Seisomakatsomoon enää 15 lippua jäljellä, tänäänkin ainekset hyvät meininkiin.
Eiköhän tilanne tule elämään ja joku kerkee loukkaantua ennen Rönnin tai Rauhalan paluuta. Peräkkäisen päivän peleissä sitten ihan vaan rotaatiota.
Kaikille riittää kyllä peliaikaa ja ne kelle ei riitä, saavat käyttää ajan hyödyksi ja treenata enemmän.
IFK:n pitaa saada tanaan YV-kuntoon, ja pysya pois boxista, eilen meinaan ylivoima oli suoraan sanottuna aika paskaa, vaikkakin Nattinen laittoi sellaisen ranteen bolliksen puoleisen maalin ylaputkeen, etta Nordiksella soi vielakin
(tyolapparini nappiksesta puuttuvat a j o, jos joku ihmettelee tata kirjoitustyyliani)
Onko Melart tosiaan ykkös yv:n viivapakki? Ei ehkä ihan optimaalinen paikka hänelle
Pelannut tosi hyvin, ja mitä näin yv:tä niin hyviä juttuja. Paukuttihan Ruotsissa enemmän maaleja kun syöttöjä (12 maalia molemmilla kausilla)
Jaaha se ois taas pelipäivä ja pappa-qsela siellä jo hönkii ketjuissa ylöspäin. Karjala-turnauksee mennessä taitaa painaa jo ykkösessä Jorin vieressä
Uskon kuitenkin, että omasta mielestään saa pelata parempaa pelipaikkaansa, en usko hänen hinkuban laitaan ennenkuin kuulen miehen itse niin vakuuttavan. Ahokin olisi NHL:ssä pelannut varmaaan ekankin kauden keskellä, jos olisi saanut itse valita.
Jäädäänkö tänään alle 5k katsojaluvussa, vai hämääkö silmä kun karttaa katseli.
Melart ei muuten ole enaa se sama puukasi joka lahti Liigasta, ruotsissa pelatessa on loytynyt mukaan kadet. Pelasi eilen torkean hyvin viivaa - paljon paremmin kuin Rantakari joka ainakin eilen teki lahestulkoon aina vaaria ratkaisuja
Saas nahda pelaako tanaan pleksi paassa, eilen tuli kepista suuhun, ja tikit huuleen
Eilen IFK pelasi YV:n kahdella pakilla ja kolmella hyokkaajalla
Siitä olen samaa mieltä, että Melart pelasi ylivoimalla viivaa oikeasti ihan hyvin, ja että Otsolla jäi yv-pelissä selvästi parannettavaa. Huomauttaisin kuitenkin, että Otso pelasi siivessä laukojan paikalla eikä siniviivalla, joten pidän vertailua sikäli outona: sama kuin vertaisi Kemiläistä suoraan Ojamäkeen.
Tänään ”lepoedun” turvin 4-0 kotivoitto
Onneks hallissa ei tarvii jännittää toimiiko Liigan nettisivut
Seisomakatsomoon myydään eioota. Multa saa lainaan sovelluksen kautta! Joku ottaa vaikka kaverin mukaan!
Niin, toisen pakeista on pelattava kaarella jos pelataan YV kahdella pakilla. Mutta ratkaisut olivat Otsolla aika hanurista. Veti silloin kun ei pitanyt, ja toisin pain. Pois lukien se kolmannen eran skode joka viuhui sen kiekon verran ohi takaylasesta
Mutta molemmat hyvia pakkeja ylivoimaan
Miten sen tietää, milloin Otson pitää vetää ja milloin ei? Jäikö blokkiin usein tms.?
Ampui liian usein liian pienesta kulmasta, varsinkaan kun sita kiekkoa ei Otsolle hirvean nopeasti toimitettu ko tilanteissa - jos se poikkisyotty olisi tullut nopeammin esim nelion repien, niin on ihan OK ampua huonommastakin asennosta
Yksi ylivoima kesti myos muistaakseni 5 sekuntia, kun Otso joutui paikkaamaan ison viivakommahdyksen rikkomalla yms
Tama ei siis ole Rantakarin dissausta, vaan ehka enemmankin sita, etta IFK:n YV ei toiminut eilen sitten ollenkaan - kaikki tietaa Otson potentiaalin YV-pelaajana, se pitaa vaan pystya ulosmittaamaan
Jos Otso Rantakari olisi saanut Tapparan ekoilla kausillaan sihdin piirun verran paremmaksi olisi pyssyttänyt 20 maalia. Ylivoimalla aivan hirveä pyssy tuolloin, mutta vasemmalta ohi tai yli aina.
Niin, pelaaja ainoa, joka näkee tilanteen omasta kulmastaan. Itse uskoisin, että Rantakari tietää, milloin kannattaa laukoa ja millon ei. Kokonaistilanteen hahmottaa paremmin tv-kuvista.
Itse laittaisin Rantakarin viivaan ja Melartin Lasse Kukkosen vanhojen päivien tontille.
No helppohan se minun on huudella lintuperspektiivista, en ole itse jaan tasolla tekemassa ratkaisuja
Kyllä, se meidän kannattajien ja katsojien hommassa on helppoa.
Eikös Jorsti syöttäny tuon vikan Ojiksen maalin? Aattelin vaan ku liigan sivulla Jurfens ja Vittasmäki… pysyis vaan veto hengis illan futiksiin ku olis Jorsti