Tappara jakaa 5000 oranssia pyyhettä katsojille 19.4.2018

Haluan tehdä noston: @TTman ehdottanut tätä jo kaudella 2015-2016. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :slight_smile:

6 tykkäystä

Itse asiassa kun menet vielä muutaman vuoden taakse päin, niin sitä on eräs jos silloin ehdottanut. :smiley:

4 tykkäystä

Pahoittelen, sinne asti ei oo infoa mulla :smiley:

2 tykkäystä

Onko siitä jo niin kauan? Suuresti toivon että noita pyyhkeitä saadaan SO:lle sinne seisomakatsomoon. Olis nääs pirun hienon näköistä kun koko C-pääty pyörittäis pyyhettä samaan aikaan Tapparan maalatessa.
Kirjoittajan huomio, huomenna Tappara maalaa, mutta saako seisomakatsomo pyyhkeet on ainut kysymysmerkki.

4 tykkäystä

Toivottavasti tosiaan SO:n porukalle, ja sinne C-päädyn seisomakatsomoon yleensäkin, organisoidaan jotenkin noiden pyyhkeiden jako. Ovat kuitenkin olennainen osa tuota tempausta.

4 tykkäystä

Hyvä Tappara!
Pyyheen heiluttaminen on komeaa, NHL-tyyliä!
Itsellä vain on lippu maanantaiksi.
Vaadinkin täten, että maanantain ottelussa on 5000 oranssia kylpytakkia.

27 tykkäystä

Loistavaa. Iso kiitos seuralle ja sponsorille. Parasta mitä on aikoihin tapahtunu. Tästä perinne nyt kiitos. Me oltiin ekoja. Tää on meidän juttu nyt.

PS. Tämä oli ehkä ratkaiseva syy miksi kuitenkin laitoin elämän risaiseksi ja ostin liput huomiselle. @Hampaaton_Kanukki n lisäksi tietty…

PPS. Kaikki halliin änkeävät sitten pyyhe, huivi tai lippu jatkuvasti ilmassa. Tehdään huomisesta jotain erilaista.

17 tykkäystä

Mahtava idea ja hienoa että toteutuu, mutta toivottavasti näitä ei heitetä jäälle. Lopputulos olisi varmaan jotain tuollaista:

Eiköhän Tappara huomenna pelaa niin hyvin, ettei kenelläkään ole syytä heittää näitä jäälle

Sori ei saa, kun järkkäri tulee kieltämään.

1 tykkäys

Oranssi heiluu/pyörii huomenna maalien merkiksi. Varma tieto :tappara:

6 tykkäystä

Mikä on ylipäätään Sinioranssien kanta pyyhkeisiin, ja mikäli Sinioranssit näitä haluavat, onko seuralta/Holmalta tiedusteltu mikä on tilanne mahdollisesti Sinioransseille tai seisomakatsomoon jaettavien pyyhkeiden osalta? Osaako esim. @TapparaMies vastata?

Mikäli tilanne olisi se, että Sinioranssit olisivat mahdollisesti jäämässä ilman pyyhkeitä vaikka niitä haluaisivat, pistetään välittömästi pystyyn SO:n “pyyherahasto”. Itse olen valmis avaamaan pelin maltillisella kahden pyyhkeen kustantamisella. Ja luonnollisesti tuon peliin oman oranssin käsipyyhkeeni.

Olen sanoinkuvaamattoman innoissani. Olisiko 2006, kun ensimmäisen kerran aloin aktiivisemmin käymään hallilla ja haaveillut tälläisestä tempauksesta. Ja nyt se toteutuu, vielä oransseilla pyyhkeillä, yhdessä yhteistyökumppanin kanssa. Toivottavasti JYSK on varannut volyymia, sillä luulen että tämä tempaus ei jää ainoastaan positiivisen näkyvyyden asteelle.

Uskomatonta, että vielä vuoden 2018 finaaleissa ollaan ensimmäisiä tämän tempauksen kanssa. Kaiken mennessä nappiin, tapahtuma tulee olemaan todella upea. Ja tästä tulee perinne. Meidän tyylikäs perinne.

Kyllä kaksinkertaistui huomisen pelin odotus saman tien. Upeaa Tappara, upeaa JYSK!

14 tykkäystä

Seisomakatsomoon pyyhkeitä kans Hei!

2 tykkäystä

Pyyhkeiden jakaminen seisomakatsomoon on hieman hankalaa, joten todennäköisesti otamme koko oman lippuarsenaalin käyttöön. Kanta pyyhkeisiin on käsittääkseni hyvinkin positiivinen.

23 tykkäystä

Hieno hanke.

Muistakaa kertoa vieruskaverille, kuinka niitä ei laiteta laukkuun. Ja ottaa laukkuun varapyhje mukaan?

:+1: :+1: :+1:

Senverran tuohon “oltiin ensimmäisiä” -kohtaan, mitäs ne HIFK:n pyyhkeet olivat jokunen kausi takaperin? En tosin muista oliko ne finaaleissa vai aikaisemmassa vaiheessa. Mestaruuttahan ei heille sinä(kään) vuonna tullut.

1 tykkäys

Nostan kyllä hattua tästä tempauksesta Tapparan markkinoinnille ja toki mukaan lähtevälle sponsorille. Tätä on tosiaan muutamaan kertaan täällä toivottukin.

Muutenkin tämä on ollut Tapparan markkinoinnilta mielestäni onnistunut sesonki, mutta siitä ehkä toisessa ketjussa.

Pyyhkeet isoissa saaveissa tai laatikoissa seisomakatsomon sisäänkäyntien viereen ja niitä sitten jakamaan nohevat apurit. Onnistuiskohan noin?
Ison veden takana muistaakseni antoivat ovella suoraan kouraan.

1 tykkäys

Itse tulen myös maanantain peliin (piti tulla katsoon pokaalin nostoa mutta toivottavasti sitä ei nyt silloin vielä nostellakaan) ja olis hienoa olla kokemassa tää pyyhemeininki. Just katoin Winnipegin pelin ja siinä näytti ihan psykedeelisen hienolta.
Toivottavasti kaikki lähtee tohon mukaan!

3 tykkäystä

Mennyt itseltä ohi. Jännä ettei ole siellä jäänyt tavaksi.

Siitä on jo useampi vuosi aikaa enkä muista missä laajuudessa se tempaus oli, ei tainnut näin iso olla. Ehkä joku palstalainen muistaa paremmin. Luulen että tämä Tapparan versio on parempi ja saattaa poikia jatkoakin jossain vaiheessa jos todetaan toimivaksi.

1 tykkäys