Tappara - HPK 27.11.2021 (La)

Ketju avattiin automaattisesti 90 minuutin kuluttua.

Peli oli kuin alkukausi pienoiskuvassa. Hallintaa, kulmissa ja laidoissa pyörimistä, ehkä muutama tekopaikka. Sitten vastustaja iskee pari aivan ilmaista lahjamaalia omista virheistä. Viimeiselle minuutille saadaan kiriä.

Kyllä tässä tekemistä riittää. Ja kyllä, olen edelleen huolestunut, lähes puolet kaudesta pelattu. Pelaamisessa edelleen isoja rakenteellisia ongelmia, näiden kautta vastustajien on oikeastaan aika helppo puolustaa Tapparaa vastaan.

Sielua. Sielua tämä kaipaa.

11 tykkäystä

Pliisu peli kokonaisuutena. Ei mitään uutta kotipelaamisessa. Juhlallisuudet vei myös naapuri

1 tykkäys

Mulle olisi riittänyt läksiäiset tyyliin: Otettiin kolme pistettä. Moro, pitää lähteä.

3 tykkäystä

Tämä tappio tuli hankalaan paikkaan. Kerholla kaksi peliä vähemmän pelattuna ja Ilves ja Kärpät voittivat. Eli ollaan käytännössä sijalla 8 ja suunilleen yhtä monta pistettä perässä 5. sijaa.

Ei voi olla pelkkä sattuma, että kiekonhallinta on meillä, ei saada maaleja ja vastus pistää kahdesta paikasta kolme kaappia, Ottaa kupoliin …

2 tykkäystä

Jurgensilta muuten järkyttävän huono peli,saiko yhtään syöttöä omille

3 tykkäystä

Melkein voisin vannoa että kauaa ei mene että pelaajistossa tapahtuu muutoksia. Joku voimahyökkäjä on pakko saada ku suurin osa on liian pehmeitä äijiä joilta ei löydy tarvittavaa kiimaa.

4 tykkäystä

Juhlallisuudet oli huonosti organisoitu. Jäi kuva että kiitettiin Tapparaa ei hallia

10 tykkäystä

Luotohan siellä olis sairastuvalla

Jos vertaa eiliseen Ilveksen vastaavaan niin mun mielestä aivan vihkoon. Lopussa liuta vanhoja pelaajia kentälle ja kellekkään ei käynyt selväksi ketä kentällä oli.
Kyllä tämä minun mielestä vedettiin aika lipan alta. Halli täys ja mahkut, vaikka mihin, mutta nyt jäi torsoksi.

13 tykkäystä

Mikään ei ole muuttunut 3kk aikana.

Todella luokaton suoritus. Toivottavasti siellä nyt tapahtumavastaavat lähtee vaihtoon Areenaan siirtyessä.

9 tykkäystä

Jokainen kenttä oikeastaan tarvitsisi oman “luotonsa”. Tuolla on nyt jokaisessa kentässä peliä hidastavia ja kaukana voittamisesta olevia pelaajia.

1 tykkäys

Edelleen sanon että Virran kiekollinen peli on aivan surkeaa ku pitäisi olla toinen johtava sentteri. Morleysta en ole huolissani.

6 tykkäystä

Meillä ei edelleenkään ole kunnon ykkös sentteriä

1 tykkäys

Jokainen jos vaan asennoituu ohikauteen niin ei sitten harmittaisi tappiot.

1 tykkäys

Tämä nimenomaan ei saa riittää enää. Jääkiekosta on Suomessakin tullut bisnestä ja täytyy tehdä tapahtumia. Kaikille seuroille tulee lyhyempiä tai pidempiä heikkoja jaksoja, sitä paremmin niistä selvitään, mitä paremmin tapahtumat järjestetään ja saadaan neutraalia väkeä myös halliin. Toki palstalaisille monille riittää, kuten sanoit. Harmi, ettei tänään jäänyt pisteitä.

Tapparalla on HIFK:n kanssa Liigan paras keskikaista.

3 tykkäystä