Meikäläinen olisi varmaankin “kilpailussa” vahvoilla, sillä teen lauantaihin asti vapaaehtoishommia joukkuehotelleissa. Tänään bongattu aamuvuorossa hotellissa X (jonka nimeä en viitsi paljastaa etten joudu vaikeuksiin, vaikka uskonkin että ette kertoisi nimeä eteenpäin) ainakin Japani, Chile, Ranska, Irak, Iran, Qatar, Bahrain, Kuwait, Tšekki, Bahama ja Guam.
@Rixa Ei ainakaan kaikkien maiden, vapaaehtoiset (mukaan lukien minä) kantavat suurinta osaa lipuista.
Konemusiikin ystäville olis Gloriassa todellista herkkua tarjolla huomenna Perjantaina. Call of the dancefloor 40 tapahtuma. Paikalla 40 Suomen eturivin dj:tä. Liput näytti olevan 5€/kpl plus narikka 3€. Itse taidan lähteä katsomaan minkälaiset bileet siellä saadaan aikaiseksi.
Tänään ilmeisesti Venetsialaiset. Internetin netistä ei vaan tunnu löytyvän kirveelläkään tietoa, onko kaupungilla ilotulitusta ja jos niin missä ja koska? Näsilinnassa ilmeisesti on tapahtumaa, mutta se ei herättänyt positiivisia tuntemuksia. Olen muistaakseni tuskaillut saman asian (infon puutteen) kanssa useampana vuotena.
Tampereen kaupunkihan ei järjestä kuin itsenäisyyspäivän ilotulituksen ja muut ilotulitukset on järjestetty eri yritysten toimesta (esim. https://tampereelle.fi on joskus järjestänyt Venetsialaisten aikana ilotulituksen ).
Yksi ilotulituksia järjestävä firma “Suomen ilotulitus Oy” mainostaa Facebook -julkaisuissa kiireisestä keikkapäivästä mm. Tampereella, vaikka kalenterissa seuraava keikka Tampereella on merkitty vasta 31.8 Suomi-Ruotsi -maaottelu Onko rakettaja vain ollut myynnissä mökkikautensa päättäville…
Ps. 8.9 on myös Särkänniemen päättäjäisten Ilotulitus
Tampereen päivää juhlitaan lauantaista maanantaihin – Katso ohjelma: kolme päivää täynnä tapahtumia resiina-ajelusta ilmaiseen maauimalaan
Kokeile professori Kompostiinin taikakonetta, upouutta kuorosimulaattoria tai resiina-ajelua. Osallistu kuvasuunnistukseen tai kävelykierrokselle Juicen jalanjäljissä.
Tampereella ja lähikunnissa Ilotulituksia ja muuta uuden vuoden tapahtumaa järjestetään seuraavasti:
Tampereella kaupunki ei perinteisesti järjestä uudenvuoden ilotulitusta, vaan sen sijaan paikalliset yritykset kustantavat huvin (Ratinan suvanto klo 21:50, kesto 5 min):