Tappara - HPK 27.11.2021 (La)

Ilveksellä ja ilvesläisillä oli hieno tapahtuma tänään Hakametsässä heidän viimeisessä pelissään.

Eiköhän huomenna Tapparalla ja tapparalaisilla ole myös aika hieno ilta tulossa. Näin ainakin uskon.

11 tykkäystä

Toivottavasti pistetään paremmaksi!

8 tykkäystä

Voidaan onneksi ainakin vähän tuoreempiakin mestaruuksia muistella, kun yli 30 vuoden takaisia.

No, mutta toivottavasti saadaan hyvä meininki halliin pelin aikana.

Pelin jälkeenhän sitten on varmasti kaikenlaista meininkiä.

15 tykkäystä

Eihän tuota huomista meinaa malttaa odottaa. Pienet etkot ja ajoissa Hakametsän siimeniin. Kävi pelissä miten vain, niin ainakin minä nautin viimeisestä viimeiseen saakka.

14 tykkäystä

Koskahan tarkemmin tietoa tästä?

Haastan kaikki kykeneväiset katsojat seisomaan ottelun viimeiset 5 minuuttia (peliajasta 55:00 lähtien) ottelun loppuun saakka Hakametsän kunniaksi.

42 tykkäystä

Sauran ennakkoa

1 tykkäys

Itse ainakin otan haasteen vastaan ilomielin koska oon seisomakatsomossa huomenna.

6 tykkäystä

Mulla on huonot polvet… :grinning:

Mutta ilman muuta mukana

11 tykkäystä

Jos siellä Tappara Alumnit vain tapaavat esmes klubilla. Tai mitään vain, noihan on hienoja tapahtumia, osa sitä yhteisöllisyyttä mitä joskus itsekin aiemmin toivoin.

2 tykkäystä

Tulee tunteikas ilta, kyynel voi olla herkässä. Niin paljon koettuja ilonhetkiä mutta myös katkeria tappioita, päästetään “vanha rouva” arvokkaasti eläkkeelle

10 tykkäystä

Tosiaankin kaikki lopussa seisomaan. On tämä niin suuri hetki, liki verrattavissa mestaruuden tuomaan tunnemyrskyyn.

9 tykkäystä

Paikalla myös.

HPK tulee olemaan paha. Jäätävässä vireessä ja miten Tapparan fokus pysyy itse pelissä? Elorinne ainakin myönsi tänään Ilveksen loppuhetkien olleen vähän toissijaisia. Ei voi olla vaikuttamatta. Toivottavasti kääntyy positiiviseksi energiaksi.

Veti niin tunteisiin jo Ilveksen pelin viimeiset 10min katselu tänään, että en tiedä mitä huomenna. Vähän on fiilikset kun lapsuudenkotia olisi myymässä. Eteenpäin silti!

5 tykkäystä

Pikkarainen on ihan loistava valmentaja, enkä tästä syystä yhtään ihmettele, että miksi HPK on aloittanut nousun liigassa. HIFK halusi Peltosen valmennukseen jostain syystä, sillä itse olisin pitänyt Pikkaraisen valmennuksen johdossa.
Hyökkäys on alkanut toimimaan Tapparalla samoin puolustus jossain määrin. Vastustaja saa liian paljon paikkoja vieläkin puolustuksen omista virheistä…
Maalivahtipeli on nyt hyvissä uomissa ja sen taakse on hyvä rakentaa hyvää loppukautta.
Muita liikutellaan ketjusta toiseen, mutta Rauhala ei saa tilaisuutta loistaa kärkikavereiden kanssa.

2 tykkäystä

Kerho on vireessä, mutta niin on Tapparakin. Tappara on myös laadukkaampi joukkue. Huomenna on tultava “kerhon asein” alkuun; vauhtia, ukkoo seinille ja kiekkoo maalille. Eihän tällasta peliä kukaan halua hävitä.
Yleisö on varmasti mukana koko pelin. Nautitaan tästä yhdessä!

4 tykkäystä

Hieman haikeat tunnelmat, mutta samalla fiilis odottava ja katossa. Tulee hieno ilta ja mahtava päästä olla osana tuota! Rouvallekin ilmoitin, että saattaa jatkoaika hieman venähtää huomenna, ei kannata vielä ihan yhdeksältä saunaan odotella.

Huvikseni laskin karkeasti tuntimäärään mitä tuossa hallissa on tullut vuosien mittaan vietettyä. Aika isoja lukuja alkaa olemaan. Huomenna vielä tuohon laskuriin n. 8 tuntia lisää!

3 tykkäystä

Taululla oli siis numerot 2-5 ja Tepsin voitto oli siis varma. Tuohon siis viittasi ettei sillä loppupelillä ollut enää merkitystä.

1 tykkäys

Hassusti Kerhokin pelannut juuri Ässiä ja Sportia vastaan. Tapparan tapaan päästämättä maaliakaan. Kerho on seitsemän ottelun voittoputkessa, jossa se on päästänyt vain kuusi maalia.

Tapparan parempi stintti pitää sisällään kuusi matsia, joissa se on päästänyt vain neljä maalia. Voittanut näistä viisi.

Eli aika todennäköistä, että tänään nähdään maalirikas matsi.

12 tykkäystä

Ai että, tänään peliin! On varmasti paljon tunnetta, toivottavasti joukkue saa homman käännettyä eduksi.

Saan kaverilta paidan lainaan. Erään pienen suuren kanadalaisen Tappara-paita, joka ihastutti meitä yhdellä kaudella jokusen pelin ajan ja teki itsestään legendan meissä kaikissa! :blush:

9 tykkäystä

Tarkoitatko tätä?

Vai tätä?

:smiley:

23 tykkäystä