Laitetaan nyt omatkin. Nämä ovat satunnaisessa järjestyksessä.
Primus
Rage Against the Machine
Tool
Laitetaan nyt omatkin. Nämä ovat satunnaisessa järjestyksessä.
Primus
Rage Against the Machine
Tool
Ulkolaisista bändeistä todennäköisesti ykkönen on In Flames, jos mitataan mitä bändiä olen eniten kuunnellut.
Tämäkin on mulle haastava ketju. On niin paljon suosikkeja. ![]()
Erinomainen orkesteri In Flames!
Uteliaisuudesta kysyn, kun olet In Flamesia kuunnellut, niin oletko myös kuunnellut toista samankaltaista ruotsalaisbändiä Hypocrisyä? Nämä menee suunnilleen samaan kategoriaan, Hypocrisy on ehkä sanoituksiltaan vähän radikaalimpi.
Ei ole tuttu, mutta pitää tutustua joskus.
Type O Negative
Ghost
Alice In Chains
Totta helvetissä muistetaan.
Muistissa on myös Riistetyt ja Holy Dolls. ![]()
Zero Ninesta…tosiaan viime perjantaina näin viimeisimmän keikkansa HÖNÖSSÄ, ja kyllä toimi erinomaisesti. Suosikkiyhtyeisiin liittyy siinä mielessä, että on tehnyt hienon työn uranuurtajana, mitä ei kovin monin ymmärrä. Se isoin ongelma oli, että aikoinaan ei osattu markkinoida suomalaisia yhtyeitä. Silloin kasarilla tavallaan kaatui Gringos Locos -yhtyeen lupaavasti alkava urakin.
Niin, ja nykyään Suomi-metalli on aika isossa huudossa maailmalla.
Ite kattonut vain pari youtube-pätkää Hönöstä ja joistain aiemmista keikoista, mutta hämmästyttävän hyvässä äänessä on kyllä Kepa, kun vertaa moniin saman 35 vuoden takaisiin aikalaisiinsa. En nyt mikään asiantuntija ole mutta Intrigueni varsin läpikotaisin kuunnellut kuitenkin, ja lyhyellä nykyotannalla tuo menisi mulle ihan läpi livestä vuonna 1989. Kun taas sitten on jotain vinceneilejä, axlroseja ja jonbongiovia, joilla on äänitaso romahtanut ihan täysin kulta-aikoihinsa verrattuna.
Erittäin hyvin kiteytit asian! Se on juurikin näin. Oli yllätys, miten kovassa kunnossa bändi on. Toki ikä tekee tehtvänsä.
Näinkin vanhalle gubbelle tosi vaikea poimia vain kolme suosikkia , mutta valinta osuu kyllä vanhempaan kaartiin : Led Zeppelin
Pink Floyd
Cream
Voi voi, vaikea listata vain top 3…
No mutta mennään tällä:
Sytyn jokaiselle. Aiettä tuo Cream on kanssa legendaarinen. Omat idolini löytyivät sen kokoonpanosta kun olin viiden vanha.
Ekat kaks bändiä oli helppo, mutta kolmatta joutui miettimään
Juuri tänään
CMX
Iron Maiden
Nightwish
Kuuntelen kaikkia genrejä ja todella monipuolisesti musiikkia, oman soittolistan pituuskin taitaa olla 277h. Silti kaksi menee yli muiden ihan aina.
Olen nähnyt Toton keikalla Nordiksella muutamaan otteeseen, Ratinassa, Maarianhaminassa ja joku varmaan unohtuikin. Seuraaville paikoille on niin paljon tunkua etten osaa laittaa järjestykseen.
Ykkönen on helppo laittaa ![]()