Jumaliste. Huomenna on huomenna lomille päivä SEKÄ Huomenna paikallispeli päivä.
On siis kaunis torstai
Jumaliste. Huomenna on huomenna lomille päivä SEKÄ Huomenna paikallispeli päivä.
On siis kaunis torstai
Hienoa, mutta peli on perjantaina.
Itse tulkitsin tuosta, että hänellä on huomenna se päivä, kun jää ”huomenna lomille ja huomenna on paikallispeli”. Sekavasti ilmaistu, mutta ilmeiseti mehustelee huomista, kun voi silloin mehustella perjantaita
Itse pelistä odotan, että nyt lyödään Ilvekselle jauhot suuhun! Ja kunnolla!
Nyt menit miinaan
Paikallista pukkaa “taas” Onko Konna ja OJ boxissa perjantaina?
Tappara voittaa näyttää mun kristallipallo ja kahvinporotkin
Mutta tuleeko voitto kuinka monella maalilla?
Niin ja edellisestä paikallipelistä puuttui myös Leskinen.
Eli nyt huomenna Bäckman pois ja tilalla Leskinen ja todennäköisesti Juolevi.
Eihän tuo tietenkään voittoa takaa, mutta lähtökohdat paljon paremmat.
En tiedä Mistä johtuu, mutta minulla on kerrankin luottavainen fiilis, että nyt voitetaan paikallispeli.
Nyt jos koskaan voi korostaa avausmaalin merkitystä… Taitaa olla kohta 365 päivää aikaa kun ollaan paikallispeli voitettu sillai et Ilves on tehnyt avausmaalin
Niinhän se menee, että jos Ilves tekee taas avausmaalin niin voiton todennäköisyys laskee huomattavasti. Jos taas Tappara maalaa ensin, niin saattaa olla, että jännitystä riittää koko pelin ajan,
Kiinnostaa kyllä mikä on Konnan ns. gameface huomenna. Tuulettaako yhtä villisti kuin Tapparaa vastaan ekalla Ilves-kaudellaan jos tekee maalin?
Tuntuu kuin huomenna lähtis uudestaan kausi käyntiin😅 Uudet kentälliset, Konnan paluu askiin, Juolevi puolustuksessa, Tanus palaa aikanaan ja mitä näitä nyt on😉 Kelpaa muuten lähtee tähän ”uuteen kauteen” sijalta 1.
Pitkään ”loppuunvarattuna” olleeseen peliin on vapautunut useita lippuja fanikatsomoon… hopihopi lippukaupoille
Voi hyvin olla. Mulla on myös vahva fiilis, että huomenna on Tapparan ilta. Usein se oma fiilis pitää paikkansa näiden osalta… Vaikkakin viime pelissä sekin meni vihkoon.
Huominen voi olla taas mitä vaan. Ilveksen onneton CHL ilme voi tarkoittaa terävää ilmettä paikallisessa. Pitkä tauko voi palvella Tapparaa, kun on päästy harjoitteleen ja lataan akkuja. Ilves on nykyään Tapparalle kryptoniittia. Tapparalla uusia pelaajia mukana? Muuttaako se feng shuin?
Minulla on valitettavasti vähän samaa vikaa, ainakin kieltäymyksessä elävä mieleni tuumii niin. Valitettavasti olemme tässä eri kannoilla!
Kyä huomenna pistetään Ipa solmuun. Äijät painanu pitkää päivää, reenattu on uusia lähtöjä, aluekuvioita, paineensiirtoja ja monia muita. Ihan eri jengi taas pelaamas voi morjes. Yllätetään kaikki (toivottavasti positiivisesti)
Tästä paikallisesta alkaa itsellä seurannan 2. jakso. Syksyn eka jakso meni yllättävän hyvin pisteiden valossa.
Kasvu kevättä kohti on nyt oleellinen asia ja tällä jaksolla tulee seurattua muutamia asioita ;
Ipa-peli tulee äkkiä ja lauantaina on jo ‘iso paha’.
Hienoa, että tauko on ohi, pelit jatkuvat ja 2-3 ‘uutta’ hyppää kehään.
Pelipäivä ja sen kunniaksi mutustin patonkia aamulla kera metukan ja kahden juustoviipaleen.
Tänään, 17.11.2023 pelataan sellainen jääkiekko-ottelu, jonka lopuksi suurin kysymys on, että löytääkö vierasjoukkue ulos hallista karmean mankelin jälkeen. Kotijoukkue esittelee yhden paluumuuttajan ja yhden uuden pelaajan ja tämä kaksikko juonii sellaisia pelikuvioita että heikompaa hirvittää.
Tervetuloa Tapparaan Kontiola ja Juolevi!
Ps. Toivottavasti pelaavat…
On kyllä sellainen pannukakku, jos eivät pelaa, niin lenkki raikkaassa pakkaskelissä on houkuttelevampi
Kuten @Jeesjees yllä hyvin kiteytti: Tästä runkosarja vasta alkaa.
Korvanappiini tulleen tiedon mukaan Kontiola pelaa viikonlopun peleistä todennäköisesti vain toisen. Toivon mukaan tänään askissa.