Mieluummin Uros kuin Uranus.
Muistaako Jonnet Beavis and Butthead -sarjan?
Mieluummin Uros kuin Uranus.
Muistaako Jonnet Beavis and Butthead -sarjan?
Ratametsä on hemmetin hyvä. Alan käyttää tätä
Kukahan on lopulta kovin uros? Yllättävän eläimellinen nimi. Paluu sikakatsomon aikoihin…uros ja naaras.
Vakavasti: Uros Live taipuu suomenkielessä poikkeuksellisen huonosti. Verratkaa vaikka Hartwalliin.
Ja Ouluun tulee sitten tietenkin se Naaras not live-areena.
Onks nyt muka aprillipäivä
Nimi on sikäli niin erikoinen, että se jää varmasti mieleen, kuten täälläkin huomaa että se herättää keskustelua. Vähän niinkuin mikä tahansa markkinointi-jippo, niin toimiihan se.
Samaan rakennuskompleksiin on muuten tulossa hotelli, joka on Lapland Hotels, myös pohjoisesta lähtöisin. Brändätään Suomea laajemminkin - joten kovin kansainvälinen tämä Uros ainakin tulee olemaan.
Kyllä se nimikin siitä pian taipuu sopivasti ajan myötä. Eteenpäin.
Tuolla kaavalla naapurissa haaveltaisiin varmaan Musti&Mirri areenasta
Siinä missä Hartwall Arena taipui yleisesti muotoon Jaffala, voisi ajatella että Uros Live on melko pian Äijälä.
Toivottavasti tuo sopparin arvo on suhteessa nimen huonouteen…
Juu on kyllä karmee nimi… mahtasko saada vielä ison popperskauppa.fi mainoksen alle.
Miksi kaikki yrittävät epätoivoisesti keksiä tuolle jotain lempinimeä? Rahalla ostettu nimi on nyt UROS LIVE, mutta eiköhän tuo Kansiareena ole toistaiseksi se vakiintunut termi mitä käytetään.
Jos tämä Uros on Kärppien sponsori, niin sopiiko nyt olettaa että myös Tapparan ja Ilveksien pelipaidoista löytyy ensi kaudella heidän mainoksensa?
Riittääkö siis pelkkä hallin nimi heille, vai lähtevätkö isomminkin panostamaan paikalliseen jääkiekkoiluun?
Mä lähtisin levittää sitä ratamettää ennemmin
Tuskinpa vain. Halliyhtiön sponsorin ei tarvitse maksaa seuroille mitään. Tappara ja Ipa on kuitenkin vain “vuokralla”.
Ainakin tuossa pelkkään halliin tulossa. En kyllä usko, että UROS alkaa Tapparaa ja Ilvestä sponsoroimaan, koska ovat Oulusta ja sponsoroivat jo Kärppiä.
Ei tuo olisi eka kerta kun Kärppien ja Tapparan pelipaidoissa olisi saman yrityksen mainokset.
En ole siis ollenkaan hämmästynyt jos Uros lähtee hallin nimen lisäksi sponssaamaan paikallisia Liigajoukkueita.
Minä en tähän itse usko. Eiköhän tuo olisi samalla tiedotettu.
Joku mielensäpahoittaja sanoo ettei ole sukupuolineutraali nimi:joy: Odotellaan vaan sitä
Ei kai tämä mikää uskon asia olekaan.
Kuten totesin, en ole hämmästynyt jos noin tapahtuu.
Miksi olisi tiedotettu nyt kun uutiset koskivat vain uuden areenan nimeä?
On kyllä nimellä lyöty.
Huti sanon minä.
Son poijat niin, että rahalla saa ja mopolla pääsee. Kyllä tuohon tottuu.
Tänään kertalaakista koko Suomi tuntee tuon yrityksen.