siitä puhetta.

1 tykkäys

Aaa my bad

Myönnettäköön etten omilla silmillä huomannut. Yritin toki etsiä kun muistan iten Quenneville vihjattiin, mutta en silti tätä bongannut ekana. Terveisiiä :blue_heart: Mouhijävi :orange_heart: -ryhmän scouteille

2 tykkäystä

Olis ny kääntäny ton paidan niin että numero näkyy, niin ei tarvis seuraavaa 150 viestiä arvuutella kuka julkaistaan :face_with_raised_eyebrow:

2 tykkäystä

Jos tuota viereistä sinistä penkkiä zoomaa ihan tosi, tosi paljon, siinä voi halutessaan nähdä paljon puhuvan pakaran painauman, joka tuo viestiä tulevaisuudesta?

(Siis samalla tavalla kuin joillekin ilmestyy joskus Jeesuksen kasvot paahtoleipään.)

7 tykkäystä

Kaikki sopimukset on peruttu. Kaikki rahat meni valmentajille.

6 tykkäystä

Ei hätää. Kruunu on heikko valuutta! Luvattiin 200.000 kaudesta mutta ei kerrottu että kruunuina.

37 tykkäystä

Ehkä Röönborille selvisi sama viime kevään jälkeen ja siitä syystä viime kausi ei oikein huvittanu :thinking:

2 tykkäystä

Ekassa kuvassa paidasta ei näy A-kirjainta (“Tappra”) → joku Ässä tai varakapteeni tulossa?

Blichfeld mun toivomuslistan ykkönen.

8 tykkäystä

Toisesta ketjusta luin ettei kuitenkaan erikoinen CV. Tuskin sellaisen omaava nyt paljoa maksaa.

3 tykkäystä

Eetu Tuulola oli ainakin varakapteeni viime kaudella :laughing:

Veikkaan että hänet julkaistaan maanantaina.

4 tykkäystä

Missä kuvassa tämä on? En löydä sitten millään..

Eikös Haapala toiminut Malmössä varakapteenina, jos tämä “A” puuttuminen vihjaa, että kyseessä on, joku joukkueensa kapteenistoon kuuluuva :thinking:

Palaa taaksepäin @Tapparanation viestiin jossa on X:n kuvat. Avaa se X:n linkki ja kato sitten eka kuva. Jos meinaat sitä vihjettä sopimusuutisesta. Mun luurilla vain suoraan lähteestä näkyy vihje.

Ihan pirun haalealla tuo on muutta “Lisää uutisia maanantaina” siinä lukee

28 tykkäystä

Meinaakohan yhtä vai useampaa uutista🤔

Se ei tosta oikein selviä. Tavallaan sitä toivoo, että useita, mutta ei minua haittaisi jos vain yksi ja sit esim pe toinen ja sit taas viikon päästä lisää. Olisi mitä odottaa

3 tykkäystä

Uutisia on ainakin monikko🤔

Voi myös johtua siitä, että Heljanko oli jo yksi uutinen ja nyt tulee sen jatkeeksi lisää

8 tykkäystä