Sopimusseuranta: Tapparan joukkue kaudelle 2025-26

Oma veikkaus maanantain osalta on Eetu Tuulola

Eikös uusi joukkue kokoonnu jo parin viikon päästä, joten ei tässä nyt näiden sopimusten julkaisua tarvitse kovin väljäksi venyttää.
Luulen, että ensi viikon aikana julkaistaan kaikki, joiden kausi päättynyt ja finaalien jälkeen sitten KalPan jätkät.
Siinähän onkin sitten pitkälti nippu, joilla kauteen lähdetään.

13 tykkäystä

Itse luulen kanssa, että ensi viikolla 6 sopparia ja Kalpan kaksikko on oma 2 sopparin julkaisu noiden kuuden lisäksi. Eli 8 sopparia vielä julkaisematta. Eikä varmaan tuo eilinen valmentaja noihin kuulu.

2 tykkäystä

Lakisääteiset lomat pelaajilla kauden loputtua. Tuskin kenenkään loman aikana julkaistaan kenenkään sopparia.

Treeneihin osallistuminen riippuu myös siitä, mistä kaukaa pelaaja on tulossa, että onko pidempi omatoimi jakso.

1 tykkäys

Juu siis lähinnä kotimaiset joukkueessa jatkavat ja kotimaiset uudet tulokkaat, joilla kausi päättynyt aiemmin, kokoontuu ensikertaa yhteen.
Ulkkarit ja finaaleihin saakka ( tai mahd. MM-kisoihin) edenneet ei tietenkään tähän porukkaan vielä kuulu.

2 tykkäystä

Ei kai sillä sopimuksen julkaisulla ja treeneissä mukana olemisella ole mitään tekemistä keskenään. Voi hyvin olla jo treeneissä mukana koska sopimus on kuitenkin tehty vaikka sitä ei olisi julkaistu.

Ei ole. Mutta sopimuksia on vaikea pitää enää piilossa, kun harjoitukset alkaa.

7 tykkäystä

Eikös Heljangollakin ole lomat päällä ja silti julkaistiin?

5 tykkäystä

Ei kai sillä ole lomia päällä, kun ei ole Suomessa pelannut ja sitä myötä lomia ansainnut.

En nyt tiedä menenkö tässä johonkin hassuttelumiinaan koska Heljanko on ”työpaikkojen välissä” mutta ihan samalla tavalla Heljanko on ”lomilla” tällä hetkellä kuin kuka tahansa muukin uuden sopimuksen Tapparan kanssa aloittava.

10 tykkäystä

Ei ollut hassuttelumiina. Tuolla edellisellä tarkoitin sitä, että Heljanko ei ole tuolla normaalilla Liigapelaajien kauden jälkeisellä palkallisella lomalla missä ei ilmeisesti saa osallistua joukkueen toimintaan. Tuon takia sopimus voitiin sitten julkaista.

Huomenna E. Tuulola?
Näen jo sieluni silmin kun tulevina kausina Tuuloloiden jatkot julkaistaan , ja samaan aikaan SO chanttaa “TuulolaT, TuulolaT”

Onkos veljesten nimet siis molemmat T-alkuisia, Tjoni ja Teetu?
Tuossahan se mun poplaritakkini onkin…

16 tykkäystä

Itse toivoisin että näille uusille pelaajille tehtäisiin enemmän kuin vain yhden vuoden sopimukset🙂

2 tykkäystä

Jostain olisi se 10+30 tehot tekevä kiekollinen huippupakki löydettävä tuohon lisäksi. Viime kaudella oli kaksi, Brickley ja Leskinen, eikä sekään riittänyt mihinkään. Matinmikolla voi olla jotain potentiaalia pisteidentekoon mutta tuskin Brickley & Leskinen malliin. Jokipakankin miellän enempi puolustavaksi puolustajaksi, vaikka liigatasolla varmaan kohtuullisesti pisteitäkin pystyy tekemään.

Jos Seppälä ja Mattila on tulossa, niin peräpään tiiviyttä on kyllä sitten mukavasti parannettu. Tehokas yv-pakki tarvii kumminkin hankkia jos kärkikahinoihin mielii. Haaveilen, että sellaista Tappara onkin etsiskelemässä, eikä kuvitella että nämä nimet jo riittää

14 tykkäystä

Nyt HPK kiittelee Eetua somessa joten seuraavaksi odotellaan tulevan seuran tiedotetta.

26 tykkäystä

Eiköhän sieltä Eetu huomenna sitten julkaista. Kovia hyökkääjähankintoja odotellessa ettei jämähdetä keskikastin joukkueeksi.

1 tykkäys

Eikös täällä joku kaavaillut Eetu Tuulolasta Savinaisen manttelinperijää? Varovainen peukku tälle hankinnalle :+1: :tappara:

30 tykkäystä

Savinaisen korvaajana Eetu olisi kyllä lähimpänä. Räksyttää vastustajille jatkuvasti ja maalejakin tulee. En ole niin seurannut antaako myös kovuutta kuinka..

3 tykkäystä

Kyllähän Eetu kova hankinta on. Rouhea isokokoinen hyökkääjä. Pisteitäkin tulee ihan mukavasti.

22 tykkäystä