Ja näin bonerista tuli downer alta aikayksikön.
Pitäis olla MEGATURBOTIMANTTI-hakuja että tuntuis jossain!
Ja näin bonerista tuli downer alta aikayksikön.
Pitäis olla MEGATURBOTIMANTTI-hakuja että tuntuis jossain!
Kuten eilen kirjoitin Lehterä tuskin tulee mutta takuu varmasti Tapparan nippu on JÄLLEEN KERRAN top-4 tasoa liigassa. Ja toisin kuin vaikkapa naapurilla niin resurssit riittää takuulla paremmin reagoimaan sinne siirtorajaan asti. Naapurin nostin esiin sen vuoksi kun täällä koko ajan jostain syystä Ilvekseen tätä touhua verrataan vaikka nyt vielä toistaiseksi ollaan eri kastin joukkueita.
Odotan erittäin suurella mielenkiinnolla tilaisuutta ja ennen kaikkea Tapolan puheenvuoroa.
Jori kyllä tulee Tapparaan mutta ei vielä tässä kohtaa, katsellaan kauden tai kahden päästä. Hakee vielä Moskovasta isot rahat…
Veikkaan että jatkuu näin: vakuuttelee monissa haastatteluissa että olis hieno vielä pelata Tapparassa. Lopulta kun kaikki on sovittu paluusta, karkaakin Jokereihin vielä pariksi vuodeksi ja kun siellä ei enään riitä, olis taas kiva pelata Tapparassa.
Toisaalta oliko se @Oijennus kun oli kanssa ilmeisesti saanut sisäpiiritietoa ja oli vallan tyytyväinen tulokkaisiin. Eiköhä se hyvä nippu saada kasaan
Niin onko Jori sitä mitä Tappara kaipaa 2 vuoden päästä?
Ykköskentän peliätekevä sentteri me tarvitaan. Niin takuuvarma, kuin jääkiekossa voi olla. Ihan kivoilla pelaajillakin ollaan varmasti kuuden joukossa, ihan hyvillä pelataan ehkä jo mitaleista, mutta oikealla ykkössentterillä pelataan mestaruudesta.
Toivottavasti sieltä tulisi myös joku kassamagneetti, jolla houkutella Areenaan muitakin kuin HC-faneja, jotka peleissä kävisivät vaikka olosuhteet olisi tasoa Kangasalan jäähalli. Vaikka toki meillä näitä magneetteja mm. Kuuselan ja Peltolan muodossa on jo kiinnitettynä.
Laadukkaita Liiga-pelaajia on tyrkyllä liuta, mutta ei tuulolat, jurgensit, merelät ja kyleplatzerit suuremmalle yleisölle sano mitään. Vittasmäki Tappara-historialla ja KHL-statuksella sekä Seppälä MM-joukkuestatuksen kautta tietysti ihan hyviä nimiä.
Lehterä lienee utopiaa mutta kyllä henkkoht vähän kylmäksi jään jos ei mitään seksiwau-nimeä hyökkäykseen julkaista. Tyler Morleyn lasken tähän kategoriaan noin esimerkkinä.
Kulunut kausi oli kamala. Joukkue oli surkea, ei hankittu kovia pelaajia eikä reagoitu lähteneisiin.
Jos sama meno jatkuu ja Tapparalla on huonompi ykkössentteri ensi kaudeksi kuin Ilveksellä, omat rahahanani menevät kiinni.
Teetkö tämän päätöksen tämän illan perusteella, vai annatko yhtään peliä joukkueelle mahdollisuutta näyttää? Ei siinä, jokainen päättää miten rahansa käyttää!
Itse luotan edelleen Tapparaan. Ja aion kyllä jatkossakin katsella pelejä. Illalla ollaan viisaampia.
Mikäli massiivinen pettymys tulee. Haluan nähdä, että joukkueeseen on oikeasti satsattu tällä kertaa, ennen kuin laitan omat pennoseni.
Toivottavasti tämän päivän harmaa ja sateinen sää ei enteile mitenkään julkaisutilaisuutta.
Millä sivustolla live pidetään?
Tapparan youtube-kanavalla; sama järjestely kuin Kirves Live -lähetyksissä.
Minä ainakin olen sillä kannalla, että en hanki kausikorttia ennen kuin keskikaistalla on kilpailukykyä. Jokainen voi tehdä, miten haluaa, mutta täysin selvää on, että odotan sinne merkittävää parannusta. En välttämättä Lehterää, vaikka tämä ketju sitä huutaakin. Kuitenkin vähintään Morley pitää tulla, että sijoitan Tapparaan. Jos keskikaista on taas koottu laitureista niin odotellaan syksyä ja katsotaan sitten uudestaan.
Aika paljon olen sijoittanut rahaa Tapparaan, joten minulla on oikeus Toki kaikilla muillakin.
Ollos huoleton poikas valveil on
Odotelmat ovat tuntevat. Minäkin olen vähän taipuvainen sille kannalle, että jos tänään julkistetaan vain työmiehiä ja sanotaan joukkueen olevan tässä, niin voimasuhdearvioissani joudun tarkastamaan Tapparan sijoille 4-10. Lähinnä tässä nyt sitten kiinnostaa, että kuka on ykkössentteri ja kuka on johtava kiekollinen puolustaja. Eli kaksi kolmesta tärkeimmästä pitäisi tietää, ennen kuin uskaltaa mitään sanoa.
Tämä ketjuhan lähti ihan laukalle, muuttuen huhuilun ja haaveilun sekamelskaksi.
Kevätkiima tuntuu olevan sen verran kovalla tasolla, että varsinkin kokeneemmilta luottopakeilta (@luottamustaso_3 , @luottamustaso_4 ) toivotaan kykyä ja malttia ohjata keskustelua oikeaan suuntaan.
Eniten jännittää, aloittaako Tapola puheenvuoronsa sanoilla: ”Kun otin pestin vastaan, sanoin tarvitsevani maalivahdin, johtavan puolustajan ja ratkaisijan - Tässä he ovat!”
#SindelJutiPaukeRane
No ei kannata esittää tyhmää. Oliskohan huumetuomiot mitään? Tappara sai melko huonoa mainetta koronavirusepisodin ja Domin käyttäytymisen takia joten ei haluta mitään vastaavaa. Ei kannata tipahtaa tuolilta vaikka Lehterää ei tulekaan.