Ei 5000 pyyhettä taida muutenkaan riittää kaikille, joten joku jää väkisinkin ilman.
Tässä täytyy toivoa että seisomakatsomo malttaisi olla “varastamatta” heille kuulumattomia tavaroita istumakatsomossa olevilta. Ei olisi ihan ensimmäinen kerta kun oma penkki käyty tyhjentämässä.
Edit. Niin että jos se ei siihen 33e hintaan sisälly niin on se väärin viedä katsojalta jonka n.50e lipun hintaan se sisältyy.
Ajattelin käydä tänään JYSK:issä ja jos siellä ei ole oranssia pyyhettä…edes myytävänä, syytän harhaan johtavasta mainonnasta.
Itsellähän on huomiseksi paikka seisomakatsomossa. Toivottavasti tosiaan istumapaikkalaiset heiluttavat niitä pyyhkeitä, eikä pyyhe päädy reppuun.
Tässähän on kohtalaisen pahat lähtökohdat jonkinlaiseen “pyyhegateen”, kun joku istumapaikkalainen valittaa perjantain lehdessä, kuinka hänellä ei ollut paikallaan pyyhettä.
Sen verran selvennystä vielä, että vaikka se pyyhe omalta paikalta olisikin poissa ja jollain siinä lähellä seisomassa sellainen on, niin en sitä lähde kyseleen, varmasti tarpeeseen menee. Veikkaan myös että tuota vitosen pyyhettä ei nyt kukaan oikeasti alkaisi jälkikäteen itkeä ettei saanut. Ei se sentään ämpäri ole… Ja aion ainakin itse heiluttaa sitä pyyhettä kyllä kun sellainen on, hyvä idea mielestäni.
Toivottavasti ei käy niinkuin joskus on käynyt että seisomakatsomolaiset käy hakemassa penkeiltä rekvisiittaa. Itsellä nimittäin paikka melko vieressä ja kyllä penkeille jaettua häipyy seisomakatsomolaiset.
Tälle kyllä todella iso peukku, mahtavaa!
Mutta niin, on se vähän mielestäni epäreilua, mikäli seisomokatsomolaiset jäisivät ilman pyyhettä. Tai siis, eivät edes halutessaan sellaista saisi (olisi jaossa jossainpäin hallia halukkaille).
Omaan silmään seisomalipun hinta on yksinkertaisesti hilattu liian korkeaksi. 33 € on oikeasti todella kova hinta SEISOMAlipuksi. Lisäksi ei tosiaan taida näitä yhdistäviä muistoesineitä saada. Joko seisomalippua halvemmaksi, tai oikeasti kaikille halukkaille näitä esineitä jakoon.
Jotenkin hassu ajatusmaailma, että jätetään osa kannattajista ilman. Sitten käy kuitenkin niin, että jotkut vie istumapaikoilta pyyhkeitä. Jotenkin ikävä sivuvivahde, kun innoissaan asiasta, mutta itse ei sitten sellaista pyyhettä saa.
Läpsyttimet on sinänsä eriasia, kun ei niitä kukaan seisomakatsomossa halua. Tuollainen pyyhe taas olisi todella kiva lisä, ja jos seisomakatsomossa ne pyyhkeet olisi, sieltä niiden heilutus todennäköisesti alkaisi. Osaako istujat niiden heilutuksen aloittaa? Esimerkiksi sisääntulossa kaikki heiluttaa pyyhettä, ja maalin tultua, esimerkiksi maalilaulutaputuksen loputtua. No, katotaan jos kaikki saisi sen pyyhkeen.
Ei saa, kun pyyhkeitä 5000 kappaletta. Läpsyjä ei ole yleensä ollut päädyissä ja E-katsomossa. Veikkaisin, että pyyhkeet menevät pitkälle sivulle ja loput sitten päätyjen penkeille.
Onko muuten jossain lukenut tai kerrottu, että seisomakatsomo jää ilman pyyhkeitä?
Ei ole, mutta pyyhkeitä on tietty määrä.
Onneksi myös vanhat kunnon läpsyttimet onkin mukana!
Ainakin C2 (eli päädyssä) yläriveillä on yleensä läpsyttimet.
Ei ole, mutta pyyhkeitä on tietty määrä.
Näin ymmärsin. 5000 pyyhettä on tarjolla, joten toinen pääty saattaa jäädä ilman. Jos SO jää ilman pyyhkeitä, niin olen yllättynyt. Tosin en tiedä haluaako SO pyyhkeitä.
Läpsyttimet on aina sivuilla ja C-päädyssä, usein myös D-päädyssä. E-parvesta en tiedä.
Nuo pyyhkeet on ehdottomasti saatava ainakin C-päätyyn, ja pitkille sivuille. Pitkien sivujen pukumiehistä en ole oikein vakuuttunut että lähtevät mukaan. Valitettavasti.
Olisko laskettu ettei Kärppäfanit tarvi pyyhettä ja 5000 riittää Hakametsän torstai-iltaan. Hieno homma kuitenkin ja toivottavasti toimii.
Pitkien sivujen pukumiehistä en ole oikein vakuuttunut että lähtevät mukaan. Valitettavasti.
Kyllä ne “pukumiehet” mukaan lähtee. Ja “pukumiehiä” on turha dissailla.
Pitkien sivujen pukumiehistä en ole oikein vakuuttunut että lähtevät mukaan. Valitettavasti.
Höpö, ensimmäisinä lähtevät. Tiedän mistä puhun.
D-päädyssä ei myöskään aina ole ollut läpsyttimiä
En kritisoi. Loistavaa, että lähdetty tällaiseen mukaan. Kuopiossahan oli ainakin yhdessä pelissä jaettu ne keltaiset paidat ja hyvältä näytti katsomo.
Olen itse istunut jonkun pelin päädyissä ja E-katsomossa läpsytin aikakaudella ja kertaakaan en ole saanut vihtoa. Vihtomiseni olen suorittanut A ja B-katsomoissa. Vika tosiaan voi olla @TeroJ:n mainitsemassa seikassa, että C-katsomossa on jaettu ylärivin penkeille. E-katsomosta olen varma, ettei siellä jaeta osalle penkeille, ainakaan niisä peleissä joissa olen ollut paikalla.
C-päädyssä on aina playoffeissa ollut joka paikalla. Samoin aina kun itse olen huomiota kiinnittänyt noihin.