J. Davidsson ois kova! Toki myös yllämainittu Puhakka kelpaa. Sytyn isosti tohon että pääsee fiilisteleen tulevaa peliä ajoissa eikä mitään varttia ennen, ihan loistavaa toimintaa Kiakkoradiolta.
Mitäköhän mä teen väärin, kun tuon appin kautta ei ole kuulunut Tapparan peliä kahteen edelliseen kertaan, mitä olen yrittänyt peliä kuunnella. Toisella kertaa tuli Ilveksen peli ja toisella kertaa pelkkää musiikkia. Nettiselaimen kautta homma toimii moitteetta.
Itsellä Android puhelimessa tup radiot.fi pyysi päivittämään radioplayeriin, tuli suora linkki päivityspyynnön ohessa. Hyvin kuuluu kaikki Suomen radiot tuolla…
Mä oon aina sanonu
Puhis otettiin tänään aamulla kuten puheet oli…
Kiitos!![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, mahtuisko sinne useempi haastateltava, tää vois olla salainen ase.
Odottavan aika on pitkä, joten keräsin HIFK-sarjan kaikkien pelien maalikoosteet ja jälkipelihaastattelut yhden uutisen alle. Olkaapa hyvä
NO JOKO MENNÄÄN???
Nyt on kaikki varmistunut ja säädöt säädetty, Kiakkoradion Pelipäivä lähetykset kaikista finaaleista ja pronssiottelusta suorina lähetyksinä Nokia Areenan aulasta. Suvantokadun studiolta laitetaan valot pois finaaleiden ajaksi ja tehdään lähetykset tapahtumien keskipisteestä, myös vierasotteluiden lähetykset paikan päältä Isku Areenalta. Jos joku sattuu kysymään, niin voi kertoa minun puolesta terveiset, että on muuten kohtuullisen hiano juttu!
Huomisen lähetyksen vieraskattauksena puhelinhaastikset Aleksi Elorinteeltä ja Tommi Niemelältä, livenä paikan päällä vieraina ainakin Tapparan mediaguru Juha Kivelä, vuoden 2003 mestari Marko Mäkinen sekä Jukin Juttutuokion Live.
Eilen oli melko eksoottinen studio iltapäivän lähetyksessä. Klassikko. https://twitter.com/kiakkoradio/status/1649394423678087169?s=46&t=n2r-njJDeWov2eEbbum8mA
Tänään tehdään historiaa kun osa iltapäivän lähetyksestä tehdään yhteistyössä Tappara LIVEn kanssa. Kivelä ja Mäntylä hyppää kaveriksi lähetykseen ja se ajetaan ulos sekä Kiakkoradion taajuudella ja nettiradiossa, että Tapparan YouTube-kanavalla. Vähän itteekin jännittää kuinka pahasti lähtee mopo lapasesta…
Toivottavasti ihan kunnolla! Hienoa, että näitä tehdään!
Itsellä jäi kaksi lippua ylimääräiseksi illan peliin. Ihan itse ostettuja lippuja, ei mitään korruptioo tai ”pukumies”-lippuja tiskin alta. Laitetaan ne pikku kisalla jakoon tämän päivän Tappara LIVE x Pelipäivä lähetyksessä.
Mitä haluat kysyä Tuukka Mäntylältä? Käy laittamassa kysymys Twitteriin, Tuukka valitsee parhaan kysymyksen jolle lähtee kaksi lippua loppuunmyytyyn finaaliin. Käy laittamassa kysymyksesi klo 15 mennessä allaolevan twiitin kommentteihin.
@Jiisaazi ottakaa uudestaan koko alku, ei kuulu mitään…
Nyt tulee kovaa tekstiä Mäntylältä koskien Ben Bloodia. Arvotkin otettu jo peliin ja että tämä olisi yksi syy miksi Ben ei enää meillä pelaa. Puhutaan siis näistä filmeistä
Huh huh tässähän tulee jo kuuma kun tätä roastaamista kuuntelee
Kiakkoradio.fi päivitetty sekä perjantain että lauantain ottelun maalikoosteet ja haastattelut. Sieltä sisältöä elämään välipäivänä…
@Jiisaazi Teidän mikit särisee aika pahasti ainakin netti radiota kuunnellessa. Onko asialle mahdollista tehdä jotakin?
Tämä siis koskien pelipäivälähetystä livessä
Ei ollut meidän mikit valitettavasti. Hiukkasen harmittaa että nettilähetys kuulosti aika paskalta. Muutenkin kuin juttujen osalta. FM toimi hyvin.
Tarkalleen vasta noin tunnin kohdalla alkoi säristä niin, että oli vaihdettava Youtubeen.
Mulla tossa just äsken kuulu auton ratissa oikein mainiosti vaikka en kauaa ehtiny kuunteleen.
Jäätävä tilasto toi että Juha Lindgren selostanu 14:ta finaalit ja tänään selostettavalle joukkueelle 9. mestaruus katkolla. Ja siihen päälle se että aivan lukemattomia pelejä oon kaverin selostamana kuunnellu ja ei oo sitten kertaakaan tullu mietittyä että “Ei ollu Linkiltä kauheen hyvä selostus tänään”. Joka kerta timanttia.