No sitten joku noista ei pelaa? Ei kai se nyt sillee mee että jos pelipaikalle X hankitaan pelaaja niin siltä pelipaikalta kukaan ei menetä pelipaikkaansa😅 Mikäli sentteri tulis niin liedes siirtyis kumminkin laitaan ja sitten Tanus tulee vielä tohon niin ei mulla kyllä sillon Somppi mahdu laidalle pelaamaan…
Vois haistella, että sentteriä ois tuloillaan ![]()
Kun nyt alkumusiikki ja -show osuisivat lähes kaikille, kaljajonot ei olis Tappara-päädyssä kohtuuttomat. Ja jos savua ei leijailis liikaa tupakkipaikalta.
Näkyykös muille valittavana tän päivän peli CMoresta?
Pikaisesti katsottuna ei näy Cmoressa. Studiopeli. Joku sanoi tulevan myös Subilta.
E: Katsomossa näkyy 18:00
Nämä iOS äpillä
Mikäköhän logiikka tuossa on, että muut näkyy muttei studiopeli? Noh onneksi tuli avattua sivua ajoissa niin ehtii säätää. Tiedoksi muillekin.
MTV katsomossa näkyy. Samoilla tunnareilla sisään kuin cmoreen.
Täälläkin katsomosta näkyy, mutta TV:ssä olisi suoraan äppi niin Cmorelle, niin olisi sitä kautta ollut itselle helpompaa. Olisi luullut kaikkien siirtyvän kerralla toisaalle. Noh, kunhan peli jäällä sujuu, niin sama kai se mistä sitä katsoo.
Ehdit vielä lataan katsomo äpin
Pisteet siitä, että vehkeet viritellään ajoissa ![]()
Tätä varten pitäisi ehtiä vielä ostamaan uusi TV, kun nykyiseen ei saa, mutta siihen ei ole tarpeeksi aikaa. Pitää mennä Chromecastin kautta. ”Ilves” -puoliso ei oo yhtään niin täpinöissään illan pelistä tänään ![]()
Tällä kertaa pisteet ”emäntä” tai ”rouva” sanojen välttämisestä ![]()
Taitaa tulla jokunen halliin. Ruuhkia pukkaa.
Niin, puoliso on hieman neutraali…voi myös olla “äijän perkele” , “vanha kyrväke” yms…
Mutta asiaan. Edellistä paikallista odotin ihan pimeesti ja jännittyneenä kuinka käy. No pettymyshän siinä tuli. Nyt samat fiilikset alkuun, toivotaan, ettei loppuun. Mukava kumminkin nähdä pari uutta jantteria kehissä!
Siis onhan se peli cMoressa vielä nähtävissä, niinkun muutkin pelit. Lähetys ei vaan ole vielä alkanu niin ei näy play-nappulaa?
Edit. Kun olen ottanu cMoren Telian kautta niin että toimis katsomo niin pitäs käydä oma teliassa tekemässä joku jinxaus ensin ja mulla ei ainakaan onnistunut.
Mies ei ehkä tuota olisi arvostanut
. Ja sovelluskin oli tuotu ladattavaksi vähän aikaa sitten joten kaikki hienosti. Alkais jo ![]()
On ilmaantunut Katsomoon viimeisen kymmenen minuutin aikana. Ei näkynyt aiemmin Liiga, eikä urheilu-osioissa.
My bad, mukavaa iltaa kuitenkin ![]()
Mulla ainakin ihan normaalisti näkyy CMoren kautta.
Edit. Just kun pääsin sanomasta, alkoi Venäjän signaalinhäirintä.
Mulla on pelkkää lumisadetta ja särinää…
Hyvä lähetys ompi