Sukulaisia keskenään jääkiekkokaukalossa

Onkohan Toni Rautakorpi jomman kumman veljeksen poika?

Olli Jokinen & Ville Jokinen veljeksiä. Näissäkin tuli vähän tasoeroa.

Max Domi on Tie Domin poika.

1 tykkäys

Mun isäni pikkuserkku on itse Juha Rantasila. Ei oo höpö höpö-juttuja

Tulipa mieleen Hintzin veljekset. HIFK:n Roope & Ilveksen Miiko.

90 -luvulla Tapparassa oli legendaariset Grönin veljekset Wall ja Strand

3 tykkäystä

Toni on Karin poika.

1 tykkäys

Länsi-Saksassa on kova kiekkosuku: Hinterstockerit. Vellokset Martin ja Hermann pelasivat Erich Kuhnhacklin varjossa maajoukkueessa ja poikansa: Martinin pojat Martin jr ja Benjamin sekä Hermannin poika Martin.

Erkki ja Martti Jarkko. Veljeksiä ovat.

Erkki oli lähinnä kakkosmolarina Tapparan Suomen sarja kaudella 1965-66 ja myöhemmin Hilparassa. Taisi olla mukana myös vuonna 1965 ilmestyneessä Championin keräilykuvasarjassa.

Mara ei paljon esittelyjä tarvinne. Valitettavasti vaihtoi keväällä 1979 Tepsiin eikä muutamasta kyselystä huolimatta palannut enää Tapparaan.

*Champion keräilykuvasarja ilmestyi vuonna 1966

Tapparan junioreissa pelaavan Viktor Nestrasilin veli Andrej Nestrasil pelaa rapakon takana Carolina Hurricanesissa.

1 tykkäys

Antti Niemi on Timo Nummelinin poikapuoli. Ei varsinaisesti siis sukua mutta yllätyksenä tuli tämä minulle.

Eikös Antti ole Numpan vävypoika

No niin tietysti onkin. Hölmö minä. Father-in-law. Aivot vielä narikassa Juhannuksen jäljiltä.

1 tykkäys

Facebookissa törmäsin kuvaan. Eniten pisteitä NHL:ssä veljeksiltä 2861. Brent 4 pojoo ja Wayne 2857. Gretzkyt siis kyseessä.

10 tykkäystä

Eiköhän isä-Gary ollut kuitenkin meritoituneempi jalkapalloilija. Pelasi kuitenkin La Ligassa ja myös ainakin yhdet Em-kisat Ruotsin paidassa.

Ruotsin kiekkomaajoukkueessa oli yhteen aikaan paljon Oddsetin veljeksiä…

Tapparassa Timo ja Markku Jutila. TPS-Jokerit akselilta ei sovi myöskään unohtaa Juuso Wahlstenia ja poikiaan Samia & Jalia.

Jasu&serkku Petri Lammassaari, joka on liigastakin tuttu.

5 tykkäystä

Kuopion Kapaset.

1 tykkäys

Sportin Sutter iskee juttua suvustaan.

1 tykkäys

Tietääkseni ollille jonkinlaista sopimusta tapparasta tarjottiinkin. Mikkohan on nuorten maailman mestari,antilla olympia hopeaa ja olli fazerliigan all star pakki.:joy:

Jaaha, Pelicansin Artturi Toivolan isä, armeijakaverini korpraali Mika Toivola HPK:n utj.

Aloin pohtimaan onko tämä Östlund jotain sukua -95 Östlundille. :grin:

Thomas on tosiaan Viktorin isä.

1 tykkäys

Oliko tässä ketjussa tarkoitus etsiä näitä hieman “yllättävämpiä” sukulaisuuksia vai kuuluuko listaan ihan Kristian ja Jonatan Tanus, Simontaipaleet ym?