Viideltähän lauantaipelit yleensä alkaa, muttei kai tuosta haittaakaan ole.
Pääseekö Topi Rönni tänään pisteiden makuun?
- Jep! Maali maistuu!
- Syötön verran!
- Kumpikin helähtää tilastoihin!
0 voters
Tämä on se asia, joka tässä loukkaantumissuman keskellä on positiivista.
Mielenkiintoista nähdä kuinka Rönni pärjää.
Näin lasten lauantai olisi musiikkiin voinut vähän kiinnittää huomiota ja jättää kirkonpolttomusiikin pois…
Tiedän kyllä. Välillä erikoisia aikoja. Tosin aika harvoin. Hellurei, hellurei, eikun miestä seinälle tänään.
Juu, tai Hevisaurusta jne. ![]()
Juu olis pitänyt ehdottomasti olla perhelippuja tarjolla edullisesti. Mut tää on tätä ja pelataan sit näille 4k yleisölle loput pelit hakamettässä.
Viesti siirrettiin ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä
Ketju avattiin automaattisesti 10 minuutin kuluttua.
![]()
Tässä kun on Hakametsän pitkää historiaa muisteltu, niin tämän matsin osalta on sanottava että ottelu oli yksi huonommista mitä olen koskaan nähnyt. Ensimmäiset muistot Tapparan peleistä on kuitenkin tuolta 80-luvun alkupuolelta ja aktiivisimmin hallilla tuli käytyä synkällä 90-luvulla, melkein joka pelissä. Autolle kävellessä oikein mietiskelin tätä tulokulmaa ja tulin siihen tulokseen että joskus Tappara hävisi Joensuun Kiekkopojille kotipelissä joko 0-1 tai 1-2 ja se matsi oli tasoltaan suunnilleen sitä mitä tänään nähtiin.
Hyökkäys, puolustus ja maalivahtipeli - kaikki surkealla tasolla. Koska mikään ei toiminut niin on valmennus todettava surkeaksi. Luultavasti huollollakaan ei ollut paras ilta, mutta tätä on vaikea katsomosta arvioida.
Satuin taas sopivasti auton rattiin aamupäivällä ja Kiakkoradiosta tuli Kristian Tanuksen aamujäähaastattelu. Häneltä taisi päästä pieni freudilainen: Kova työ täytyy tehdä että saadaan henkisesti latauduttua. Hyvin pettynyt olen tällä hetkellä näkemääni ja tyytyväinen siitä että seuraavat matsiliput ovat vasta noin kuukauden päähän. Toisaalta myös huolestunut siitä mikä on joukkueen tila ja ongelmien juurisyy. Parempi jakso ja orastava nousuvire ajettiin kahdessa pelissä uuteen pohjakosketukseen.
P.S. Lasten Lauantai on joskus saatu Sportilla myytyä ilmoitetusti kuuteen tonniin. Tänään jäätiin tosi kauas siitäkin. Lasten pelien voittorekordi taitaa muuten olla koko lailla heikko.
Nyt sitten tuli esiin myös tämä maalivahtiongelma. Kymmeneen minuuttiin kolme maalia eikä yhtään torjuntaa. Kaikenkaikiaan katastrofi viikonloppu tapparalta.
Maalivahtipelikin oli toki heikkoa, mutta todella erikoinen tai tarkoitushakuinen nosto tämän illan jälkeen. Peli olisi hävitty vaikka siellä olisi itse Hasek maalissa.
Tänään oli kyllä todellista kuraa tarjolla ja oli hyvin lähellä, että olisin lähtenyt toisella erätauolla kotiin. Ei tunnetta, ei mitään järkeä pelaamisessa, kulmat olivat tuttu ja turvallinen valinta. Kolmannessa sentään vähän yrittivät ja suoraviivaisemmin pyrkivät maalille. Kaiken kaikkiaan surkea esitys ja kyllä tässä ainakin minun katseeni kartaa yhä tiukemmin ja tiukemmin valmennuksen suuntaan.
Taisi molempia tamperelaisia vaivata sama eilisestä aiheutunut krapula. Eilen oli niin spesiaali peli, jossa sekä voitto että tappio tyhjensivät palkeet.
Kaikkinensa väsyneitä pelaajia. Peli oli huonoa, mutta kolmas erä pelasti minun silmissäni paljon.
Tästä kyllä eri mieltä. Heljanko imaisi täysin ensimmäisen maalin ja toisessakin sekaisin kuin seinäkello pelinsä kanssa.
Kuten sanoin, maalivahdit olivat molemmat luokattomia, mutta niin oli kenttäpelaajatkin. Katsoppa miten avausmaalin vetopaikka rakennettiin kävelemällä alueelle.
Huono valmistautuminen peliin. Eilen se oli pelaajien tehtävä ja tänään valmennuksen. Kummassakin epäonnistuttua rajusti. En potkisi Jussia vielä pois, mutta näin ei voi jatkua koko syksyä. Maajoukkuemiehiä on kentälliset verran pois, joten mennään sen taakse toistaiseksi.
Lähdin kotiin ensimmäisellä erätauolla. Enkä palaa ennenkuin rosteri on sellaisessa kuosissa, että sillä on mahdollisuus voittaa. Tämä divari- ja junioripitoinen höntsy ei vaan riitä. Mulla on parempaakin tekemistä iltaisin kuin käydä katsomassa tällaista sekoilua.
Joukkue on multa rahansa saanut kahden kausikortin muodossa, katsotaan koska mä saan niitä vastaan jotain.
Pekka Virta sanoi tänään lehdistötilaisuudessa ”ei viitti pelaajista sanoa mitään, kun suivaannuttaan jos alkaa ammattilaispelaajilta vaatimaan liikaa”
Liittyy siinä mielessä tähän peliin, että kyllä luulis saavan jonkinnäköisen latauksen päälle, vaikka olisi eilen ollut paikallispeli. Ja nyt, kun porukkaakin sivussa ja olisi monelle sitä isompaa ruutua tarjolla/ näytönpaikkaa niin luulis, että ei olisi vaikeaa syttyä! Vaikeaa se vaan näyttää olevan.