Tappara - HIFK 26.2.2022 (La) klo. 16.00!

Nopeasti toipuu ihmismieli rajuistakin pettymyksistä; tänään aurinkoisin mielin aurinkoisessa säässä kohti Areenaa.

Oma veikkaukseni on että eilisen jälkeen on kerätty kiukkua ja tänään lataus menee yli; Tappara katselee ison osan ekaa erää jäähyaitiosta. Tämä ei kuitenkaan pahemmin kostaudu. Tokaan erään meno rauhoittuu ja tasaisen ja vähämaalisen kamppailun rarkaisu nähdään vasta kolmannessa erässä.

@StadinKingi itse luulin että sieltä tulee aidosti heikko poppoo, kyllä tuolla pystyy pisteistä taisteleen.

No ilmankos se alivoima on hyvää kun sitä harjoitellaan kummankin jäähyistä.

Arenalla ison maailman meininkiä kun edustalla on useampi poliisiauto ilmeisesti stadilaisia odottelemassa.

3 tykkäystä

Alun perin piti kaveriporukalla mennä paikan päälle, mutta ovat kiireisiä. Pistin sitten ruuat tilaukseen ja katson sohvalta, kelpaa sekin oikein mainiosti.

Odotan kasvojen pesua eilisen jäljiltä. Toivottavasti nähdään ärsyyntynyt Tappara.

4 tykkäystä

Hitto kun en ole päässyt vieläkään yli eilisestä tappiosta. Tänäänkin odotan enemmän toisen erän mainoskatkoa kuin itse peliä.
Ilma on komea, loma alkoi, fiilis ihan kohdallaan, mutta jotenkin pelkään jotain huonoa kenraalia tiustain pelille.
Outo olo, toivotaan että iltaa kohti tunteet räjähtää huippuunsa, olen siihen valmis.

Siniset vs punaiset… punaista sen verran hallis et pitää laittaa parasta pöytään. Ai että oon oottanu tätä peliä.

Vaikkei eilen ollutkaan Tapparan kotipeli niin pelaajien esitys jäi sen verran vajaaksi, että ovat velkaa kannattajille.

1 tykkäys

Tänään iso peli. Porukkaa kun pipoo areenassa ja lauantai. Nautitaan

1 tykkäys

Ei Tapparalta mikään huippuesitys, mutta voiton saivat puristettua. Oman maalin edessä melko vahva esitys. Heljanko viimeinen lukko.

Eilisen töppäilyn jälkeen ei ihan helpoin paikka henkisesti.

1 tykkäys

Kyllä meni IFK-faneilla tunteisiin kun yksinäni huusin IFK-päädyssä, että “meil on 17, monta teillä on? Meil on 17, monta teillä on?..”

:smile: Hyvin ne vastaanotti, mutta matsin jälkeen sai kyllä rapaa ja osittain sylkeä niskaan :rofl:

7 tykkäystä

Hyvä peli, hyvä tunnelma, hyvä Heljanko, hyvä Austin, hyvä Luoto, hyvä Tappara.

Katsomossa viina haisi ja porukalla oli hyvää fiilistä katsomossa. Rautakorpi juoksi rappuja edestakaisin vähän väliä.

Ainoat valittamisen aiheet olivat nämä:

• @Jussip95 oli mukamas unohtanut lompakon ja jouduin ostamaan hänelle oluet. Harvinainen tilanne, että ostan olutta enkä juo itse.
  • Väkinäiset kuulutukset. Nyt kaikki ylös jne.
30 tykkäystä

@Jussip95 käyttää aina tuota. Sinua vedätettiin.

16 tykkäystä

Kiinnostaa kovasti mitä Liigaplot piirtää tähän peliin. Tämä oli vähän kuin eilinen, mutta roolit päinvastoin.

Palaan ehkä asiaan myöhemmin.

Mutta @DelJampe kautta HIFK:lle terveiset, että vieraspäädyn punainen seinä oli varsinkin ottelun alussa sellainen että kylmät väreet kävi. Ukrainan lippu tyylikkäästi esille ja klassiset IFK huudot. Porukkaa tosin alkoi 2-0 tilanteessa kiinnostamaan baarit enemmän kuin peli - kolmannen erän loppuun sentään vielä ryhtiliike. HIFK on vastustajista paras.

:hifk:

33 tykkäystä

Pitkiä pätkiä IFK painoi päälle välillä, mutta hyvin keskustaa puolustettiin nyt.

Mutta tuo ylivoima. Voi luoja. Siinä ei tapahdu oikeastaan mitään hyvää. Ok, Merelä tälläsi kerran ylärimaan.

2 tykkäystä

Samaa mieltä, IFK on vastustajista selvästi paras, sekä joukkueena että varsinkin fanit. Varmasti siellä ylilyöntejä tuollaisessa massassa tulee, mutta hieno on fanikulttuuri ja esimerkiksi vastustajan kunnioittamisessa ifk-fanit ovat valovuoden esim. Ilveksen osastoa edellä. Upeaa oli ottelun alussa nähdä Ukrainan värit punaisessa päädyssä!

Ja kun käy Nordiksella niin on pelkästään hyvää sanottavaa siitä kohtelusta, jonka katsoja Tapparan paita päällään saa.

Tapparalta heikko ensimmäinen erä. Toinen erä vahva ja kolmannessa puolustettiin voitto pois, kun vastustajalta loppui vähän virta. Ei se kovin kaunista ollut, mutta tärkeät pisteet.

Austin oli muuten todella hyvä. Saattaa olla keväällä puolustuksen tärkein hahmo.

14 tykkäystä

Ei taida parantua vaikka itse Bobby Orr olisi viivalla. Jos pelataan viivan kautta niin laukaukset ovat luokattomia ja toinen vaihtoehto on toivotaan toivotaan syöttö maalin eteen.
Vähän on kuviot hakusessa.

Onko se Sointu Borg, joka siellä oli juontamassa? Kuulosti kaameelta jopa kotikatsomoon!