Tappara-aiheiset kulkuneuvot

Hienoin Tuna mitä oon kuuna päivänä nähny. :clap::clap::clap:

Kuuluis varmaan pienten kysymysten ketjuun, mutta mitkä on Tapparan värisävyt? Onko ne RALn, RRn, NCSn vai jostain muusta kartasta?Josku päivä itte sattuis vähän “tuunailemaan” omaa kärryä…

4 tykkäystä

Kiitos kehuista Messi ja TTman, on tuon kanssa tullut jonkun aikaa värkkäiltyäkin, mutta nyt kaikki pelittää - toistaiseksi ainakin. Tarkoista värisävyistä en valitettavasti osaa sanoa, en ole ottanut selvää kunnolla vaan luotin ihan vain silmännäyttämään.

4 tykkäystä

Oon kans laiska ja kerron vain, että axe ne joskus palstalle kertoi. Jos haet “pantone” niin löytynee. Maalikaupat varmaan pystyy värit sitten sekoittaan sen perusteella. Mutta sen verran on heittoa väreissä virallisissakin jutuissa, ettei se nyt niin tarkkaa tunnu olevan.

Tämmönen oli tortaina hakamettässä parkissa pelin aikana

4 tykkäystä

Toverit! Onko kenelläkään tietoa Tappara-Ladan kohtalosta? Sehän oli myynnissä jokusen aika sitten ja ainakin myyntiä ennen sitä oli mahdollista vuokrata ja tuotot meni Nemon rahastoon. Sisko menossa naimisiin ja sain tehtäväkseni tehdä kaikkeni, että Tapparada saataisiin heille hääautoksi.

Espoossa, oranssi isoilla Tappara maalauksiin varustettu Toyota Yaris…oli todella hieno!

1 tykkäys

Ei olekaan tullut tätä vastaan, pitää alkaa bongaileen, jos näkyisi.

Luulen bonganneeni saman auton Valkeakoskella Sibir Novosibirsk-Jokerit pelin aikaan.

Täällä eräällä Valkeakoskelaisella asuinalueella se näkyy vakituiseen parkissa erään talon pihassa. Usein olen sen sieltä ohimennen bongannut.

Onko kyse tästä autosta?

1 tykkäys

Juurikin toi kyseessä😁

Poika törmäsi kyseiseen ”peliin” jossain miitissä😀
Olinko tyhmä isi kun kielsin laittamasta omaansa😂

20 tykkäystä

Pirkanmaalaisen jäähallin pihasta bongattu. :star_struck:

Voi se Transun peräkin näyttää hyvältä? :thinking:

23 tykkäystä

Tämä Laitilasta,missä Faneja riittää :+1:

8 tykkäystä

Jos toisten autoja/kärryjä kuvailee, niin voisi kuvan ottaa, niin ettei rekkarista näy mitään. Tällain vaan huomiona. Enkä muutenkaan tiedä onko soveliasta kuvailla toisten menopelejä? En ainakaan itse kauheasti välittäisi, jos oman auton kuva löytyy netistä jonkun tuntemattoman kuvaamana.

Espoossa bongannu liikenteessä oranssin rättisitikan kevään aikana muutaman kerran, en tiedä liittyykö Tapparaan mitenkään, miettiny vaan mistä moinen väri, liekö edes alkuperäinen. Varmasti jos pystyn niin käyn ottamassa kuvan ja katson onko Tapparan rekvisiittaa.

1 tykkäys

Missäpäin? Pitää alkaa väijymään, jos osuisi silmään. :smiley:

Oliko Rättäri vai Dyane?
Oranssi lienee yksi Dyanen alkuperäisistä väreistä?

@Jussip95 Viherlaakson kulmilla liikkuessani.

@BlueOval Enpä mene vannomaan kumpiko kyseessä.

1 tykkäys

Tämmöinen fanituote!

Kerran eräs hieno Mercedes seurasi lätkäteemaista autoa moottoritieltä Lempäälään R-kioskille, vaikka Mersu-kuski oli varsinaisesti matkalla pääkaupunkiseudulle. ”Halusi niin kovasti tulla ottamaan valokuvan tästä, että ajoi perässäni niin kauan, että pysähdyin jonnekin.”

Maksumuuri!

14 tykkäystä