Hyvähän se on joskus vähän huumoria viljellä ettei liian totiseksi kuitenkaan mene. Kyllähän sitä sitten keväällä saa taas jännittää ihan riittämiin.
Edit: Jos joku pelkäsi sitä että täällä suunnalla on jo korkki auki ja mopo karkaa niin sanotusti käsistä niin ei huolta, olen nimittäin tipattomalla ja en ole lähdössä risteilylle. Olen vain syntymähumalassa.
Voi jukoliste, kun oon innoissani!
-Tappara-HIFK back-to-back ja pääsen molempiin paikan päälle
-Sählä is back!
-Kemmu on parantumaan päin
-Huominen bussimatka, rakastan bussimatkoja
-Tapaan somessa tapaamani henkilön ensimmäistä kertaa tänään (Hifkiläinen tosin )
-Saan oman ihanan omenaiseni huollosta takaisin ennen illan peliä
Vai että HIFK, back to back. Sehän pitää lähteä hallille siis.
IFK:lle nämä ovat todella isoja pelejä. Finaalien muistelut sikseen, mutta joukkue on neljän pisteen päässä suorasta playoff-paikasta, edellään Pelicans ja Ässät. Tupla tappio Tapparalle saattaisi heikentää heidän playoff-näkymiään merkittävästi. Jos vastustaja ei ole näihin peleihin korkeasti motivoitunut, niin sitten IFK:lla todella on jotain ongelmia joukkueen sisällä. Ketjussa on jo 23 viestiä, eikä Joe Finleyn nimi ole esiintynyt vielä kertaakaan. Seuraavat 120 minuuttia on syytä pitää pää ylhäällä, sillä tämä puolustaja taklaa voimalla ja viekkaudella.
Tapparan sairastelu ja Tapolan ketjuruletti sen kuin jatkuvat. Peltolan pakkikomennus heikentää ketjujen rakenteita ja tulosodotukset ovat Lajusen ja Järvisen ketjujen harteilla. Salonen palaa pakistoon, joka toivottavasti terävöittää hyökkäyksiin lähtöjä ja pelin kääntöjä.
Mielenkiintoiset asetelmat kaiken kaikkiaan ja paljon riippuu siitä mitä HIFK tekee. Tulevatko matsiin fyysisesti ja provosoiden, vai varovaisesti sarjajohtajaa kunnioittaen?
Elorinteen poissaolo on paha juttu Tapparan pakistolle. Elorinne on viime aikoina näyttänyt muille esimerkkiä kuinka alimpana pakkina pärjätään paineen alla hienosti ja samoin myös mies miestä vastaan -puolustuspelaamisenkin osalta.
Jugi pakin paikalla että saadaan kovuutta maalin eteen. Kyl Jere pelaamaan pääsee. Mutta eniten odotan että Linglet antaa tänään kovuutta ja kuumentaa Aaltosen
Ihan turhaan täällä harmitellaan Jugin pakkina pelaamista.
Onko pakkina oleminen estänyt Tapparassa tällä kaudella vaikka hyökkäyksen kärjessä kiitämistä.
No ei niin.
Ei meillä ole kuin Peksi ja Sammaltapsa perinteisiä puolustus puolustajia.
Meillä pelataan nääs ultramodernia viisikkopelihokia paikkaa vaihtaen.
Tämähän ei ole mikään Tapolan idea. Joku voi muistaa kun tähän suuntaan otti eräskin Tapparan valmentaja aikoinaan. Silloin aika aika ei todellakaan ollut kypsä.
Jugi on juuri nyt paljon tärkeämpi pakkina kuin laiturina.
Henkilökohtaisesti en näe Jugin pakkina pelaamista ongelmana. Harmittelin ihan aidosti Elorinteen puuttumista kokoonpanosta. Olen meinaan tykännyt Elorinteen suoritustasosta viime aikoina todella paljon. Jugi on liideri ja ansaitsee kaiken arvostuksen, kuten monet muutkin pelaajat arvostusta.
Oli joukkue miten klesa tahansa, on siltikin relevanttia odottaa voittoa IFK:sta. Kova vastushan tänään on, mutta niin on vastapuolellakin Vellulle hattutemppu tänään!