Saapa nähdä onko mukitelineitä. Olen tämän asiakasvaatimuksen esittänyt parillekin projektin merkkihenkilölle. Hallin elinkaari on niin pitkä että jopa Suomessa saattaa katsomoanniskelu vapautua sen aikana.
Oi niitä aikoja. Viimesessä erässä vielä päädyn vaihto puolessavälissä:grin:
Itse en tuon taulun suomista ylellisyyksistä päässyt nauttimaan. Meikäläinen kerkes nauttii vaan nykyisen taulun edeltäjästä, josta oli aina osa lampuista pimeenä.
Tuonne tulostaulun sisälle pääsi ja vain harva sinne pääsi.
Sisää pääsi ja harva tuli ulos
Eiköhän tuo oo kuitenkin ollut aikanaan parasta, mitä rahalla on saanut.
Itsekin olen pikkupoikana käynyt. Jännä jo pelkkä riippusilta sinne ja itse paikka oli taas täynnä irtonaisia polttimoita, niitä palaneita varmaan.
Tuollainen olisi kova. Varmaan 30m pitkä ja peliä seuraa mielummin siitä kuin katsoo kentälle, kun kuva on niin tarkka.
2 viestiä siirrettiin ketjuun: Tappara Hall of Fame
Just tuli spostia tästä
Valitettavasti UROS LIVE -areenan digitaalisten ravintolapalveluiden testitilaisuuden kutsussa oli virheellinen päivämäärä. **Testaus järjestetään jo tämän viikon keskiviikkona 15.9. klo 15.00-19.30.
Jos oikea päivämäärä, 15.9., on sopiva, pyytäisin valitsemaan uudestaan sopivan kellonajan täältä: https://passiripatti.fi/testaus-uros-live-korjaus/
Jos oikea päivämäärä ei sovi, ilmoitamme kun seuraava testitilaisuus järjestetään ja pääset halutessasi ilmoittautumaan ensimmäisenä.
Pahoittelen, että meidän päässä tehty virhe aiheuttaa ylimääräistä säätöä.
Hakametsässä maajoukkue on käyttänyt isompaa koppia (nro 1) eli Tapparan koppia. Voisi kuvitella, että maajoukkueella on Keskusareenalla oma koppi.
Meikälle ilmoitettiin, että tulin valituksi. Mielenkiinnolla menen tuonne.
Tuossa alhaalla osa viestistä minkä meikä sai.
moi,
kiitos kun pääset jo osallistumaan jo huomenna. Tilaisuus järjestetään siis Tampereen Kansi vierailijakeskuksessa, Åkerlundinkatu 16.
Pääsee siis ihan tuonne vierailijakeskukseenkin.
Mikäli olen oikein käsittänyt maajoukkueella on ihan oma koppinsa. Toki voi olla, että olen tajunnut asian väärin.
Areenan testimaistelu vai mikä ikinä, on nyt esikäsitelty. Sinne meneminen ei liity areenaan mitenkään. Sen jälkeen voi halutessaan avata areenaan olennaisesti liittyviä ajatuksiaan jossain sopivassa ketjussa.
Ei ole omaa koppia Leijonilla joka olisi heidän käytössään 24/7. Nimetty koppi löytyy joka muuntautuu sitten heidän käyttöönsä kun ovat paikalla.
Ilveksen kopin vieressä on ainakin pohjakuviin merkitty “Lisäpukuhuone / backstage-tila”. Eli oletettavasti tuo tulee maajoukkueen käyttöön (kun ovat paikalla), koska toisella puolella on ainoastaan Tapparan pukuhuone ja keskellä vierasjoukkueiden kopit. Tapparan puolella on kuntosali siinä kohtaa, missä toisessa päädyssä siis tämä lisäpukuhuone / backstage-tila. @Aapez Voi varmaan korjata, jos näin ei ole.
Pitääkö jutut paikkansa että kenttä ei menny korkeuseron takia läpi tarkistuksessa?
Korkeusero?
Eli otetaan käyttöön kolmannen erän puolivälissä puolten vaihdot?
Kuulemma toinen pääty on 4cm korkeammalla.