Niin sanot sinä (Peterra), mutta paljon muitakin turhia liikkeitä pelissä tapahtuu. Ja jäähyn paikkoja. Noilla hetkillä vihellykset ja viheltämättä jättämiset kääntyivät liikaa toista joukkuetta vastaan ja se on taas tässä se pointti. Jos puhutaan milloin tuomarit ottavat isoa roolia ja jopa ratkaisevat pelejä, tässä oli pienimuotoisesti viitteet siitä. Mutta täytyy sanoa sekin, etten voi kunnolla kommentoida eilisen pelin tuomarointia, koska minulta jäi näkemättä miten toisen erän sport-jäähyt tulivat.
Kyllä toi poikkari on nykyään kuin veteen piirretty viiva. Hakata saa 3-4 kertaa peräkkäin maalin edessä kiekotonta ja jos et tee joutsenia, ei tule rangaistusta. Muuallakin samoin.
Sportkin sai osansa: meiltä olisi pitänyt hylätä yksi maali käsisyötön vuoksi. Linja muutoin oli ehkä kotijoukkueelle suosiollisempi.
Se mitä minä tuossa tilanteessa näin: Karjalaisen hanska on hyvin lyhyen hetken kiekon päällä. Voidaanko puhua sulkemisesta… Hmmmm. Käsisyötöstä…HMMMMM!
Tuomarit antoivat Jerelle syöttöpisteen maaliin
Mun mielestäni: kiekko pomppii Karjalaisen edessä, osuen mm. hänen mailaansa, Karjalainen pysäyttää kiekon liikkeen kädellään ja Lajunen laukoo Karjalaisen kädellään pysäyttämän kiekon maaliin.
Mun mielestäni hylkäyksen paikka. Tai siis peli olisi pitänyt viheltää poikki. Olen pahoillani, jos näkemykseni tuntuu pahalta, kenties jopa Tappara-vastaiselta, mutta niin rehellisyyden nimissä tilanteen näin. Voi olla, että olen väärässä. Riippuu varmaan keneltä kysyy.
Kyllä minäkin tuon käsisyötöksi lasken, mutta jos se tuomareille kelpaa, kelpaa se mullekin.