Sport-Tappara 7.10.2016 (Pe)

@peterra
Itse olen sitä mieltä, että pieniä skandaaleita pitää saada mediaan pitkin kautta, vaikka sitten yksittäisistä peleistä.

• Valmentajat vähän vääntää keskenään mediaan, vaikka sitten ovatkin käytävällä ok.
  • Haukutaan vähän urakalla tuomaria mediassa.
  • Haukutaan Honkalehtoa porukalla mediassa.
  • yms. yms.

Ainut tapaus viime vuosina mikä on aidosti antanut Liigasta huonoa kuvaa, on Ben-Amor/Peltonen hässäkkä. Muuten väitän, että kaikki muu hässäkkä on saanut sarjaa enemmän kiinnostavaksi ns. ison yleisön silmissä.

Pienet ja keskisuuret hässäkät saa valitettavasti tänä päivänä klikkejä ja sitä kautta jengiä katsomoon.

Väitän, että rallikin on nyt paljon tunnetumpi laji taas Suomessa, kun Jari-Matti on saanut Pirellit omaan sänkyynsä.

3 tykkäystä

@Oijennus älä aliarvioi mediaa, kyllä he skandaalin keksivät ilman valmentajia ja pelaajiakin, jos sellainen tarvitaan.

Joo ja valmentajat pelaa omaa peliään tuomareita mollaamalla mediassa ja käytävillä. Tapola on ainakin mediassa ollut aika hiljaa, mutta en tiedä sitten käytävillä :slight_smile:

Älä myöskään sinä aliarvio median merkitystä Liigalle.
Median huomio kiinnittyy nopeasti johonkin vitun Hottiksiin, jos ei Liiga osaa itse vähän hämmentää.

Vai miten sinä ymmärsit edellisen viestini?

Toki tämä keskustelu kuuluisi nyt ehkä mieluummin johonkin Liigan markkinointi tmv. alle.

2 tykkäystä