Tappara - Ilves 28.11.2025 (Pe) klo 19.30

Ja 3 sekunnin pelin jälkeen aikalisä.

Mää en tykännyt yhtään, kun Grönborg viime pelin jälkeen sanoi ettei Ilves mikään mörkö ole, ja että Tappara lähtee peliin samalla lailla kuin kaikkiin muihinkin.

5 tykkäystä

Onkos boikotti vielä päällä?

Luojan kiitos on, toivottavasti eivät koskaan ryhdy boikottilakkoon.

■■■■■■■■■■■■■ Shootersin eteen on organisoitu.

Onkos lippuja myyty minkä verran?

1 tykkäys

Niinpä. “Typeryyttä on jos teet aina samalla tavalla ja odotat eri lopputulosta”

JOS

…ollaan nyt vaikka se 8 kertaa menty “unohdetaan ne vanhat, tämä on uusi mahdollisuus.” tapaan kuten tällä kertaa Aapelin mukaan

Niin Kun ei selvästi toimi jos näin on tehty ennenkin niin pistäskö niistä tappioista vaikka hakea pientä lisävirtaa ja halua peliin?

Tästä saa tänään sen saman kolme pistettä minkä sai Jukureita vastaan. Toki voitolla vaikeutetaan Ilveksen tilannetta, siellä alkaa olemaan painetta suorittaa että, pelaavat edes pudotuspelejä. TPS viime kaudella huonoin 1.32 ja Ilves nyt 1.38. Paljoa ei ole varaa puppeloida..

Toivottavasti tällä kertaa heidänkin kulkuaan rajataan pelin jälkeen eikä vain yksipuolisesti meidän. Saisivat kiertää ratinan kautta jos pelin jälkeen haluavat sipulikirkolle.

”Derby”

:smiley: :stuck_out_tongue: :slight_smile:

2 tykkäystä

Juu en tiedä mitä hevoskisaa siellä katsovat vai jotain rollerderbyä. Porukka mikä ei koskaan missään kopio mitään muualta apinoi ihan täysin jonkun stadinderbyn. En lähde tuohon mukaan.

Max 10 000

Kyllä tuolla yli 10k on kevyesti. Reilu 11k sanoisin.

Tuleeko vuosi täyteen ilman voittoja Ilveksestä? Harkkapelejä ei lasketa. Tappara tosiaan voittanut Ilveksen viimeksi 29.11.2024. Kyllä mä häpeän.

2 tykkäystä

Ja nää samat janarit itki kun heitä kutsuttiin faneiksi eikä kannattajiksi. Huutonaurua osastolle ja derbylle XD.

Tänään päästään pitkästä aikaa paikan päälle paikallispeliin. Viimeksi kun olin, Tappara voitti. Siitä voi jo päätellä, että tässä välissä on kulunut niin paljon aikaa, että tässä välissä puolet senaikaisesta joukkueesta on jäädytetty, lapset ovat vaihtaneet kouluastetta ja itse olen saanut kolesterolilääkkeet.

Tänään voisi laittaa valuvan limaträpin, heittää liaanit kiinni Ilveksen pelaajiin ja mennä porukalla seisomaan (tai vaikka makaamaan) oman maalin eteen, heti kun vastustaja saa kiekon tuotua oman sinisen yli. Ja sitten hyökätä pari kertaa erässä sen verran, että saa filmattua kaverille jäähyn. Ylivoimaprosentilla 110 ja maailodottamalla 0,1931 kliininen 4-2-voitto taskussa iloiseen viikonlopun viettoon.

7 tykkäystä

Mää en. Viime kaudella oli viime kauden ongelmat ja tää on uusi kausi. Mieluummin sarjakärki ja Suomen mestari, kuin Tampereen mestari. Ei kannata alkaa apinoinmaan Ipalaisia ranteiden auki vedossa. Kyllä ne tekee sen itse joka kausi, kun eivät voita Suomen mestaruutta. :muscle:

6 tykkäystä

Ihan oikein näille pelkureille ja väärin äänestäjille! 3-0!

2 tykkäystä

Ei kestä kiittää.

12 tykkäystä

Tappara voittaa 3-0 ja katkaisee Ilveksen 9 paikallisen voittoputken!

Tänään Tappara tuli ovista isännän ottein ja pelasi varsin ehjän 60 minuuttisen. Nyt ei jäänyt tahdosta kiinni, eikä pelattu virkamieskiekkoa. Heljanko varmisti voiton eleettömän kylmällä suorituksella. Ilves sai muutaman yv-hyökkäyksen, muttei onnistunut niistä.
Kauden parhaita pelejä. Myös maaliodottama ja torjunnat selvästi Tapparan puolella.

Illan erikoinen: Andersson teki taas kauden ainoansa, ja se meinattiin ottaa pois.

7 tykkäystä

Oli kyllä todella hyvä peli Tapparalta. Ei ollu mitään jakoa Ilveksellä

7 tykkäystä