Surullinen uutinen

Eiköhän tästä joku video ehkä tule julkisuuteen, mutta nopeasti ajateltuna -14 Jämijärven onnettomuus tuli mieleen.

6 tykkäystä

Kevyet mullat. Isotalo oli opettajana Kissanmaan koulussa 70-luvulla kun itse olin siellä koulussa.

1 tykkäys

Kyllä tämän Isotalon muistan jääkiekkotuomarina. Oli 70-luvulla siinä parhaita ja tuomitsi kansainvälisissäkin ympyröissä. Iso nimi todellakin aikanaan. Pelaajaura oli minulle liian varhain, mutta näköjään voitti myös useamman Suomen mestaruuden.

2 tykkäystä

Samaisesta koulusta itsekin Penan muistan. Ylivoimaisesti rennoin ja mukavin opettaja jonka tiesin. Merkittävä mies suomalaisessa jääkiekossa, niin pelaajana kuin etenkin erotuomaritoiminnassa.

4 tykkäystä

Erotuomari toiminnan Grand old man. Hieno herrasmies jonka kanssa oli hieno toimia.

2 tykkäystä

Kissanmaan koulua kävin myös ja siellä Pentti oli opettajana.kulon oiva kun siirtyi eläkkeelle niin pentistä tuli koulun rehtori.
Näillä kavereilla oli auktoriteettia ja karismaa.

1 tykkäys

80-luvulla tuli Kissanmaalla käytä ala-aste ja muistan Isotalon karismaattisena rehtorina ja julkkiksena, kun kuulutti mielestäni Hakametsässä Liiga-peleissä tuolloin (?).

1 tykkäys

Kuuluttaja oli Sammon Ylä-asteen rehtori Pertti Saarnio.

1 tykkäys

No niinpä olikin. Meni rehtorit sekaisin, kun olin Sammossa sitten yläasteen (ja lukionkin).

Oli myös mulla Pena ja Rauno Rehtorina Kisumaalla ja Sammossa.
Pena aika leppoisa mutta Rauno antoi vähän kyytiä joillekin aika kovin ottein. :laughing:

1 tykkäys

Legendaarisen progebändi Kansasin perustajajäsen Robby Steinhardt on lähtenyt seuraavaan seurakuntaan…kepeät mullat, loistava muusikko.

3 tykkäystä
5 tykkäystä

Jo toinen Slipknotin alkuperäisjäsen siirtyi manan majoille.

5 tykkäystä

Yksi kovimmista rumpaleista koskaan. Surullista.

5 tykkäystä