Sport - Tappara 28.12.2022 (Ke)

Ai että mahtavaa että Vilho Velho pelaa :smiling_face_with_three_hearts: :fire:

5 tykkäystä

“Velhon” pitää myös tänään onnistua. Viime peli ei muistaakseni ihan nappiin mennyt.

3 tykkäystä

Koko joukkueella taisi viime peli, jossa Velho oli maalissa lipsahtaa pikkuisen ohisektoriin. Suhtaudun itse vähän kaksijakoisesti tähän peluutukseen: Tappara ei ole toviin antanut Vilholle edes pelejä, mutta nyt sitten annetaan tähän väliin yksi peli. Enkä nyt sano, ettenkö luota Tapparan valmennukseen, rytmi vaan on todella kummallinen. Jos otetaan ihan tässä nyt viimeiset pelit niin Heljankokaan ei ole ollut mikään ihmemies maalilla - torjuntaprosentit viime peleistä ovat kohtalaisen karua katsottavaa myös Heljangolle. Joukkue kun voittaa niin nämä ovat pikkujuttuja, vaikka ainahan sitä toivoisi, että maalivahdin rooli olisi kiitollisempi. Viime peleissä Tappara on päästänyt vastuksen tekemään todella halpoja maaleja.

7 tykkäystä

Kyllähän Heikkistä saisi mun mielestä peluuttaa ihan surutta enemmän. Jos Helkulle tulee loukki ja Vilholla alle 10 peliä alla kevään korvalla niin kuuusessa ollaan

3 tykkäystä

Sportin paras suomalainen sisäisessä pistepörsissä on:
Lari Heikkinen,sijalla kahdeksan saldolla 4+7=11.

Hattu päästä vaasalaisille, että Tappara-peli jaksaa kiinnostaa. Mitä me kohdataan kauden aikana jotain 347 kertaa?

24 tykkäystä

Tänään Ruotsalaiset näyttää miten pelataan jääkiekkoa mutta ei Sportin Swenssonit! Jaa pisteet matkaa Tampereelle lukemin 1-6. Veljekset Davidson merkkauttaa molemmat 2+1.

5 tykkäystä

Villi veikkaus, että tänään yksikään suomalainen ei tee tehopisteitä.
Tappara voittaa 2-3.
Matushkin, J.Davidsson ja Granath maalintekijöinä. M.Davidssonille muutama syöttö.
Sportin ykkösnyrkki vastaa illan molemmista.

Jollainhan vaasalaisten seuraakin pitää pitää pystyssä :thinking::sweat_smile:

1 tykkäys

Aki Näykki kertoi Tapparan viikkokatsauksessa, että Heikkinen olisi jonkun pelin tässä välissä pelannutkin, jollei olisi sairastellut. Hyvä, että tänään pääsee taas hakemaan tuntumaa.

Hieno juttu, että Vaasassa on tänään tupa täynnä. Eiköhän se sytytä joukkueetkin.

Sport on aina ollut Tapparalle vaikea vastus. Vuosien varrella on ollut niin 4-4 tasureita kuin 0-3 tappioitakin. Joukkue on myös ollut viime aikoina nosteessa. Mitään ei irtoa ilmaiseksi tänäänkään.

7 tykkäystä

Viimeksi kun kohdattiin Sport:

Maaliskuun alkupuolella, runkosarjan 2 viimeisen viikon aikana on Tapparalla molemmilla viikoilla 2 back to back vieraspeliä, joten silloinkin saanee vielä kevättuntumaa ja toivottavasti tietty vielä välissäkin useasti.

Minä suhtaudun ns. “sympatiapeluutukseen” suurella varauksella ja ei Tapparassa onneksi niin toimita.

Vilho saanee lisää pelejä, jos onnistuu tänään. Niin se menee ammattilaisurheilussa ja Euroopan tasolla huippujoukkueen toiminnassa.

Heljanko kyllä jaksaa pelata. Siitä ei tarvitse olla huolissaan.

1 tykkäys

Tänään on se peli, kun voi tulla ihan mitä tahansa ”painimatsin” ja 7-7 päättyvän coast to coast hockeyn väliltä. Sport on yksi ärsyttävimpiä vastuksia, joka kaiken järjen mukaan pitäisi voittaa joka kerta tyyliin 5-0, mutta jostain syystä Vaasalaisille tuntuu pisteitä jäävän turhankin usein ja paljon.

5 tykkäystä

Haisee legendaariselta 2-0 ekan erän jälkeen, jonka jälkeen hakataan loppu aika päätä Sportin kilppariin ja kavennetaan viimeisellä minuutilla 2-1.

Toivottavasti olen väärässä.

10 tykkäystä

Tappara on kyllä niin kovassa kunnossa läpikotaisin, etten millään jaksa uskoa mihinkään tuskaiseen nuhjaamiseen. Rosteri näyttää ja tuntuu erittäin tasapainoiselta läpi linjan. Luulen, että ainoa tiukkuus pelissä syntyy, jos pappi-Hovinen pelaa aivan jumalmoodissa.

Pelsu-peli oli melko kamalaa kaikilta osin, joten asenne pitää olla kunnossa. Itsestään ei voitto tule tänään.

2 tykkäystä

Tappara osaa kyllä mukautua vastustajan mukaan. Pessimisti ei pety.

Joo, kyllä näin on :+1:
Mulla on vaan noussut luotto tän kauden Tapparaan aika pilviin. :sweat_smile:
Onneks mä oo fani enkä pelaaja. :rofl:

Ei nyt sentään. Tappara vei peliä kuitenkin kaksi erää melko selkeästi. Tehotonta touhu toki oli.

1 tykkäys