Heljangon jatko tähän kohtaan olisi outo. Ei jotenkin sovi minun silmin narratiiviin. Domia huhutaan pois, ollut muutenkin myrskynsilmässä ja lisäksi jäänyt peluutuksessa kakkossijalle. Heljangon soppari ruokkisi tuota paloa väärällä tavalla.
Ja olin jopa selaavinani tarkasti ketjun läpi, äh, pahoittelut.
Sopisi tähän viimeaikaiseen teidottamispolitiikkaan. Kohua kohun perään
Eihän sitä tiedä vaikka Domi haluaisi itse pois. Tuskin on kauteensa tyytyväinen. Eikö se ole ihan normaalia, että ykkösenä pelannut jatkaisi ja “flopannut” kakkoseksi jäänyt poistuisi.
Kiekkoliven jatkosopimus ensi kaudelle?
Jakke the Malinen ja 5v lappu kouraan.
Sitten heräsin ja totesin että se olikin painajainen.
Niin eikähän se nyt ainakin pelaaja ole. @Rixa @Unelma_Sirpa_Leena
- Pelaajanostossa jatkosopimuksen tehnyt pelaaja!
Parlett tai Heljanko veikkaan mä.
Tjoo, silloin kun tuon olin kirjoittanut olin nähyt vain tuon Tappara Officialin twiitin mikä lakanan aloitusviesitssä
Joten kiitos tarkennuksesta :).
Jospa se on Piiroinen.
Jolla on jo sopimus?
Vai on kyseessä pelaajanosto. Sehän mahdollisesti rajaisi Vanhatalon ulkopuolelle? Häntä ainakin on käsitelty.
Voin olla vähän raaka omassa mielessäni, mutta näitä “ennakko hypejä” ei saisi tehdä Henrikssonin tai Puhakan takia. Kaikki kunnia heille, mutta tuon voi tehdä kesäisen auringon paisteen vallitessa.
Yleensä pelaajanosto KirvesLivessä on pelaava pelaaja.
Sit vaan listaan pelaajanostoissa olleet pelaajat.
Itse ainakin oletan että junnu sopparin omaavien pelaajien sopimukset kattaisivat myös ensi kauden. Näin olen ainakin ymmärtänyt Piiroisen tilanteen. Mutta näitten kestoja ei kai ole julkisesti kerrottu joten mistä näistä tietää.
Heljanko tai joku ulkkareista joilla sopimus katkolla.
Niinpä missään ei oo Karin sopimustilannetta sanottu selkeästi.
Ei helvetti, eikös just ollu puhetta, että ei menekään KalPaan…
Entäpä Vittasmäen varmistus.
“Tappara julkaisee jatkosopimuksen”. Tuskin on siis Vittasmäki, eikös se olisi silloin uusi sopimus.