Onkohan Toni Rautakorpi jomman kumman veljeksen poika?
Olli Jokinen & Ville Jokinen veljeksiä. Näissäkin tuli vähän tasoeroa.
Onkohan Toni Rautakorpi jomman kumman veljeksen poika?
Olli Jokinen & Ville Jokinen veljeksiä. Näissäkin tuli vähän tasoeroa.
Mun isäni pikkuserkku on itse Juha Rantasila. Ei oo höpö höpö-juttuja
90 -luvulla Tapparassa oli legendaariset Grönin veljekset Wall ja Strand
Toni on Karin poika.
Länsi-Saksassa on kova kiekkosuku: Hinterstockerit. Vellokset Martin ja Hermann pelasivat Erich Kuhnhacklin varjossa maajoukkueessa ja poikansa: Martinin pojat Martin jr ja Benjamin sekä Hermannin poika Martin.
Erkki ja Martti Jarkko. Veljeksiä ovat.
Erkki oli lähinnä kakkosmolarina Tapparan Suomen sarja kaudella 1965-66 ja myöhemmin Hilparassa. Taisi olla mukana myös vuonna 1965 ilmestyneessä Championin keräilykuvasarjassa.
Mara ei paljon esittelyjä tarvinne. Valitettavasti vaihtoi keväällä 1979 Tepsiin eikä muutamasta kyselystä huolimatta palannut enää Tapparaan.
*Champion keräilykuvasarja ilmestyi vuonna 1966
Tapparan junioreissa pelaavan Viktor Nestrasilin veli Andrej Nestrasil pelaa rapakon takana Carolina Hurricanesissa.
Antti Niemi on Timo Nummelinin poikapuoli. Ei varsinaisesti siis sukua mutta yllätyksenä tuli tämä minulle.
Eikös Antti ole Numpan vävypoika
No niin tietysti onkin. Hölmö minä. Father-in-law. Aivot vielä narikassa Juhannuksen jäljiltä.
Facebookissa törmäsin kuvaan. Eniten pisteitä NHL:ssä veljeksiltä 2861. Brent 4 pojoo ja Wayne 2857. Gretzkyt siis kyseessä.
Eiköhän isä-Gary ollut kuitenkin meritoituneempi jalkapalloilija. Pelasi kuitenkin La Ligassa ja myös ainakin yhdet Em-kisat Ruotsin paidassa.
Ruotsin kiekkomaajoukkueessa oli yhteen aikaan paljon Oddsetin veljeksiä…
Tapparassa Timo ja Markku Jutila. TPS-Jokerit akselilta ei sovi myöskään unohtaa Juuso Wahlstenia ja poikiaan Samia & Jalia.
Jasu&serkku Petri Lammassaari, joka on liigastakin tuttu.
Kuopion Kapaset.
Sportin Sutter iskee juttua suvustaan.
Tietääkseni ollille jonkinlaista sopimusta tapparasta tarjottiinkin. Mikkohan on nuorten maailman mestari,antilla olympia hopeaa ja olli fazerliigan all star pakki.
Jaaha, Pelicansin Artturi Toivolan isä, armeijakaverini korpraali Mika Toivola HPK:n utj.
Aloin pohtimaan onko tämä Östlund jotain sukua -95 Östlundille.
Thomas on tosiaan Viktorin isä.
Oliko tässä ketjussa tarkoitus etsiä näitä hieman “yllättävämpiä” sukulaisuuksia vai kuuluuko listaan ihan Kristian ja Jonatan Tanus, Simontaipaleet ym?